Novu nomu: ornamenti geomitrici JD.Julia Davidian

Oghjettini JD.Julia Davidian ponu esse scritte in una sola frase - minimalismu filosoficu. A precisione architetturale di e forme, oculata in argentu è visualmente sustinienziatu in i lampi di u ligame d'oru, hè un fundatu per l'estetichi muderni chì preferanu u pesu di u metal è l'energia vitale di i gemmivi naturali.

Foto promozzione di a prima coletta di ghjuvelli JD.Julia Davidian

A massive angularità di l'ornamenti ùn vede micca eccricenti - ani anch'elli, colti è braccialetti in forma di caduta sò stati pruggittati di ogni ghjornu. L'octagon hè l'elementu icònicu di a cullezzione: simbulizendu a perfecione di a simplicità, adorneghja ogni pruduttu di marca. L'octagoni sfuci in i ligami aperti di i collarli, brillanu cù a lisura di malachite, spinel, tanzanite, obsidian, lapis lazuli in pendenti è pendelle, rumpuleanu u spaziu in l'voluminosa constructivi geomitrici di i gruppi - a so putenza màggica cumporta cusì, furzendu ammirazione per vede l'armunia perfetta di e cose.

Eleganti novità Casuale di a ghjuvillaria JD.Julia Davidian

U costu demucraticu di i suites hè una bona nutizie per a donna di a moda

Un ornamentu specie di u capu hè u transformatore di l'annu: una striscia doppia di metallo è una petra semipreciosa chjappata in un corpu mobiliu - sicuru, in a forma d'un octangu. Grazie à i giardini miniatura, a gem hè diventata da parechje è versatile - l'anellu pò ancu esse suluti cum'è colgante è chjave. Ecco avant-garde in forma classica - per quelli chì valenu l'uriginale.

Ring-transformer - per straordinari ladies