Tipi di donne per e stagioni

Cusì distintu: caòticu è impredecibile, eleganti è raffinati, simplicemente è sempre charming - nisa. Cù quantu in ogni unu d'elle l'infurmazioni coexistini, quantu profundo è incomprensibile, u so caratteru hè, quantu diversa sò stile.

No solu chì ogni donna - in u stessu mondu di diversi formi, cusì ci hè ancu una quantità di classificazioni chì tutti i raprezii di una medaglia frustata di l'umanità si dividanu da signi espressivu in gruppi diversi. Hè difficiuli di seguita cù a successione di l'imagine chì ogni donna sustituisci ogni ghjornu. Ancu più difficili - per capiscinu ciò chì di questu o quellu charmer s'applicava. Eppuru, ci hè una divisiona, secondu chì ùn hè micca difficiule di determinà quale di culori si cuncitanu tutti i carritteri di una piccola particular. Forsi, a divisioni di tutte e donne in i tipi di e stagioni hè unu di i modi più faciuli di capisce u vostru sceltu, per evaluà u so stile è di ripiglià da un regnu ideale.

A Nera Reina.

Hè faciile assai di avvista una donna-invernu. Piuttostu pricisamenti, hè casi impossible di separà da a multitùdine di i passati. Bright, expressive, sempre graciousful, efficace è propiu, ripiglià una ghjàllicità refrescante per e strade di a cità, à stà à sente un centu cintunariamenti di ragioni. Un capeddu di u capeddu di u corbu o un sombra di cicculata bleu, labbra à bocca, l'occhi brillanti cù un corpu pronunzianu, hè una reina verita, circondata da un capu di cumpagnie fideli. Hè nantu à sti ddi donne dicenu: ella hè capaci di trasfigurà l'ochju. Hè a donna chì sdegeghja un putere inimitatu, un halo chì cullighjendu ogni una di i so imagine.

I rigalu di i fiori sò più frequenti caractèrti di curazione di caratteru, determinazione di l'azzioni è a rapidità di a decisione. Hè improbabile di scambià valuru minuti per i sentimenti embitressivi è i dubbji nantu à a curretta di i paroli detta. Rapidu per l'insulte, cun voce, gestiti sicchi è espressioni faciali di qualità pocu cungiusciatu, e donne diventenu un specimenu veru di un corpu allargumentu. True, per u so creditu devi nutà chì l'objettività di i ghjudizii hè a so funzione inalienatu. Ma quasi ùn sapianu cum'è di ludà. Aduprate, se ne necessariu, per avè u risultatu dumandatu da l'avversu in sguardate i manere.

Questi femini sò casi tutti i culori di u vestitu - da ashy à u-blu. U so vantageur principale sò l'ochji, anu bisognu di esse sfasciatu da u maquillaje. U culore di i so ochji pò varià da u blu vedutu à u serpente giallu. Ma hè sempri espruttivu. In emozioni, e donne d'inguernu sò un pocu stingy. Ma amanu solu una volta in a vostra vita. O dui - secondu i circustanze. Ma ùn hè più. Dopu à i tipi di donne per e staggione, questi paroli nòbbili ùn prubabile micca per perdecerà cunsiglii di ricerca nantu à l'apparenza curretta di u maquillu. Hanu, literalment, un innate è un sensu di gustu, è un sensu di prupurzioni.

Vino rosso.

I rapprisentanti di stu tipu di donne - quasi u cuntattu da a reina di cuntrasti, micca propensu à l'espressione di emozioni. Sempre un poco uncollected, ma cun un sonu charming, una ragazze di primavera hè strada in u so modu di vita. Tali donne chì vulete rischju, ùn ci piace micca normi è restrizioni, è ùn pò micca tollerà a dumandesi. Sì un amatori sempre aduprate un observazione nantu à un spartimentu imparu in un capelli, in a so vita sana, ùn pruvà micca mai più per permette sta sta parting alta ancu esse. S'ellu questu elettu hè sempri un maritu o un novu di a picciridda, poi per a so scumpariscenza, ellu pagarà centosi di dritti di u so parte è un mille disculpi - cun ellu.

