I prugetti curative di cornel

Dogwood hè un arbulu chjaru o arbulu, nantu à quale cresce i frutti bianchi - i frutti. Dogwood hè una pianta di fruttu è hè cunzidiratu unu di i più antichi. L'aranciu di legnu pò viaghjà circa 250 anni è criscenu duranti stu tempu finu à 9 m.Kizil in ciuri da a primavera, è e racini ripennenu solu versu a fine di u vaghjimu. I bacchi sò gustu bellu gustu piacevule, sò succughtu è astringente, ancu più sapori dopu a ghjàlis. A cura particulare deve esse pagatu à e prugetti curatori di u dogwood, chì avemu da parlà oghje.

Sicondu a ligenda, u creatore di u cornel era Romulus, u fundatore di Roma. Cù a so spea, spettava u cunfini di a cità futura, per denote u so territoriu, è poi alluntanò una spea in a terra. A filu hè stata radunzia, e rami criscinu nantu à questu, fossi puliti è fiurinu. Cumu si vintu, hè stata un cornel tree.

Probabili forsi, i Rumani veru vulianu acquistà a gloria di fà un arbre dogwood. In ogni casu, sta pianta fù cunnisciuta da a ghjente prima prima - hè statu scupertu ancu in l'Edizione da Pedra. L'evidenza di questu hè u scupertu di l'archeologi - hà truvatu in l'eserciglii di l'epichi Neuliticu di l'osci di canzoni, in u core d'Europa. L'età appiccicata di questi ossi hà avutu circa 5000 anni.

Prima di a reducione di a pupulazione di furia, era assai generalizatu in l'Orienti è Far East, in u Caucasu, in India è in Asia, è in l'Europa. Ma u lignu di u cornel hè abbastanza forte è forte - questa hè a ragione di a riduzzione in a pupulazione. Dopu tuttu, da questu fugliale per parechji seculi facia distinti armi (dadi, scuddi, spears, etc.). Allora pocu à l'aghju averebbe cutucatu i cornelius. L'arburu di Dogwood pò vede in Russia, Moldova, u Ucrania, l'Europa Centrale è Est, u Caucasu è l'Asia Cintrali, a Crimea, a Cina è u Giappone, è avà in America di u Nordu.

In a traduzzione da e lingue turcicu "kizil" significa "rossu", è e so bafarate sò veramente brillanti rossi. Questa colori hè chjaru chì i boli cuntenenu assai carotene è antioxidanti. A pianta hè assai populari è hè spiegatu da assai fatturi. Per esempiu, u cornelian hè propietariu cilestanti, perchè e boli, foglie è caschinu sò usati per u trattamentu. Inoltre, a pianta ùn hè unpretentiosa - hè faciule di cultivà, bè rendimentu è di persone. In più, u legnu cornelianu hè distinatu da a so qualità è a forza.

Bulli sò cornel: cuntenutu di calori è caloria

In calyx berries, abbastanza caloria hè abbastanza - circa 45 kcal per 100 grammi, ma, anche era, sò assai utili. Dopu tuttu, e buchjuli cuntenenu carboidrati, proteini di vegetale, zuccaru - più di 17%, acidi organici è di fibra di dietetica; vitamina PP, vitamina C, ancu più ca in currantu nurmale, beta-carotene. È ancu cuntene parechji minimi: calcium, potassu, fòsfori, magnesiu, ferru, zincu, sodium, sulfuriu. Inoltre, ci sò assai sustanzi tannici in u dogwood, in particulare l'antocianini, i flavonoli è catechili.

Pruprietari Cornelian

I Frutti di Dogma cuntenenu sustanzi cù una attività biologica altissima chì ponu impidiscia u sviluppu di l'ateroesclerose, mette u prus pressu à a normalità, aiutanu à u trattu di l'intestini è u stomacu, anu anu un esercitu, tonicu è antiinflamatoriu. Per esempiu, per u trattamentu di e malatie intestinali fate una decuccione da e foglie di u cuddaru, è cun u fretu, a febbra o l'appetite male - una decocultura di frutti.

Propiani medicinali di baia cornel. U trattamentu di cultiddaria

In i foglie di u cuddaru in una quantità enormi cuntene i tannini - un tannicu cù propietari astringenti, diuretici è colerètici, antiinflamatorii.

Cum'è e malatie cum'è l'anemia, trastornamenti metabolichi, gout recomendariu l'usu di l'infuzione di l'acqua di foglie è di e rami di cornel. Per fà questu, 1 tbsp. l. I foglie finamente finamente chjudiate sò speduti un vetru di acqua foglia, è insistiu per una ora, è poi averebtu infuzione nantu à u ghjornu 3 volte un quartu di u tazza.

In casu di disordini di stomacu, hè cunsigliatu di eddu tè cornel. Per questu ci hè bisognu 1 tbsp. l. Basgi pà a vittura d'acqua furiosa per esistiu, è biarà in u ghjornu.

I bacchi cuntenenu una quantità enormosa di pectin, chì purifica u corpu fermu, è l'oxalicu è l'uric acid hè spulatu.

I Pacienti cun diabetes sò ricumandati per piglià u zucchzu frescu di cinnamonu. Cummincià à aduprà per 50 g quasi media ora prima di pranzi. Se u zucchero hè assorbitu è ​​trasfirutu, a dosi pò esse aghjuntu à un vetru tuttu.

In u trattamentu di u reumatismu, i pazienti sò cunsigliati da piglià a scorcia di l'arvulu cornel. Per fà questu, e razzi finamente chuttate si deve esse spuntatu cù l'acqua (1 cullenada di 2 tazzi di acqua), purtati à foglia è fate un coccu per 15 minuti, è imbrate è infucatu durante 2 ore, è dopu filtrati. Pigliate 3 volti à ghjornu per 2 cullizzioni. l.

U calde di frutti hè stata cun vitamina in mancanza di l'ipovitaminosi. Per questu scopu 1 st. l. U fruttu deve esse spustatu 2 tazzi di fogghiu acqua, fate per 2 ori, da tene in una forma cale è aghjunghje l'acqua furiosa à u voluminu originale. Piglia una edita 3 volte à u ghjornu per un terzu cupellu. Inoltre da u cornel berries cook gelatin (3 tablespoons berries per 1 vetru di acqua) chì avete bisognu di vede prima di manghjà.

I frutti di pecuri ùn sò micca solu freschi, ma ancu secca affruntanu a migliurà di l'appetite. Inoltre, a zuppa aiutatja cù malatie com'è influenza, angina, rachite, ancu cù malatie infiernate di u viaghju gastrointestinali; aiuta à a tuberculose, a cistite, e malatie articule, ancu anu da eliminà u tinnu u zogliu. I frutti cornelian, fissatu cù l'ghjuvaggiu è u melu, utilizate in i disordini di u stomacu.

In l'arrabbiari è l'corteza di l'aranciu pruponi glucoside, perchè infusione di cortezza è e radichi sò usati com'è rimediu di malaria. Ammucchiu hè un assistente in u trattamentu di i friddi, a gripe è ARI, in quantu a sapata di cane, chì hè presa cù frebba.

Moltu utili in u trattamentu di una dicotica di cornel berries. Hè utilita in forma di cumpressi per i maladizzi. Una decucuzione di castagna mistata cù a farina d'orzu - hè parechje un bonu rimediu per l'eliminazione d'abscesses è furmazioni.

Ci hè ancu prupietà cornelianu chì anu utili per i residenti estivi. I so arbusti hè stati posti in daches o in fronte di a casa per repelle l'insetti, è a canna reducesu u nùmeru di bacteriasi preghjudizii in giru.