Anastasia Kochetkova è Rezo - perchè si divorziau?

Cunnisciutu Anastasia Kochetkova è Rezo perchè è divorziatu? - pudete amparà u nostru articulu. Tuttu avianu cuminciatu cù u fattu chì Anastasia sentiu chì qualcosa avissi succidutu. A porta di l'appartamentu era apartu. À u passiu intrepessivu u crucianu, intrinu in u corridor, andavanu in ogni locu. Tuttu hè statu vultatu in manu, e cose eranu tudicati fora di i cupchi. Ma u pettu era davanti. In u so chjaru nantu à u lettu un omu senza vita. E era ... me! U lamentu chjude in la mio gola. Dighjà u perdone di u sensu di u scantu, mi dettu chì i cose erani i cose. U ladrone-joker sposteu per quessa chì a donna paria: a persona hè stesa.

Un vestitu longu di cuncorsu hè stata aduttata nantu à una boa, sopra a ghjente era una diadem. In ghjiru à a "figura" - cutidianu. Paria un disparu da una bad horror movie. Aghju chjamatu a pulizzia. Quandu l'operativi hà a capu di scrive u sustegnu, un interessante interessu hà sviluppatu. I banditi capìanu i mo prublemeni è sapori beni. Da un pianu sanu di mutandine, borse e vestiti cuncerti, anu sceltu bè cù assai precu. Ma l'appiccicazioni è l'equipaggiu, chì era stata chjucata, ùn tocchi. In a sira di a Nightstand è si sò stati chjudi di diamanti da Chopard! "No, ùn hè micca un rottu", u gruppu più grande anu merre di a so testa. "Ùn ti piace micca qualcunu assai".

Quandu sguassate u testimoniu di a càmera, l'operatori truvaru chì ci era nove criminali! Anu spentu parechji minuti in l'appartamentu, senza scantu di nenti e nun avvicina, cumu si sapevanu quantu esse cumu pare. Ancu pigliatu tè cù i mo cookies! Appena, i burglari vìnniru instructed à fà qualcosa "piacevule" per l'affari di a casa, è si purtate cun elli in duie malatie è trè sacchetti di viaghja stuffed with my things. Quandu, vultò à a càmera è hà fattu una penna: "Dunque, criaturu!". Finalmente, fù aghjustatu chì a porta à l'appartamentu ùn hè micca pirata, hè statu apertu cù una chjave ... Ùn avete micca sapè cumu pensate. Piuttostu, averia, ma iu allentechje per ellu stessu l'apparenza era un avvenimentu. Tutti i so tempi passavanu u passatu nantu à u settore è campatu in una guerra. Ogni ghjornu, esprissioni, sangue. Fedor e Rezo intrinu in u vestitariu, induve si preparava per l'esercitu. "Impressate micca cù a vostra brillantizza", Rezo hà richiunati dopu.

- U mo amicu s'assettò è insinniu: "Qualchissia hè interessata per voi ..." I literalment hà andatu da a felicità, perchè mi sintia chì solu pudia esse ellu! Finalmendu turnàimu in Moscu, è nantu à una di l'apparenza Rezo s'arrizzò nantu à u palcuscenu cù un grande bouquet di fiori. Mi invitò à un filmu, è andemu da una big company. Ùn era mai cuntibitu, ma in presenza di Rezo, era in una mozza vergogna e timida, inturniatu di amici, era più faciule per cumunicà cun ellu. Ma tri misi dopu, ùn aghju più u supportu di nimu. Ora ci hà duvite andà in u cinema, l'aghju pigliatu à u Big Club, induve sò illuminatu cù Timati quandu cantu in u so gruppu VIP77. Rezo divintò u primu omu per quale u mo parenti senti à sente:

"Ùn vogliu per dorme esta noche".

- Da chì sfertu? - Mamma s'arrizzò. "Induve sughjornu?"

"Un ghjovanu". U so nome hè Rezo.

