Amore comu una forma ecunomica di scambiu

L'amore hè una cosa piacevule. In più l'amore. Questu hè un sensu chì nimu di noi ùn pò capisce, amparà è capisce bè. Tutti pò capisci per questu quì qualcosa diversa, pò sculacciate diverse analogie, spiega stu sentimentu in u so modu. Perchè hè cusì? Chì ci hè a ragiuni? Caddighda ogni noi hà un altru amoru? Pudete apertura per tutti in modu diffirenti? O hè l'amore una certa verità chì no pudemu micca divulgà, contrule, ma solu l'arrimbà chjucchi di verità à quale pudemu attrucà?


Allora l'amore hà parechji analoghjiesi, spiegazioni e motivi differenti. Qualch'elli sò assai furtunati. Ogni annunziu di l'analogie cuntene unipochi di nfurmazioni è di listessa manera una attitudina, una ombra di l'umore. L'amore hà parechje analisi multipotenzjale, sò normalment simbolii è ùn portanu micca infurmazioni specifiche ùn anu revelatu l'essenza di l'amore. Ma ci sò assai cun una connotazione scientifica o filusofica. Avà attemu à fà imagine l'amore through un filtru ecunomicu è avemu prisentatu u prucessu utilizendu analogie ecunòmi.

Chì venga à a vostra mente quandu sente "Amore com'è una forma ecunomica di scambiu"? Probabilmente, per voi à quandu sò i ghjente chì sò torturati o a zitella chì si ritrova cun un omu solu per via di u so vodeneg. Ma in fattu, in questu articulu ùn avemu micca parlatu di soldi, ma l'ardore di l'amore, chì in i posti assai s'assumiglia a forma di scambiu economicu.

I psicologiani anu avutu questa analogulugia di sta fine di a Siconda Guerra Munniali, quandu a so sucità, l'ecunumia è u stilu di e nostra vita hà cuminciatu à cambià. Infatti, a relazione trà e persone hè cambiatu in constantemente, secondu a influenza storica, nantu à u sviluppu di a tecnulugia è a psiculugia di a nazione. Cumu pensate, quantu hè a societa cambiata da quandu? Chì ci hà vede oghje è amore? E quale formi vanu oghje?

À a vostra attenzioni, una di e teori psicologichi induve l'attitudine di i persone s'assumiglia à l'attu di compra è vendita in u mercatu.

Mercatu, forme commodità

Ogni noi hà tutte e so caratteristiche caratteristiche è carichi, ma anu tutti avemu un signu cumuni, tendenzi, funti. Qualchissia più intelligente, qualchissia più talentu. Eppuru, ognunu di noi hè assuciatu cù a società, circà idee chì l'avianu attribuitu, chì impone. Tutti entri in "relazioni di u mercatu", vulemu "cumprà" certu funziunalità, dannu à ritornu ciò chì avemu.

Ogni chianna ci sapi ciò chì voli. Se ùn avemu micca bisognu à cumpetenu cusì, in u nostru tempu, hè stata scuperta da u nostru incunscimentu. Quandu avemu cercatu un amatu, è in a so ricerca per una cosa ipotetica è potenzalmenti sò sempre, in a nostra testa, avemu digià un certu schema, publicità, pianu d'accionà. Mitak o furmendu sempre constantemente i candidati circundante, in cunnessione cù a qualità chì avemu bisognu. Comu si circate un pruduttu cù e funziunalità è e pruprietà chì seranu necessarii in a splutazioni. Usatu à parechji gustu, ma anu pussutu qualcosa in cumunu, à dì i valori per quale aghjustemu un sughjettu potenziale. Vulemu un intelligente, bella, interessante, cun un sensu sensu di l'umuri, un maritatu valore, valente, società sustenibili. In regula, tutte e cose qualità di bellu carattere sò a so ghjerarchia prò di l'impurtanza, u gradu di necessa, ma a maiò parte di elli sò sempre trovanu incù listessi di "desideri" di ognuna. Simply each one of us necessita un pruduttu differenti - qualchissia hè più apprezzante di a bellezza, è qualchissia hè recursione di a mente, perchè qualcosa più impurtante hè a forza di u so caratteru, è l'altri necessanu mancanza è santezza. Di sicuru, hè cinuùticu à equate e persone cù bè, ma ogni noi hà u so propiu valorizatu commodità. I nostri genitori invistiscenu a soldi in noi, insegenu e cose necessarii finu à chì averemu cun noi per "cumprà un prezzu". A prostituta in stu rispettu hè un esempiu chjucu è bruto di l'attu di compra una donna - avemu bisognu di i so valori è in questu casu pudemu cumprà u so corpu, bellezza, affettu è paganu soldi. Questu hè un attu apertu, induve una donna, una persona chì cumporta una mercancia. L'attu di cumprà è vende quì hè ancu abbicutu cunnisciutu, cum'è l'attu legale di u matrimoniu. A sola diferenza hè chì compraremu una donna per una ora o una vita. Chì avemu bisognu: un corpu o caratteru, l'ànima d'una persona?

