I prupitati Terapiutichi di dicofonte

Eppuru, sapemu cusì una pianta cum'è avena. Oghje, a scienza pruvò chì a civera cuntenenu parechji elementi chimicu è sustanziali impurtanti per u nostru corpu. Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje hè "A pruprietà curativi di a decucitura d'avena".

Tutti issi sustratti utivi pudemu avè manghjendu oghje nantu à l'alimentazione cum'è una parte di parechji platti, cumpresu cum'è un alimentu dieteticu per quelli chì anu avutu malatie severi. In ogni casu, in certi paesi di u mondu, per esempiu, in l'Inghilterra, a civada hè un alimentu tradiziunale di a matina. E questu ùn hè micca accidintali, perchè l'avena hè una di e cucurbitori calori, perchè micca malu satisfà a necessità di u corpu per l'energia vitale. In Russia anu ancu u so propiu pezzu tradiziunale di avena - hè a farina d'avena, chì hè statu longu coccia in villaggi russa. In a farina d'avena, pienu di acqua fridda in frigia, fate un poghju di levitu o un pezzu di pane di centole è si lasciate per camminate per un ghjornu, dopu à strappà i piazze cù gelatina in un tile grigu per guardà u calore. Quandu u feritu hè fermentatu, deve avè bisognu d'acqua di cunsultà a parti di u liquidu è a purtalla à foglie. Questu serà u nostru focu di farinata d'avena. Quandu a gelata di frutto hè friggitatu, diventa una massa densa, chì pò esse cutata cun un cuteddu. A dife renza di a farina d'avena anglaise, stu platu hè stata cunsiderata una diliziosa, è era da quì chì i contatti russo risaltu da a parola "kiselnye shores".
L'avena hè longu hè stata utilizata solu in a cucina, ma ancu in a medicina. Ancu in Grezia antica (è in parechje altri paesi), i medichi si trattava a civodda per trattà i so pazienti. Questa sapientia fù trasmessa da generazioni à generazione, è oghje in a medicina di a famiglia ci sò un gran numaru di ricetti di una varietà di malatie, chì inclusi l'avena. À u stessu tempu, praticamenti tuttu ciò chì i civelli è a farina d'avena è i flakes pò pruduce, u granu d'avena (spessu unceeled), farina d'avena, farinata d'avena, civula greva d'oleja è ancu paglia si trovanu. Oatica sò spessu usati in u trattamentu in a forma di un caldo mucus, dispostu da i cereali o granuli nantu à l'acqua, senza u salinu è u zuccheru.
E tali applicazione, una volta, ùn hè micca accidintali. A causa di a so cumpusizioni chimica, avena i migliurà u travagliu di parechji òminii internu è hè utile in malatii, cum'è a diabetis mellitus (perchè avè un effettu pusitivu supra u pancreas), malatii di u sistema cardiovascular (perchè abbia u colesterolu in u sangue), astenie, anemia ( sta maladie hè altròmente chjamata anemie, è hè assuciata cù una mancanza di ferru in u sangue è e civette, cum'è l'annunziate, cuntenenu una quantità di quessu elementu chimicu).
U curazzu mucosa da a civera è di a farinata farinata sò usati per trattà parechje malatii assuciati à u viaghju gastrointestinali, per esempiu, cun stinziazione, diarrea, avvelenimentu alimentariu, cum'è cù infezzione aguda cum'è ultrasidi. Tali calde saturate u corpu cù i sustanzi necessarii, ma ùn feranu micca i murtificà e pareti di u festu è u stomacu.
Una varietà di decoccussione è infuzioni di avena sò ancu utilizati per trattà e malatie di u sistema respiratorio, ancu i seri serii cum'è l'asma bronchial è a tuberculosi, è ancu com'è rimediu di tezza.
Frà l'elementu chimicu in a civada, hè ancu u calciu, chì hè necessariu per a forza di u nostru cartilaggiu è l'osse, chì hè una prevenzione sclusiva di diverse funti è ferite, è di una malatìa, cum'è l'osteoporosi. Inoltre, i civiglii sò ancu utili di malatie articuli, per esempiu, cù l'artrite hè ricivutu di eddu a mità di un vetru di infuzione trè volte à u ghjornu prima di pratiche da u paese d'ola cututa (l 'infuzione hè preparata à a tarifa di 1 cuchara di paglia per 1 tazza di acqua fogera, insiste à media ora).
Invece, i civri hè micca necessariu solu per mantene a nostra salute interna, ma ancu per mantene a nostra bellezza esterna, perchè u silicuu cuntenutu in cuntribuisci à a salute di i capelli è unti.
Se tenite a pelle seca è fuglianti, in questu casu pudete ricumandate una decocuure di granelli d'un avete uncealed cum'è una mascara, è in modu di lotione. Comu una mascara per a pelle grasosa utilice una misura di avena è iogurt (in quantità equivalenti). Da a stessa fibra, i mascarati sò fattu per a pelle fading. Inoltre, u listinu stessu di granelli d'un avè unlechede hè usatu per trattà eczema, diathese è malati inflamatorii di a pelle.
I pruduzzioni curative di l'avena sò tantu larga chì hè utilizzata per variate disordini attaccati à u sistema nervu, cum'è a fatigue è l'insomnia. L'avemu l'avena sò in generale in a forma di una tintazione d'alcool di freschi freschi d'avena presa in 20-30 piozzini dissolute in acqua 3-4 volte à ghjornu. Da u stessu vinu verdu, a civetta rinchjeri, aduprati infusione, utilizzatu com un mezzu per fettigheghjanu affumicate.

Avà sapè tuttu ciò chì i pruprietariu mediali di u caldo d'avena.