Internet - vendita. Chì sunnu attraenti?

A l'ora di tempu di a tecnulugia muderna è di raziunalisazione, ancu questu cosa simplice chì fà cumerci ùn hè micca ghjustu senza recite à a Sua Maistà l'Internet. Statistichi dimustranu chì u nùmeru di e persone chì dani vantagiu à e shopping online hè ancu menu di quelli chì facenu acquistà in modu più persuasiali, ma l'alleati di "cumpurte di a telefona" anu crisciendu ghjornu per ghjornu, com'è e leaps è limiti.

Inconsciente in questu materia, una persona pò pensà chì este tipo di shopping hè prubabilmente assicuratu da i ghjovani chì sò più avanzati tecnologichi, è per quale a world wide web hè cum'è una casa. Ma questu hè micca cusì. Internet - compratori oghje sò rapprisentanti di categurie completamente distinta, diverse professioni, regioni diversi, etc.

Chì fàcenu e to tenda online per attirate e persone? Ogni omu trova i so vantaghji in shopping through the net per elli. Ma l'altri ci sò quelli chì anu da esse pertinenti per tutti. Prima, prubabilmente, per qualsiasi di noi, u criteri principale di compra un pruduttu hè u so prezzu. Quì, sicuru, i buttreghi online sò quì sopra u cuncorsu. Dopu tuttu, ciò chì compremu in supermercati è in i mercati hè digià offrittu cun immagini enormi, è ùn hè micca sicretu. U compratore ùn paga micca solu per u costu di l'acquistu stessu, ma ancu per mezu di u trasportu di issu pruduttu (in particulare pertinente per l'impurtazione), pays salarii di varii tipi à gestori, vinditori è tutti quelli chì participanu à a venda di stu pruduttu. U prezzu di qualchi prudutti includenu ancu assicuranza contr'à i pruduttori difettu. Questu hè, se una persona retorna qualcosa compra per un untu fattu, l'intermediari ùn ne ùn fate micca pèrdite, perchè e sti perdizioni sò digià pagatu. Quellu chì? Certu, un compradoru ordinariu.

Comu esempiu, pudemu piglià u statisticu statisticu mediu. U so prublema in i prudutti regulare variarà da dui soldi à trè.

U fabricatore vende à u prezzu di 90 centesimi à un dòrum. Hè tortu. A maghjina Internet in questu questu hè attrattiva in quantu i prezzi sò parechji decade di percentualità più freti, chì cuntribuiscenu à a mancanza di qualunche scatale raghjone. Naviskidku, ancu u persone di a tenda online, chì devenu pagà salari, hè parechje persone, è micca parechji millioni, cum'è in a retazioni trading convenale.

Un altre vantagevule di e venditi online hè u salvamentu di u tempu per i clienti. È questu hè ancu un aspettu importantu. Perchè ogni persona moderna ùn pò permette di gastru parechje ghjorni à ghjornu nantu à un viaghju à u supermecciu. Oghje, a maiò parte di a ghjente vieghja nantu à u principiu di "tempu è dirittu", è, sicura, l'opzione ideali per elli serà l'Internet. Dopu tuttu, per selezziunate u pruduttu bè chì hà bisognu à passà dece à vintimuli minuti, ancu s'ellu hè per ognunu à individu. E invece di u vendeur-consultant hè sempre possibbili di benefiziu di riferenzii di l'altri compru di e cose beni.

Hè nutata ancu chì i butthetti in linea sò aperti 24 ori ghjorni à u ghjornu è ùn deve micca bisognu di travaglià dopu à u travagliu, per avè u tempu di cumprà una cosa prima di vittighjà u vostru magazinu favorito.

L'unica argumenti indisputabili in favori di e verdura tradiziunale hè l'occasione, quella chjamata, per tuccà i bè. Questu hè impurtanti quandu compra una ropa, literatura è crescente, perchè nimu volia cumprà un "gattu in un saccu". U contraargumentu di e venditi in linea in questu cuntestu hè a pussibilità di vultà i mercatie in 14 giorni dopu a compra. In questu tempu, accunsentiscenu, hè pussibule micca solu per sentenu i bè, ma ancu per studià ogni inchile di questu.

Hè bisognu chì l'oghje e stili online sò attraenti senza solu per i compradori, ma dinò per i persone chì sò pronti per fà u soldi in questu area, invistisce dinò in questu attività. Questu hè duvuta à l'ocupazione relativamente chjuca di u mercatu cummerciale online. Dopu tuttu, cumu dicenu, un locu santu ùn hè micca vacante, è tutti sguassate di occupà u so postu in un successu rapidu è spirimitzariu. E questu in sparti u fattu chì ùn avete bisognu di avè un grandi capitale di zuccaru per apre a tali risorsu, chì, naturalmente, pò esse stampatu da salvezza vantaghje.

Allora pudemu cuncludi chì i shopping online hè utile per tutti: per u vende è per i compradori. E ci sò tutti i prerequisiti chì in u futuru vicinu, anu da spurtà i buttane tradiziunale è i mercati nantu à u pedestal. E sese serà cusì, solu u tempu vi falla.