Papa era tantu preoccupatu chì ùn pudia ancu articule:

"Cù u so nome? Nastya, sì bellu!

"Doppu!" Chjama a mo mamma. "Pensate à quandu sì!"

"Sò travagliatu ..." Pirdutu.

Eranu persa. Mom-architettu è babbu - un avvucatu famoso ùn hè micca cusì imaginatu a vita di a so figliola. Iu scuzzulèndulu cù a so participazione à u prugettu "Star Factory", è quì, à settisimi anni, hè una novella seria! In ogni modu, i me genitori pruvate per guardà micca da u passu incorreficu, ma paria ancu chì ùn avianu micca solu capì. È ùn rinunzià micca, dicendu chì vogliu vive cun Rezo. Era sempre una ragione stupidu, è hà saputu cumu cura. Aghju pigliu una depressione terribiliu. Cumu succorsu chì à l'età di vinti anni, sò stata sola cun un zitellu chì "ùn m'ha piace à mè" abbastanza per esse sottumessi à sta prova cruel è umilanti? Chì? Si vultò à i medichi, risponde à e rispunsabbilamenti mecànicu, è da volta in casa, cariu nantu à u lettu è si ricurdò, si ricurdò. Cumu fattu tuttu? Oh, sì, era l'anniversariu di Timati ... Avemu cù a "Star Factory" hà datu un cuncerta in Feodosiia. Trà l'audience eranu membri di l'equipaggiu di film di a film "9 companyia". Fedor Bondarchuk hè ghjuntu cù a so sposa Svetlana è a seconda direttore di a pintura di Rezo Gigineishvili. Iddi eranu, prima, qualchi distanti è scurizidi, ma poi si scatinavanu, u sononu. Cum'è un sito cute Hè simpliciamente passatu. In u stadiu, aghju trovu subitu in parechji cintatatti di spectati. Era cum'è in una vechja filmu di Hollywood: i nostri ochji si sò scontri - è u tempu paria esercià, i sona sparghjenu, ùn vedemu micca un altru. Dopu u cuncerta, Fyodor invitò u "Fàbrica" ​​à un locu. Rezo è aghju assedatu in i quattru rini, ma stati cambiatu in eternu. Allora - E stavu già lassà - si avvicinò: "Quandu avemu da sparà u vostru video? Aghju direzzione. Tandu sarà cusì bonu! "Dopu ddi sti paroli, dopu ad avè ingressu à u busu, ciò chì pruvucò i" fabrizii "à l'hotel Yalta, gridava à u salone sianu:" Guys, amassi! "

È più - nunda, perchè u tour di "Fàbrica" ​​cuntinuau, è si scurdamu di scambià telefuni cù Rezo. Ma Rezo hà lettu poesia, annunziò nantu à a bellezza di Georgia, m'hà amparatu à avè un bonu scrittu, à l'altru music - ùn hà micca sappiutu nudda, salvu alcune di scatuli cum'è upertu hip-hop, Timati, a banda "Banda" è "Star Factory". Hè ricurdatu à Rezo chì in u cursu passu à studià à VGIK. Ùn era cum'è i i pruduttori chì eranu spinning around. Paria seriu, pensativu, rimette à ellu. Ùn aghju micca suspettatu chì tipu di traumatoghja mentale sò sti rilazioni mi purtaranu, è trasladu a Rezo. Aghju sempre passatu, avutu in prumessa per vive ... Rezo hà avutu un chjucu in Yaroslavl Highway, è ellu, in my opinion, era timente. Ma ùn ùn hà micca assaillatu da induve campà, a cume - cumuni. A mo energia energetica hè stata canalizata in un novu canale - a custruzzione di una casa. Puru puliti, cumpratu in a casa sfarenzi diffirenti per creà una stimulazione: pads, frames per photos. Intra i viaghjini Ricunnosci à cottu, bake tortes, pasticcerie. Ci hè un'altra increíble chì mi successi à mè! Parlate assai, Rezo hà parlatu cumu di manera luxuosa a so famiglia campà in Tbilisi. U so babbu supervisé the resort Borjomi. Ma dopu i tempi di guerra scumaru per Georgia, devastazione, è a mo mamma hà pigliatu u zitellu di catorcine anni à Moscu. U babbu ùn andà micca, ùn volenu micca: u so matrimoniu cù a mamma di Reza Irina hà digià digià distruttu.

