Delicious recipes di cucina italiana



Avete digià alive pruduzzioni ricchi di cucina italiana? Forsi vi voi pruvà una cosa nova? Oghje vulemu intruducerete à e ricette di a regione Toscana, i tesori di l'arte è a culinaria di u mondu. Disse!

Chì unisci tutti i pirsuni in stu pianeta? Un sensu di gustu. Quandu sceglia? No, quandu a culinaria. Cù l'aiutu di i nostri ricetti diliziosi di cucina italiana, pudete visità a crescita di felicità da qualcosa di qualcosa spezia. Sì, sì, hè cù i vostri ditte! Bonu, duvemu avviamu?

Cusì sò quì sottu prisentimenti ricchi di cucina di a cucina italiana, a particulari u regione Toscana. Spessu hè carattarizatu cum'è rusticu, tk. A maiò parte di i prudutti chì sò in i piatti sò furnuti da paesi. In u Medievu, ogni famiglia hà avutu una bassa casa o un giardinu in una casa chjuca. Per torrar, stufatu, pudete aduprà u oliu d'aliva di u vostru oghju o u vecinu.

A cucina toscana hè famosa per i so platti di carne, u periculu è u pecorinu.

E sempre, l'abitanti di sta regione crede chì i prublemi principali di a so cucina sò oliu d'aliva è u pane. U pane toscane hè presente in quasi ogni ricetta. U pane hè utilatu à a preparazione di primi corsi - sopopi. L'oliu d'oliu hè stati usuti è cum'è un cunditu, aumentendu u gustu di l'ingredientu principali. In Italia, pudete cumprà l'oliu d'oliu d'ova di a marca Lucca. Hè fattu cù i fragrances di carciofichi è amanduli. Avemu ancu cunsigliatu per pruvà l'oliu d'aliva di frutta.

A so passione per u pane è l'oliu d'aliva hè sempre cunnessu cù u fattu chì uni pochi seculi fa a pupulazione di stu territoriu era propriu poviru, è a so dieta era limitata solu à i prudutti più boni. Allora questi prudutti sò assai armonii in a ricetta tradiziunale ch'elli ùn puderianu micca abbandunatu.

Allora, duvemu cumincià a coccia? Dopu ci cuminciamu?

Coperta tradiziunale in Tuscana accumenza cù Crostini. Sò chjuchi sardi cù u pezzu è l'alivi.

Eccu, per via, è a ricetta.

Crostini cun u pecorinu è u meli.

Pezzi di pane abbandunatu nantu à u melu, pusendu u furmagliu in cima. Pusenu i sandwich in a parrilla. Quandu vi vede chì una crustata d'oru s'hè furmatu da quì sopra, in seguita volta si spargiu a crota di u meli. Pudemu nantu à a parrilla per parechji sicondi. Avemu servitu nantu à u tavulu immediatamenti.

Crostini, con, tuna.

Scurciate a buccia di a pelusa di limonu. E so tuna (dugnu in latti) sò mischiati à una massa homogeneia in a cunghjunta. Allora aghjunghje 2 cuppa. oliu d'oliu è battimò in a combina. Allora aghjunghjule cipolle finamente finita (circa ½ bulb). Quandu un cundimentu avemu usatu pimenti nìvuru. À u pane siccatu, strufinati cù l'alli prima, pudemu esce un stuffing.

Fagioli all 'uccelletto

Furmagli sò assai piacevuli in Tuscany contorno (è guarniture) è ghjè spessu sirvutu cù famosi i porci di toscana di salcicchia.

Per 4 serviette avemu bisognu:

300 gr. fasgioli bianchi secci

2 ponti di sage

4 craci d'alli

4 tbsp. l. oliu d 'aliva

450 gr. i pumati bianchi o pudete piglià 400 gr. canned

1 tbsp. l. pasta di tomate

Metu di preparazione:

1. Ricullonu e fasgioli per a notte. U ghjornu dopu, preparanu e fasgioli nantu à u caldu bellu in una grande vasellara cù un dal di lignu sbuchjulatu. Nota chì l'acqua in a panetta deve esse trè volte l'altitudine di fagioli. L'acqua hè stata cambiata 3 volte (cun ​​fogghiu), è 4 volte aghjù pepite negra è un pruduttu di salvia.

2. U furmagliu sò stati coccinatu nantu à u caldu pianu per 1 1/2 ore. In fine, avemu bisognu di salitu à u gustu.

3. In una padedda u cali u focu di l'ajonciu è a secunna ramu di salvu. Avemu aspittatu finu à l'agliu ricivisci un culore biancu pallidu. Allora tene l'agliu. In l'oliu aghjustemu u fasgiolu è 6 cpi. l. liquidu chi era coccu prussicitu.

4. Cumu avemu piglià tomcate è cumincià à scorcia di a buccia è di a zucca (se sia u prugnoli cunservatore, da filtru). Add to the pan with puree di tomate. Oghje un'altra mitallu ora, aghjustendu un brou di fasgioli, se ne necessariu.

5. Servite stu pezzu cù oliu d'aliva.

Bonu, hè ora u tempu di fà una postre!

Crostata di pesche agli amaretti (tagliata d'amandula cù pezzi)

Per 4 serviette avemu bisognu:

Dough:

100 gr. manufatura fridda

200 gr. farina simplice

85 gr. zuccaru

3 ugo

rillatura, limone, buccia 1 limone

Remploniu:

50 gr. zuccaru

50 gr. burru

50 gr. tutti amanduli

50 gr. farina simplice

50 gr. Biscuits amaretti, liggeratu

5-6 pesciccini o nectarìscanu secondu u grandezza

2 tbsp. l. amanduli

1 ovu grossu è 1 ungujeru d'ova

zuccaru finu

Dough:

1. Tagliate a mantega cù cazzi di tazzi.

2. Pranu u oliu è a farina in u processore di l'alimentariu è l'aghjunghje (usamu a manera di "pulse"). Aggiuncia u sali è u zuccheru, u scorcia di limonu è u gingivinu d'ova è stirate novamente. Allora piglià a pane da a cunghjunta, mette nantu à a carta di film è turnate in un tubu. Pudemu à u frigorificu da 1-2 ore.

3. Pigliate a forma di pie cù un diametru di 24 cm. Lubricate cù l'oliu. Trimate a pasta in pezzi fissi è di sparà in un moldu.

Remploniu:

6. In u processore di l'alimentari avemu amuite e 50 gr. zuccaru. Aggiunce u mantellu diluitu cù a farina à l'amanduli. À novu, all in u cuncetu, aghjunghje l'oletta d'ova, mischjà à una massa cum'è crema. Aggiunce i cookies d'Amaretti in a mezchemu è torna tagliate tutte e cose. Avemu guasgiu.

6. Calimu u fornu à 180 °. Pigliate una pignatta d'acqua fogera è rintrazzu per parechji sicondi di pesche. I purificati da e piante, strew 2 tbsp. l di zuccaru è si stalla 5 minuti. Per a pasta, puscia u riposu è a mezzo di pesche cun un cut up. Pudete ancu sprinkle cù flacciulati di amanduli.

7. Intuccare 25-30 minuti. Quandu u pastellu hà acquistatu un colore doratu, significa chì hè prontu. Arrìzzu cù u zucchero in pidnu

Per oggi, tuttu!

Buon appetito!