Cumu seguitanu sempre bramatu per un omu

Vulemu chì a donna hà venerà, amassi comu sìammu. Ùn ùn appiegà nisunu esforzzione, eseguite micca a figura, make-up, hairstyles, perdisce scossa, ùn pò micca cumportanu cum'è una donna vera, diventate in cattivi abuluti e grisici. È culpemu tutti l'omi. Ma se capiscenu, l'omi ùn sò micca culpèvuli di qualcosa, volenu vede una donna interessante, bella è chjave chì hè vicinu à ella, à quali puderanu orgogliu a rigalu à i so parenti è l'amici, chì ùn sò micca vrigugnari di pusà in un restuità, andonu à a cità. Danu ti dugnu cunsiglii cumu si puderete interessà un omu è diventà quellu chì hà cercatu senza successu per un bellu pezzu. Cumu seguitanu sempre bramatu di un omu, hà amparatu da sta pubblicazione. 1. A donna in tutte e situazione devini esse, prima di una donna. Ma annantu à questu, sfurtunatamenti parechji noi di stà scurdate. A principal disadvantage è l'excitabbilità eccessiva, chì se prumove in questu questu quì si ne scurciamu da noi. In spessu in u focu di l'ingerimentu, pare avemu assai parole, è ghjunghjene solu quandu a furia sorta. Fate cusì cusì, perchè noi chì avemu spessu cun veste. In ogni situazione, avete bisognu à esse rinviatu. S'ellu avete amparatu questu, in contru à u sfondate di i vostri amichi si ponu esistiri.

2. Sera un libru senza lariu per ellu, un enigma ch'eddu vole esaminà. Se u vostru amare ùn si pò micca fà sensu per un paru di ghjorni, ùn lasciate micca stancu sms. Ùn avete micca di prupone u vostru omu 100%. Quandu un omu si capisci chì a so donna hè appartenenti di ellu, allora u romanticismu scorri, perchè l'pudessi vede in ogni mumentu, forsi in oversezzione di e vostre data, ponu amparà amichi, scurdate, anchi cancelavvi. È tuttu passa perchè ellu chì valenu, chjamanu, dumandate u pirdunu, cumu si puderebbe intristitu è ​​pardunà.

3. Ùn àbbia paura di perde un omu, se entende cusì, dopu avè prumessu in ghjucu cum'è un pupu. Fate qualcosa chì tù, in più d'ellu, hà assai scelte, cumu pudete passà questa notte. Eppo i risultati ùn fate micca fà aspittà.

4. Rispetate micca, ùn esse umiliatu. Se ci hè una scelta entre mantendu relazioni è dignità, elettu da a dignità. Ùn avete bisognu di un omu chì ùn vi rispetti micca. Aviu hà truvatu un omu chì serà degnu di voi.

5 Be disobedient, unavailable. Ùn settate per una relazione intima, per una data, ancu se à a vista di questu i so ghjinochji sivelle è u cori ci cumincianu a lotusamenti. A menu avvisà interessate in ellu, u più veloce hà da esse viulente.

6. Amassi à volta à l'omu chì ùn devi micca permettà per lavate i vostri pezzi, chì sì un sonniu di parechji omi, è micca un chjazziu. È se un omu ùn capisce micca cusì, dopu chì ellu hà scappatu chì hà persu.

7. Ùn serà micca una mamma per un omu. Ùn avete bisognu di suprantaggià. Ùn serà micca guidatu à qualcosa bè. Un omu hè bisognu di sentenu cum'è un omu, è voi, assai probabili, bisognu di un machu brutale, è micca un chjazziu. Dunque faci a so propria decisione, ancu se dopu, ellu a penitenza di ella. Ma s'è insoppibile, ricurdate u dicenu: "a manu di un omu hè u collu di donna". Cuminciate u vostru omu a diri, ma fà per voi chì ùn hà micca adivinendu.

8. Da a prima reunione, ùn parlanu micca micca cun ellu di relazioni seria, questu scantari solu à un omu. Fate l'aspettu chì ùn vogliu micca rilazioni, ancu s'elli i misgi partenu à scarrà e sti paroli.

9. Radiate confidenza. Ùn cuntate micca cù i so cumpagni, hè stupidu. Dopu tuttu, si i l'abbandunò à voi, pudete esse migliore megliu chè elli, pensanu à quessa.

10. Avete bisogna gustu è femininu, cum'è una rosula da u "princchiu prince", u vostru prìncipi vulerà salvà a prutezzione è pruteghje, cum'è una fiore fràfila. È questu hè ciò chì voi bisognu.

11. Ùn si scurdate di cumplettu u vostru omu, amanu. È di sicuru, ùn ùn si pò esse si pensi à parlà in l'arechja, quantu gentile, maravigliosu, amatori è forte chì hè.

12. Avete bisogna 100%. Avete sempre avutu u cumpagnu perfecte, a figura perfetta, a perfetta manicure. È ùn hè micca ghjuvanottu pudè esse davanti à voi.

Ùn vi scurdate di manera sempre esse chjappata per un omu. Ammera è vi sarete amatu. Se una donna si tratta cù dignità, l'omi anu ancu trattà. Dà diventate un paimu: vi tratta à un tazza di fragante tè da una cena di sopa setta, pigliate un fragranza spuma di bagnu, rattine l'abitazione cù u vostru perfume favorito. Eppuru, tù avete a sapè cumu nantu à mè, solu ricordu di ciò chì sempre vulete, ma ùn avete micca permessu di fà questu.