A capitale

Prima era difficiuta in a capitale. Uncle Rezo fu aiutatu da un famusu medico è artist Georgy Gigineishvili. Rezo hà righjuntu à a scola, l'anzianu "vinti", famosa per l'atmosfera maiò è i studenti eminenti. Volia intruti MGIMO, ma a so sughjera di a famiglia, a donna di u giurnalista Matvei Ganapolsky, hà cunvintatu: "U facultu di diriggenti à VGIK hè un spettaculu assai più promettu. Escutte à mè! "Hà cum'è pareva cunsigliatu, è era assai aghjustatu à a so sughjera, perchè Aviu avvistu chì a dirigenza hè veramente ciò chì ellu voli fà. Quand'omu scuntrau, Rezo hà travagliatu per a 9a Kumpania, era vinti trè. Vi vissavanu solu per dui mesi, è a conversazione hè stata annunziata nantu à a festa. A so mamma è a sœur vènenu visitaranu. Era una longa festa cù brutti e canzoni georgiani. E de sternu, Irina, vultèndusi versu mè, dumandò:

"Eppo, è quandu hè a festa?" E? Nun capisci quarchi cosa, Anastasia!

- Dopu avvicinà? Aghju intrebatu. "Ùn avemu micca verificatu e nostri relazioni ..."

Irina cuminciò à scambià visu cù u so figliolu, per avè intesu trasmette à l'indignación: "Cumu? Avete micca ancu circundatu a zitella! "U sentu moltu di sta scena strana. In u prugramma di tour, aghju avutu una "finestra", è Rezo è aghju intruti in l'isula di Mauritius. U viaghju hè pagatu da i me genitori. Aghju fattu un bonu soldi, ma micca abbastanza per riservà u megliu hotel. Rezo, puru, ùn pudia micca fà. In una tranquila serata tranquilla, era chì era davanti à u salottu, ghjucanu à u ghjacciu. Sugumamente, a mo mamma hà chjamatu, cù quale parlate solu un paru d'ora fà.

- Cumu fate?

"Granni, a vi dicu avà".

- U mo papà è aghju vede a CNN ora. In Indonesia, ci hè un terramotu. U tsunami chì hè stallatu da questu hè mandatu à Maurizio, in l'ora più vicinu l'isula serà cuparta da una onda enormosa. Hè necessariu di fà qualcosa!

Reso è aghju scantatu da u scaccu, si vultò i nostri capi versu a strada è solu dopu visti una muntagna di persone cun valdi à a preparazione. "Pruvamu a scuperta qualcosa chì, è corre per i ducumenti" - tirau Rezo. Accorse à l'abitazione per piglià u passaportu, ma comu risulte, cuminciò à cullà u saccu. Cumu puderaghju surtitu i mio belli vestiti? Aghjungiri u script chì Rezo analizò, era u so primu travagliu indipendenti - a film "9 mesi". Cusì aghju corse da a stanza è si metti tuttu ciò chì paria impurtante. Rezo hè ghjuntu in corruzzione:

- Induva chì avete perde?

"Allora, Rezoshka, cumu si pudereo di tuttu?

