Amore virtualu, dui strangers


Parechje ghjornu sò familiarizati cun un cuncettu cum'è sessu virtuale. Chì ci hè cù ciò chì manghjanu, hè digià chjaru. Ancu i medichi ùn anu micca decisu. E di colpu ùn hè micca sessu, ma l'amore virtuale, dui straneri vogliu assai in un mondu di flirtearu, è forsi un rapportu seriu? Hè solu a quistione principale restu aperta: stu tipu di sessu - hè male o bè?

Hè male? Allora, permettenu sia cusì bellu. Agree, perchè cun l'aiutu di a realità virtuale pudete truvà ghjunghje nantu à una illa dishabitata cun venerdinu misteriosu è sensuale, pudete visità a masquerade veneziana in l'armata di Casanova ... U volu da fantasia è enormu, è più importantemente, tutta di voi! Se vulete - 1 amante, voi - 2. È per via, nisunzu cunsiquenzi, cum'è e malatie, obbligazione, calceti impastu. Alcune vogliu.

I veri pruziunarii di virtù (sessu virtuale) dicenu chì questu hè u veru artu, è micca sullivati ​​in siti porno cum'è qualchì pensate. Questu hè un veru contactu di e persone, i corpi cù l'aiutu di i media è tecnulugii muderni.

In modu, ùn sapete chì sta tipu di sessu eranu digià digià in u ghjovanu di i vostri grandi grandi grandi grandi-grandi avvisi? Nunda ridìscule, solu in quellu tempu un trasportatore di l'infurmazione era cunsideratu u papatu più cumuni. Leghje i clàssici, sò assai piquanti scritte, leghjite.

Mentre passava u tempu, a tecnulugia sviluppava è un appareccu telefunu aparicenu chì apre a via per u sessu virtuale. E prima primi l'telefoni sòranu sottu à i telefoni, chì ci cundiscenu i cori in amore, ma dinò esse ligami fussinu privati. Eccu a relazioni vera hè sviluppata. Hè fantasii, i desideri è una voce languideva ... Chì mi piacè dicu di u sessu nantu à u telefunu, chì a ghjovana offerta offerta, chì prumeghja u rinuvamentu di un orgasmo viulente.

Scopre i pageri? Qualessu tipu di missaghji pò esse scambiati ... U listessu SMS-ki in u telefuninu chjelu, chì apre l'imaginazione è u sentimentu. E a furtuna avissi avutu à u momentu più inoltre. Ma quantu hè bonu dopu à lettu, imagine, marche di a risposta, ignited i buttuni di u telefunu ...

È ora hè u tempu di florezza in corrispondenza Internet, ICQ, salotti di chat, fori. Venite, sceglite u cumuni è cumunicà cù piacè, venga cun u tempu, locu, creanu u vostru mondu, esse l'architettu è l'attu. A strada, se ti piace, pudete creà una famiglia virtuale in u futuru, u beneficu di l'uffiziu di u registru di u registru di u matrimoniu virtuale hè.

L'ultima parulla in u sviluppu di u virtù di virticali hè detta vente video chats. Quì tuttu hè casi cum'è in u mondu reale. Pudete cuntà à l'interlocutore, cumunicà per una càmera video è diventa una nova prupositu sessuale.

Qual hè l'avvena? Quì, cum'è in altrò, i guerri nummirusi. Iddi disignavanu gadgets chì pò esse manipulati da l'utilizatori, chì trasmettenu sensazioni tattili, questu, abbrucianti, i bacio saranu più ovvi è tangibuli, è a so occupazione di u sessu diventerà più reale. Eccu pudete puru agisce a veloce di u muvimentu, è a forza di compressione ... In altre parolle, u prugressu ùn si ponu tranquillità, hè sviluppatu à una tremenda veloce. Ogni omu pò esse piacè, guverni duv'ellu vole, è cullà in un locu perchè duvitamentu, ma duv'ellu era timunatu di dì.

E forsi ùn hè micca sessu, ma l'amore, anche virtuale?

Era a seconda ora di a notte, era vicinu à l'urdinatore, sughjendu veloci fendu davanti à u monitor. Hè stesalinda. Hè nunda hà sappiutu ch'ellu ùn avissi micca venutu, ma u so core ùn hà micca vulutu crià. L'avia bisognu, ogni ghjornu senza ellu era penosa longa è dulce. Hè stata assittata da l'urdinatore è si dumandò a listessa pregunta - chì hè? Amore? Perchè hè cusì? Dopu tuttu, imagineghja tuttu in un modu tutte diversu. Ellu si ricurdò di u ghjornu chì, in cerca di l'infurmazioni necessarii, aghju visitatu u fucili locu induve l'aghju scuntatu. Ùn era micca principe. Ochkariku-studiente, ancu quasi 10 anni più ghjovani. Eppuru, ùn cunnosci micca questu à primu. Questa hè a diffirenza in cumunicazione in Internet. Eranu sulu interessate. Hè cumunicatu durante parechje ghjorni un ghjornu, senza avè capu u tempu. Allora era micca abbastanza per elli. E ùn averà micca mai ublu u so primu "hello" in u telefunu. Parechji volte anu passatu da tandu. Ricunnò chì tuttu ciò chì sente hè l'amore. Questu hè stranu è incomprensibile. Ma hè sempre l'amore. Cumu si sentenu? Ella era ancu pensatu à questu quì più d'una volta, è ancu se a psiculugia maschile per i donne hè una cosa pocu compita, ma per qualchì propriu pensa chì si senti cusì. Chì ci scares? A primu reunione hè ghjustu. Hè, per suprattuttu, hè già ghjughjenu in u tempu, perchè ci sò chilomitri di chilomitri trà elli. Eppuru ella hè teme da ella, perchè capisce chì caricaturà anu da cercà in a vita verita. Inoltre, hè assai teme di vedà a deleptioni in l'ochji. È hè stata custretta da a stessa pregunta - comu serà più?

U tempu novu dite una nova cundizione. Avà, l'amore pò esse attitatu in a vastizza di Internet. È ùn hè micca maravigghiusu - hè più faciule per cumunicà in Internet, quì ùn site micca teme di pudè esse a verità about you, perchè a ghjente ùn lu cunnosci micca, è ùn ne capu sensu di vestisce a so mascara in fronte di quelli chì ùn pudere micca vede più. Ma ci sò parechje sputichi. Prima, ùn ci hè garantitu chì l'interlocutore hè in fattu ciò chì ellu representa. Ci hè parechje casi di decezioni è ghjucà ghjoculi nantu à i sentimenti d'altri. Siconda, ancu i cunnizzioni di l'Internet più riunioni quandu si riunite in a vita verita pò sbaglià assai. È micca micca sempre veru. Dopu tuttu, trà l'interlucutori ponu esse distanzi enormi, è micca tutte e distanza cambie in chilometri. E ancu se ci sò casu cunnisciuti di una cunniscenza felice nantu à Internet, hè sempre necessariu pianu tuttu prima prima di stu passu, perchè più tarda ùn sia micca chì questa rilazioni ùn hà un locu in a nostra vita reale.