Alimentà u zitellu

Hè megliu per sperà a to sacerdossa? Certu, latte!

I tendini novi ùn sò micca per voi . Feed the newborn in u modu anticu.
U primu liquidu impurtante per u zitellu hè u latte di mamma. A Declaración de l'OMS / UNICEF nantu à l'Aperti di l'Eddie di l'amalle hè una raccumpenzia per ùn avè micca i zitelli sottu à 4 mesi di qualsiasi altri fluidi altre ca u latte maternale, salvu questu hè medicamenti indicatu.
"Sti" si diffirenu immediatamente da quelli babori chì sò alimentati artificiale.

Succhi


Sò cunsigliati per esse amministratu di 4-5 mesi. A primurazione di u ghjacciu in a dieta pò pruvucà l'aparicio di disordini digestivu è di reazzioni allergii. Per una assimilità più bona di zucchi di zuccherinu, semi furmà l'acqua fogera a temperatura ambientale. Sì tutti sò beni, dopu à trè o cinqui ghjorni, pudete andà à immutivà. Prima, pruponenu u zitellu di u pumu. Allora prune, prugne, albercocu, zappagini, grosene ... Tutti i succhi novi sò da esse dati à i zitelli solu quandu u zitellu hà digià annunziatu à utilizà, è micca una parte sana, ma pocu à pocu.
Mestisce solu zoccu mischinu dopu à ottu misi. Succhi cù pasta, zucchieri di frutti exotichi, frutti citrati, fragole, tomate - dopu à sei mesi. U zitellu ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli à 3 anni.
Malgradu u fattu chì i zucchi sò fluidi, etc., ùn pudete micca beved in lettu di acqua per smaestà a sete. Sò datu à u tarritoriu à a fine di l'alimenta, in più di l'alimentariu. U voluminu di ghjornu di u ghjocu tutale di un zitellu à un annu ùn hè micca più di 50-60 mg.

Teas

I tei di i zitelli sò spartuti in parechji gruppi.

Fruit - bracing.
Gastrointestinali (funghi, manomone, caracciu) - bè cù inchìa di l'intestini è u còlicu, cù una flatulenza più grande.
Calming (mint, oregano) per a prevenzioni di disordini nervi. Sò usatu per l'anormalità in u sistema nervu.
Anti-fretu (anisimu, camomile, lampone è altre bagiasi di u foresta), antitussivi (timore).
U effettu pusitivu di such tes, in più di rimbursà u liquidu, hè ancu in l'usu di extracte d'arbi. Ancu s'ellu ci sò in tè è minus - sò troppu duci. U zuccherinu è parechji grassi pò cuntribuiscenu à u sviluppu di l'allergii. Dunque, dopu à dui o trè simani di piglià un spaziu. Nisunu di sti liquidi pò sustituiri solu l'altri. Dunque, per u sviluppu sanu, u zitellu vole, in più di u latti naturali o artificiales, zucchi, tes, è acqua.