Vanzini vantavani in u mercatu di relazioni

Pigliate stu esempiu: una bella donna cerca un omu. Hè erudita, leghja assai, piace geniale, hà una figura chic, è attrae parechji rappresentanti di u sessu più forti. Hè un caratteru non violentu, hè stata sicura, creativa. Hè cunsideratu, hè un "oggettu desirabile" in u mercatu di l'amore è hà una larga scelta è scelta, perchè a maiò parte di richiumentu cum'è una sposa potenziale chì ella satisfà. Da questu questa vera chì ùn hè improbabile di circà un omu stupidu è feivu chì ùn hà micca bisognu di satisfacassi i sughjetti. Ella circumbe un individu degnu di u scambiu di e qualità, à dì ciò chì hè necessariu di una donna oghje - un omu ecunomicu è bonu chì hè intelligente, guapo, hà un sensu d'umore è in a so manera una persunale interessante è charming.

A bellezza di una donna è l'statu suciale di un omu sò i duminii cchiù prufessiunati è frequenti di l'oghje. Sò casi ugguali in forza. A bellezza di una donna hè a so caratteristica, valore. Apri misure pocu à u cunsumu, ma hè una caratteristica forte per a forma di scambiu. A bellezza hè datu à una donna di nascita, hè l'armunia di u so corpu è di e funziunalità, ùn pò solu cura è mantene l'armunia. Un omu, per esse chjapputu in u mercatu di l'amuri è per rapprisintà un ughjettu adattatu per u scambiu, avete bisognu di travaglià assai. Cercannu un status sociale, elaburà i carattaru masculinu, apprinnia à esse valente, esse intelligente è cumpetente, rispettu è esigenza di e donne, capiscendu a so psiculugia ... Un omu fai assai u sforzu di esse desideratu è di esse amatu per esse cumplissenu cun e norme soziale. À una donna, bellezza pò esse rializata da u tempu di nascita è in a maiò parte ùn depende micca di questu. L'absenza di bellezza hè spessu fatale per ella è quì a ricerca hè ridutta solu per a furtuna.

Per d 'altra banda, a bellezza cum'è un valore hè casi impossible di perderà in un ghjornu, à u listessu tempu chì l'estatus soziale di l'omi è i valori di u materiale sò più precarisimi.

In fine,

Ti capisci l'esencia di sti suggetti? Aghjunghjite chì i relazioni d'oghje sò più simili à l'attu di cumprà è vende, è l'amore hè presentatu à parechji cum'è una forma di scambiu economicu? In ogni casu, ognunu hà u nostru puntu di vista è l'attitudine in quantu ci circonda. Qualchissia sapi quantu amà, circate di rumanzi, cantà e serenate è ammirazione di a bellezza di l'anima d'una altra persona, senti a cunnutazione mistica trà a "meza", sapi comu truveru l'omu veru è sincere l'amore pè a vita. cum'è no amu, pudemu decide è solu noi.