Prughjettu mediusu femminile

Chì maraviglia chì una donna hà a capacità di rializà miraculi. U nàscita di un zitellu hè un miraculu straordinariu. In altre parolle, ùn pò micca esse chjamatu. A capacità di cuncepisce un zitellu, sopra, dà nascita, grande travagliu. Nove months, questu ghjornu persunale perchè una donna è un zitellu sò disposti per u momentu più cruciali - u nascita. Probabilmente, era micca un accidentu chì, per e so misericordi è i babys, un ghjornu longu hè statu attribuitu. Dopu tuttu, u fattore più difficili, psicologicu. A preparazione Morale hè assai impurtante. Ogni donna hà bisognu chì hà da esse mamma, chì cù l'avventu di u zitellu, a vita cambiassi radichi. U rejetu di u modu di vita vera devendenu conscientemente.
A maiò parte di e femine si sguaianu da a fine di u gravidenza, è tendenu à dà nascita più prestu. Sò prumessi mentri. Inoltre, quandu settite sett'anni ci hè una occasione di acquistà pocu addevu per u zitellu, ghjucate. Un signu chì era guidatu da parechji dicennii, o ancu parechji centesimi, ma parechji ghjunghjenu à u cunsigliu supersticiosu. Cum'è attivamente acquistatu merchenzie per l'ospitalità maternità, per u babbu è per a mamma. Tutte e cose sò preinquilati in una sacchita, perchè chì durante i primi signali ùn si ghjallassi in a casa è cullate e necessariu, ma silenziu pigliate u pacatu cottu cù e cose necessarisi è andate à l'ospitalità di maternità.

Hè assai impurtante per i primi sintomi sospetti (pesuità in l'abdomeni più minimu, spasme periculi è minori, u duluri in u so spinu inferu) per ùn demucrazà longu à l'ospitalità di maternità. Perchè nimu ùn sapi quantu veloce è per quale pianu pò esse u cunsigliu. Per quessa, hè bisognu di agisce in rapidesa cun u seguitu.
In l'ospitalicancia di maternità, quandu entra à l'sala di stanza, sarà stata a prucedure necessaria è posta in a prenatal, se ùn ci sò micca cumplicature. L'acqua, cum'è pallini, hè ancu un momentu individuali. In u iniziu, i cuntrazzioni ùn sò micca troppu dolore, ma cù una diminuzione di a freccia di ripitenzii, i sensazioni anu creatu. Ma ùn avete a paura di questu, è stà à sente i stori di i vostri amichi. Siccomu l'indici fisichi è a sensazione di dolore di ogni persona sò diverse. Perchè qualchissia, un certu sensu di dolore hè insupportable, è qualcunu pò sopra assai più. À questu momentu, u più correctu hè di distractà da i sensazioni, è pensate à ciò chì succede in una ora o duie. Pensei à riunione cù una piccula bola, chì sapete cusì bellu, ma ùn avà micca vistu, sughjate a vostra anima. U tempu passà rapidamenti.

U periodu più difficultu, quandu u travagliu principia a parturientu. L'osservazione cuntinua di u duttore ùn devi micca permessu di missu stu mumentu, è serete trasfirrati à a sala di partenza. Dopu avè principiatu u travagliu duro. U maladie cù u dulore ùn permettenu micca di cuncentrazione, u corpu hè intrududu è vogliu per dorme, ma un grande desideriu per questa succede perchè più prontu aghjunghje in forza per riuniscenderà è eseguisce l'urdinamentu di u duttore. Questu hè assai impurtante, perchè i obstettrichi monitorizza a cundizione di a mamma è sapè quandu u fughjitu, è quandu u restu.

Eppuru, u dulore è u patenti sò quì. Solu fatigue manteneva. Ma quantu aghjunghje un omu pocu arruganti, rossu à u to pettu. Tuttu u sole in u sfondate. Ci ponu esse solu un sensu di aligria è orgogliu chì ghjè u vostru figliolu, a vostra cuntinuazione, a vostra felicità. E ùn ci hè nunda più bella chì l'ochji chì miranu da stu velu à stu mondu stellu cù appressione, un mussu spuntatu chì hè strumentu cusì cù Daddy's. Pieno li peni arrugati chì ti cundùcelu à i dete di mamma. A quantità ferma per esse studiata è sperimentata, ma ùn importa micca quandu ci hè un fasciu di felicità chì dà a forza è u desideriu di vive. È ùn ci hè nimu in tuttu u universu chì hè più caru ch'è u zitellu chì hè natu in u core.