Comu coceranu una cria di pezzi: i più boni ricetti per un trattatu populari

Certi circhizzieri di a storia culinante sustene chì a ricetta per u pasturevule hè stata inventata da a regina inglesa Elizabeth I. Da e costi di l'Albione, a moda per foglie in cherry hà cullucatu à l'Europa, è da quì espansione in u mondu. L'Amiricani sò assai piacevuli di dolci è agrumi postu chì anu suvitatu chì ancu li dava un vacanze especial è avà tutti i 20 di ferraghju, u "Maroccu di u Piu".

Torta di tacchino cù cirasa, cottage cheese e sour cream

Questa postrazzu hè un sognu di ricorda à u pasticceria tradiziunale. Cunfina fresca è cremosi à rimborza afflisce e mannari toccante di ciuri di cirèzia è dà u pane un gustu piacevule è dolce.

I ingredienti bisognichi

Per a prova

Per u riposu

Istruzzioni step-by-step

  1. Per a pasta, oliu, zuccherinu è vilatinu moltu una cullera di legno.
  2. Trasfurmassi in l'ovu è si mischianu una cunsistenza uniformi.
  3. In un pappagallo separatu, cunghje u puddicu, farina è u salinu. Sift the mixture through a sieve to the oil-sugar mass and mix well with a spoon and then with your hands.
  4. Pratu per pudè trasfurmà a pasta in una bola, impruvà a film di l'alimentariu è mette in a frigorifique per 1.5-2 horas.
  5. Cirasa i ciliegie, seci è i mancassi.
  6. Per cremose di castagnu finamente finamente chop, combina cù crema agria, zuccaru, uovo è fècula. Pigliate tutti l'ingredienti cù una blender. A massaria resultanti deve esse chjucu è aria.
  7. Scuprite u foglie di a frigorifera. Amassi manualamenti in un caldi grande, distribute u fondu di a forma di silicone è assicuratevi di scuttu i canteri cù una altezza di almenu 3 cm.
  8. Pour la pasta cun un cream cheese e crema agria, cima cù baga.
  9. A furmazione cù u pruduttu semi finitu deve esse mandatu à un incruciutu è furnitu per 35-40 minuti à una temperatura di 180 ° C.
  10. Prestendu per piglià u pastellu, dà 20 minuti per u friddu è solu dopu sguassate da u moltu.
  11. Prima di serve, sprinkle cù u zucchero pulmuniu è decorate cù friddi freschi.

Tungese viennese cù cherries da Julia Vysotskaya

Un presentatore televiggiu famosu cunsigliu di fà cherry pie per sta ricetta. A preparazione ùn deve micca esse seriu, è u pranzu ùn serebbe gustoso, è satisfacente è assai bella in l'aspettu.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Ciliegia lavate, fate un colatore, perchè chì u vetru hè un sopra fluidu, è sguassate a petra.
  2. Eliminà l'oliu da u frettu è lasciate per suvite. Quandu si face plastica, batone cù u zuccheru finu à u lume, a cunsistenza cremosi.
  3. Ùn impedite di ballu per entra à i ovi, a mità di u volumu di farina, vaniglia, pani e di salatura. À quellu stessu, aghjunghje a farina restante è cunghjintu mentri.
  4. Eliminate l'oliu cun una forma distacuta è aghjunghjia a pasta. Pomi i cilieggi in u top, sprinkle with almonds, plates finti, è mandonu à u fornu, prizzatu à 180 ° C.
  5. Focu per 30 à 35 minuti. Allora pigliate da u mozzu, adornate cù u zùccheru in u polvera è serve à u tavulu.

Puff, ciliegia, pasticcerie

Questa ricetta fai un bè dulce finitu è ​​dilicatu fattu da cherries frescas. A preparazione pigghia un pocu tempu, cum'è a fugliale prestitu hè utilizzatu.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Per u frasu di ciliegie, lavate, libberu di zucchini è boni, è poi pùtene in un cuntaculu prufile, sprinkled ghjuvendu cù u zuccaru è si allora un paru d'ora nantu à a table di cucina.
  2. Sittite u zucchero à una piccula stagione petita, cunghje cù u zuccaru, mette nantu à un fogghiu è porte à foglie sopra u caldu. Perchè chì a massima ùn manca brusgheria, stalla sempre cun una cullera di lignu.
  3. Quandu u sciroppu accumene a furia, inserisce cu curada u fècula è mestisce finu à chì i taglioli sò disoltto cumplessi.
  4. Eliminate da u calmu, cibu bè è fassi in baga. Pour in u stessu mulinu di lecci è aghjustate bisognu, pruvatu micca dannà e ceiri.
  5. Tagliate a pezza in a meza è puteva in dui tanniculi fini.
  6. Spread the baking sheet with baking paper, situate u primu pastellu nantu à quì u locu tuttu u voluminu di baga in cima è caghjà cù un segùn cruce. Trimate i bordi di a pasta a pianta.
  7. Preheat el forno à 200 ° C è mandate una piccula di furata cun u pezzu per 20-25 minuti.
  8. Ogìtulu finitu pocu friquidu, cut in porzi, sprinkled cun zucchero pulverificu è sirvutu à una tavuletta cù cerveza calata o un ghiaccio.

Simple pie cù una cirasa congelata in prumu: ricetta pascia cù una foto

Questa pizzetta pò esse cugliera moltu rápidu è trattà i clienti chì anu imprevisu in casa. U friscu torna bluccatu è spécidumente aria. Se vulete neutralizà l'arricavatu purcina aghja, uni pochi manzoni dolci sò aghjettuti à u bagnu friddu.

I ingredienti bisognichi

Istruzzioni step-by-step

  1. Elimine a ciliegie di u frettu, cungi è di drenu u liquidu separatu. Pudemu i boli nantu à un pappu di carta, perchè chì l'umidità hè assorbata in u papieru cumu possu.
  2. Oghji ublancanu cun un mezcladoru, sferendu u zuccaru. Quandu a massa si spieghjani, è i cristalli di zuccaru si sò dissolvi cumplittamenti, fremenu gradualmenti in a farina, senza misziunamentu di a massa. À a fini, purtava in l'oliu.
  3. In una furmazione resistente à calore, pour 2/3 di a pasta è pour a maiò parte di e boli. Aghjunghjite a pasta restante è decorate cù e boli.
  4. Determina in u fornu, precalentata à 200 ° C, è aghjunghjela durante una meza ora.
  5. Prima di serve, fate un pastellu cù zucchero di zucchero o coccu.

Cumu pudè cocilu un cake "Chocolate drunken" in un multitare

Dessert fette cù sta rica, hè assai bella è savurita. Ciliegia, impregnated cù l'alcoolate, dà u pane un piacenti spiciale. A dulcezza e l'avizione inghjustizza di a pasta pò esse uttene per una suluzione separata di i prutezioni è anziani.