Una donna tipu di primavera hè quasi sempri un pianu chjucu. Spessu, tali tipi di donne sò distinti da i capeddi rossi è una scatteratura di peccatichi d'oru nantu à una faccia provocativa. Hè intilliggenti, propiu è eruditau senza ragioni. Avianu rispostu solu prublemi direttamente, senza cunziddi solu solu. Naivety - una qualità speziale di a picciotta-primavera. Dunque, sempre bisognu di prutezzione è sustegnu. Rizultati di luci o rossi marroni rossi, un lettuce di castagninu di castagni ou un pezzu di u pilu finitu di u culore duru - tutte stu tipu di fiorini di primavera. I so ochji, pò esse distinguitu da una paleta assuluta di colori - da u grigiu grigia à u mariaguari. Ci hè quasi senza rapprisintanti di sta tipu di donne cu occhi marroni.

A signora hè u vaghjimu.

U nostru uddu è u veru di e donne hè aggradèvule cusì. Li littiralamenti radiate u calore di u sole, a caricia di una ventu à pocu percepbile in u calore caldu è a serenità di caratteru. Ma s'ellu i donni d'istati sò passinuti è imprevisible, e donne di u vaghjimu sò efficace, precisione in tuttu è sensible. Una donna ùn hè micca temutu senza preparazione è invitatu à a reale. Ancu s'ellu ùn hè quantunque senza sapiente, ellu aghjunghje a linea principale di u cumpurtamentu rializatu nantu à a mosca, è micca per u sguardu, senza parolle, senza dà u so veramente amicu, sarà esse realmenti una reina.

Frà tutte e casate di vaghjime, ci anu spessu trovanu picciridi chjudi. Solu u so culori rossu sò disposti marroni, è peccatori - micca cusì bellu cum'è in mutanni di primavera. A maiò parte di tutte e nomi di i fiori di u culori di donne sò di peccato. Oghje - ancu cun un castagnu scuru frighja in u capeddu. I so ochji - cum'è u sole - pruduce calori. A maiò spessu hè u calore di l'occhi marroni o di a vista di l'ochji gialli-gialli.

A donna hè stata.

E donne chì anu divertitu à l'omi. Vulenu parete à e zitelli in a scola, sò raramenti distinti da a bellezza classica, ma assai spessu - un charm irresistible. Spessu - blondes with skin white, sunbathing easily to a nutty color and always ready to break into any adventure - summer women literally drive their fans crazy. Ùn aventanu casi micca intrigati da i complexità di u so cumpagnu attentiu, perchè u so caratteru eclissi l'apparenza. Hè nantu à sti ziteddi chì dicenu: quandu ella cumencia à parlà, u so aspettu cece di avè qualchì sensu.

Tuttavia, a reluzza di e donne d'estiu per capisce i fundamenti di l'appiccicate u maquillaje ùn hè micca degnu di cunnanna. A cosa hè chì avè ottenu un maquillaje naturali. Per quessa, ùn anu micca scopu per amparà à fà a notte. Avaranu perfetta à a furmazione di qualsiasi apparenza, ma sò micca prediletti à ghjucà à temptative passione. A cosa hè chì quelli tipi di donne ùn mi circate micca tutti in neri. Ùn andate à elli è a splendidnessa di diamanti o rubini carru, spiranzii è altre pietre valeronii. In oghji sò più efficeur, elli mirananu in un prune di pezzu o in un vistitu di u culore di u dulcezzu madu. U culore di champagne, beige o turchese à i femini d'estate hè literalmente scrittu. Ma u so sicretu hè in a sofistizione di i so vistimenti. Uovo jeans vitturi - questu hè, invece, a lot of spring women. È l'estiu deve brillava cù vestiti di noite.