Abbigliu di i babys

Hà e abitudini nociuti sò in tutti - à i zitelli è adulti. E nimu ti dicerà chì l'abitudini di adulti, a difesta di i zitelli, ùn sò micca cusì innanni. Eccu, ùn ghjudice micca riguardamenti se vede chì u zitellu hè chjappà un dettu, è ùn hè micca fughjenu à scoldà, u prubbabbirmenti ùn hè micca perfettu.

Hàvitale - significa u modu stabilitu di cumpurtamentu, chì acquistenu u caratteru di u bisognu. U vitu hè vinutu da l'abilità è di i sapè. Eccu, prima una persona hè necessaria d'appruntà una certa attività, da acquistà una sperienza, è solu puderà diventà un usanza. Hè un ubuntu hè cunsideratu perdubile si pò dannà a salute, u sviluppu è l'adattazione suciale di una persona.

È avemu da pruvate di disassembramentarii di i tipi principali di abitudini periculosi periculosi, i causati è manere di eliminà.

U vitu hè cunsulazione. Hà abbiati cum'è suggerimenti un zuppa di pisci, suggetti di ughjetti, muzzicendu (mossi) unghie, masturbazione, sguardu da capelli, cum'è di scacchià a testa o u troncu. À u cori di u sviluppu di such usi hè a cazzo unmetu. A maiò spessu, questa hè una mancanza d'attenzione parentale, una furia adattazione à u kindergarten, u muvimentu, u divorziu parenti, o à qualsiasi situazione stressanti. Hè un bellu costumitu per un zitellu hè diventatu un modu di appughjatu. E se a sucari un tozellu è un muzzicatu di i unghji parli, invece, nantu à una mancanza d'attenzione, a masturbazione tistimunieghja à un prublema più seriu - diventa un tipu di sustitutu per l'affittu parenti è l'amore.

Mi piace à travaglià nantu à l'abitudini di chuli un dito. In i zitelli à un annu questu hè un fenomenu pocu freqüente, ùn hè micca incridulatu, chjuderaghju un ditaghju hè una manifestazione di u rifirimentu chjaru, vicinu à l'annu quandu u zitellu trova più attivi interessanti, questu hà spusatu per ellu stessu. Ma se un zitellu face a chjappà un deedore più vicinu à trè anni, stu significatu a so dissimulazione emutiva.

Chì deve fà?

Chì ùn pò esse fattu?

L'abitudine hè u risultatu di l'educazione. Tali abbitanti sò tipichi per aunetti 3-4 anni. E culpi di tutti i modi malu. Sì, à dì, modi malu. Se u so figliolu hè aggradèvule à vaghjimu, publicamente cullendu à u nasu, parlendu cù una bocca entera, aghjunghjendu una cutlet, etc., forsi avessi un pocu quandu impose e boni modi. È fate cura ancu à quelli chì u circallu, è di sicuru, perchè i figlioli piglianu l'esempiu di l'anziani.

Chì deve fà?

Chì ùn pò esse fattu?

Ricurdativi chì u zitellu, cum'è sì, hà u so propiu opinione, i so brami è i bisogni. Vulete vedà a vostra zitella cuntenta è libbira da i malascimenti, trattà una petite persone cun rispettu, attente è amore.