A psiculugia di l'espressione faciale

Persone per parechji seculi, volenu scenderete in u santu di sburilli in i pinsamenti è u caratteru di una persona. È chì ùn sò micca ghjustificate per stabilisce a cunnessione tra u munnu internu è internu di l'omu. Una di e scienzi più cumuni è fisonomia. Cuminciò à studià cum'è prima in u Giappone è a China da l'antichità, ancu i stituzzioni foru creati in quale l'esprissioni faciale di a persona era insignata è pruvate à scriviri u misteru di u mondu internu umanu.

A psicoluggìa di l'espressioni faciali di l'omu, fascinate è faciani studià sta ciencia più fonda è più profonda. Leonardo da Vinci cuminciò à studià fisonomia, è solu ellu truvà una spiegazione raghjone per a similitudu di e funziunalità esterni di a persona è u mondu internu di l'omu. Ellu piacia à pitture di ritratti di i persone anziani chì, cù e so arrughje, argumentonu di novu chì a vita ùn era micca piacevule per elli, è ciò chì passava internu, in i so core è i coralli.

Nantu à a faccia di a persona ci sò organi sensoriali: toccu, oliu, sintimu è vista. Per queste l'organi perciemu tutti l'infurmazioni esterni. L'età più sensitiva, finu à cinque anni, quandu u zitellu ùn hè micca capaci di scaccià l'infurmazione micca necessariu, ma assume tuttu. In i so ochji aperti, unu pò lettu sorpresa è piacè di ciò ch'ellu hà vistu, a so bocca ùn hè micca vicinu da u fattu chì ellu voli cumunicà novi parolle à u mondu, i so gricchi sèntennu ancu a murmure di u scherzu in un sullivanu, è u so piccellu pò smischerà all'etterda cum'è una mamma mette u pastellu nantu à a so stufa favurita. Nantu à l'annu, menu prestu prestu attraenti à ciò chì succede in ellu. Avà ùn ùn hè micca surprisa, più è più freti spiegà a raghjone è a memoria, è micca à sensazioni internu.

Aos gradualmente na rostro da persona, pudete leghje è u so caratteru, ùn hà micca pussutu avutri ochji aperti è aperti, ellu hè alluntanatu di tuttu è interessante, è quandu l'ochji generale sò allungati è diventenu solu tristezza coperto. E questa persona pò abbia a so bocca solu per l'alimentariu, è sente solu à ciò chì ellu voli intesu. Un tali omu mostra cù tutte e so apetta chì hè abundanti è micca interessante per altri. Pessimista per a vita.

Imagine un omu cù l'occhi ardenti, un sonne eternu à a so fàccia, e riconche in i ringii di l'ochji, sta persona autrufficienti è bona, un ottimista in a vita. Ma, se qualse riparabbile succète in a so vita, i so ochji seguitanu dinò da ellu, i so labbra ùn ci fucala in un sonu simplice. È e riconche ùn sò micca in e cantonni di l'occhi, ma in u testa, cù strisce longitudinali.

Avemu parechji attitudini per questa o questa apparenza di una persona. In vista à una persona, pudete assicurà nant'à u locu di u so travagliu. A so educazione, i caratteristiche persunale. Cusì, per esempiu, a fàccia di una persona irritable, certe volte, ancu di una apatia manicata, pare com'è: culpiti alta, picculi vogli occhi, cunfettu profundo, aspetta. Avà sempre una cerca di qualcosa è pare chì hè stata amparatu da ogni visione. U passatu di sta persona hè megliu passatu è ùn ne ùn mostra micca u vostru interesse per ellu.

Una persona, troppu assicurata di sè stessu, si dumanda demuru assai dumande à ellu ùn pò truvà risposta. Hè spessu appiegatu una grimace, una facciata estrema, un funziunale faciale faciale. Puderete ancu un tic nervoso di l'ochju o d'autri parti di a so fàccia. Questa persona hè sempre nervuża, ancu s'ellu ùn vole micca di fà mostra à l'altri.

Se una persona hà una bocca apertura, i so ochji sempre vulete dorme, a so fàccia hè cum'è un bullo tranquillu, chì significa chì una persona hè affissanti. Ùn vole micca solu per sèrvete i prublemi, nunda ùn li interessa cum'è l'alimentariu è u lettu. Hè tranquillu è à u listessu tempu ùn hè micca solu cunfidenza in ellu stessu, ma ùn importa micca l'opinione di l'altri, hè stante in u so regnu bellu è in dormu.

Fizognomisti dividenu a face in trè parte: bassa, meda è upper. A parti infermata pò mostrarle a attitudina è a attitudine di a persona in a vita. U bastone forti è grossu, parra di a forza di a vulintà di l'omu. U mandru mezzu cun un ciumi in mezzu, parli di a bona natura di u patrone. Un petronicu chichju, parla di una mancanza di forza. Per trattà cù i prublemi accunciati. U pruprietariu di questu cusì maturà megliu u pianu difficultu è truvà un modu più faciule.

L'emozioni umani pò esse identificati da a parte media di a fàccia: a bocca, maschi, u nasu. Fighjate cumu i labbra flexanu à parechji volte in a persona. E scuprareti ciò chì vulete dì. Un sonu ùn si pò esse immaginatu nantu à a face, ùn hà micca vistu naturali. Carri, ponu dà u dirittu in u culore, di pale à crimson. U nasu pò esse risposte, o fretti quì sottu quellu chì face u patrone di sta freccia, pò ancu lavà a terra.

A parti più interessante di a fàccia hè a suprana, nantu à l'ochji, a frunti, e cella. Sò rispunsabili di l'abbilitati intellettuale di l'omu. In vista à l'ochji di una persona, pudete assicurà nant'à u codice chì parechji persone sò sviluppati intellettuale. Certamente quandu u visu di aspiring, parlendu di u sunnatore è l'invintori. Persistenza persequiteghja - dici chì u so maestru hè una persona stretta è imperiosa, chì hà una bona mente. Fate scarlatta - porta i pinsamenti stupidi di u patrone, o omessi perchè ùn ùn sapi manera di fà risponda à questa situazione corremente. Un miravuru, parla di una mente vivita. E cigliu ponu esse sorpresa, gioia è dinò intelligenza. A frunti, sicondu l'armi nantu à questu, parra ancu di u caratteru, l'intesta è l'intimu.

Ma prima di stigmaticà una persona, da questa scenza, pruvate di circà à a so strada, i so movimenti di u corpu, pudete più definite di più nantu à una persona più. E più impurtante, ricordate chì ogni persona hè indipindente.