Quandu i genitori rializenu in i zitelli

Nuvembre o dopu, in a vita di tutti l'adulti, un momentu venenu quandu si ne vale necessariu di realizà si, affirmate in a sucità per avè qualchì significatu. Questu hè u scopu principale in a vita di ogni persone. Ci hè realizatu da tutti in modu diversu: quellu chì hà a creatività, qualchissia hà a creazione di una famiglia grande, qualchissia hà una carriera. E qualchissia ùn si capisce micca à tuttu. Ci hè questu per diversi razze, ma in quelli casi, assai di noi avemu a sapè à questu ... per mezu di i nostri zitelli.


I figlioli sò una continuazione di a famiglia. Qualchissia l'amassi è so travagliati, ma qualchissia ùn sianu micca. Ma, un modu o un altru, facemu i nostri aspettavvi è aspirazioni à i nostri ziteddi, unemu i nostri nostri usi longu sminticati cun elle. Recollect, chì solu in a zitiddina ùn avete micca diventà: è i cosmonauti, i cantori è i veterinarii, cunfitteurs, è i diritti ... Ma micca à parechje sò i so sonnii di a zitiddina hè venutu veramente. Avà hè stata accustata à insignà à i vostri figlioli di una primicissima età à qualcuni business, pochi pirsuni aspittendu à u mumentu di dumandà quelli chì vulete fà. Ci hè una liggi micca dichjaratu chì u zitellu ùn hè micca capacitu per ellu stessu u so modu, sopratuttu à una età curretta. Questa hè una parolla incorrecta, perchè u zitellu ùn hà nunda di sceglie è ùn ne necessite micca. Per ùn avè micca sbagliate è micca per dà di u zitellu, avete deverà guardà à u to babbu: forsi elabora o amassi a ballà in ogni locu, o in tuttu u tempu quellu canti un certu motive. Questu spessu. Ma u puntu tutale hè chì i genitori inconscientemente vulete realizà i so desiderate micca in i so figlioli. Questu hè dovutu di qualchì insatisfacción interno cun una parte di a so vita, per via di sentimenti d'incompletezza, discomfort.

"Sempre mi vulianu, almenu unu di i mo figlioli, per esse impegni à a musica, canta" confessa una donna, a mamma di trè zitelli. "Ma u mo maritu è ​​ùn aghju micca una audizione o una voce". Cusì hè stata capita chì nimu di i nostri zitelli anu ancu avà, duie ùn sò micca sensu di ritmo. Ma aghju intesu, chì forse anu da puderebbenu sviluppà. A figliola più giovanica hà pigliatu à u direttore musicali, hà vistu, eseguintò è pusò u so vericatu negativu: tuttu hè unanimamente. Era aghju intesu. Aghju datu a mo figliola à u gimnastu, perchè volia chì u zitellu sia successu. Avemu assai diplomi, premji, sò assai orgugliosi, ma hè quì u prublema cù l'aprenu ... "

E tali casu ùn sò micca spite. Parenti, scurdate di l'interessi di i so figlioli, sò purtati da a so realizazione in elli chì inevitabilmente "imponanu" assai altri prublemi nantu à elli. Chistu pò riesci à u fattu chì u zitellu in u futuru serà parechji volte più forte per sienti u so realizatu è persu è per circà ellu in ogni locu, ancu quandu ùn ci hè nunda pusitivu.

"Sòdiu chì u mo figliolu sia impegata in ballet, perchè hè bella! E so balli, i so pacchi! ... - dice una altra donna. "Avete un figliolu. E so datu fisiche sò boni. Aghju mandatu à u tutore, tuttu pare pare à travaglià, ma quandu era tempu per attru e documenti di schedari, u vulia riittate à andà à u teatru, hà dettu chì ùn hà micca piace è ùn volenu. Abbandunò u ballettu, intrì in l'istitutu linguisticu. I fu assai offisu, ghjurannucci. Ma dopu s'era svigatu. Ciò ch'e aghju fattu?

In autumàticu, per capisce i sentimenti di i genitori chì, per tuttu, vuleva fà u so ziteddu famosu è successu, per esse u principale di a persona più talentosa in u pianeta. Ma, sfurtunatamenti, cun un esvenzioni rara, micca tutte sse cose hè acquistatu, è se fate, hè a più spessu u meritu di i zitelli è di e so passatempi, in quantu chì i so parenti. Dunque, ùn impuse i vostri sogni à i zitelli, perchè averebbe bisognu avè u so propiu.