Avemu pigliatu un taxi è si n'andò in u centru di a cità, induve si ghjunghje viaghjate. A genti si chianciva, dicenu l'adiu per ognunu, dassi entrevista per i canali di TV, dicenu ciò chì avìanu sentitu, forsi in u mumentu di a so vita. Era scary è divertenti per vede. Avemu assedatu in un parcu nantu à un bancu, uni a manu è vittiru vistu chì ghjustu davanti à noi ci hè una statua di Ghjesù Cristu. "Allora ogni cosa sarà bona!" Rezo disse cun convicci. È veramente capiu. Mentre avemu amparatu, u tsunami chì si allenassi à l'isula extinguò altri ondi. Sta storia ci hà purtatu assai vicinu. Aghju aghju ciò chì cum'è Rezo hà comporta cun tranquillamente, sustene, guarda è guardà. Dopu torna à Mosca, avemu un novu postu di residenza. Da u travagliu di Rezo allughjò un appartamentu annantu à u Mosfilmovskaya. Era ancu più chjave di u prublema. Aghju dettu: "Nunda, Rezoshka, vi vurcà quì." È m'hà abbrazzatu. À quellu tempu, Rezo avia digià travagliatu di car. A me, o piuttostu di u babbu, perchè era ragiunatu. Quandu si n'andàbbenu per l'alimentariu, è di colpu à l'Embankment Rezo, fittu fittu è urdinò:

- Venu! Get down!

- Chì site? - Aviu era scantatu. Ci era in l'acqua assai, davanti à noi a notte Moschju era chjude cun lumi. Aghju amatu a mo cità, per mè hè u locu più bellu in u mondu.

"Ochju vicinu!" Rezo disse in una voce penetrante. "A sapete quantu amu à Mosca in a notte, è fate tuttu ciò chì a nostra vita hà ancu più luci." Ti precu, sì a me moglia!

Rezo hà sappiutu prublemà tastati è fervente speeches. Inoltre, ùn era micca ingannatu chì ghjunghjenu l'educazione diretta - hà perfettu l'urganisimu, custruì un quadru. Sugnu sutta l'impiratori. Ellu cuminciò à babble:

"Ùn aghju micca ... Avemu bisognu di pensà à questu", ma dopu un mumentu scurdate: "Sì!" Iè! Aghjustu!

In Mosfilmovskaya ùn anu micca vita longu, aghju missu i mo genitori, chì ùn avia avutu vittutu quattru mesi, è Rezo è andaraghju in u so appartamenti grande. Daddy hà fattu riscosu bisognu à u fattu chì u ghjovanu viaghjà à a so spesa. "Nunda, Rezo", disse. "À vinticinche cinc'anni ùn aghju micca nunda. A cosa principal hè di travaglià, avà. Pàulu hà dettu libbra di Rezo, hà parlatu cun ellu, hà cunsigliatu chì i travaglii, in u so avete, avissi da esse bonu di filmari. In u tempu Rezo avia chjappu di i me parenti, anu compostu: ùn hè impussibile di stà. Hà fattu una offerta ufficiale annantu à u mo aniversariu - u ghjovi 2u turnava sbatezzo. A notte prima, i me genitori è aghju cunvintu in un locu, duverebbenu andà à celebrà, è si cunsultonu u menu. Poi Rezo, riferite à una reunione importante, hè partutu, è andemu da casa. Avemu una tradizioni famigliali: anniversàghjine cumincià à celebrà à a vigilia, perchè à a mezzanotti l'anniversariu pò digià cuntentu di rigali. Hè cume, anche aghju ricivutu un munzeddu di parcorsi belli da i mo parenti, fù aghjustatu: Rezo ùn era micca quì. Ghjuntu à a fine à mezu à l'ultimi doce cù un bouquetu di fiori: "Sò chì ti piace à fà rigali sottu à u lettu ..." Questu hè una tradizione di famiglia. Cum'è un ziteddu, ùn aghju micca impurtendu chì u donu seria, u principale chì l'aghju trovu sottu à u lettu. "Ora, vai in a vostra stanza è di aspittà". Sutta lu lettu, stava una casula, in questu - un anellu. I burst into tears! Era bella, cum'è in una movie. U papa purtò l'icona è i benedisse. A matrimoniu era chjamatu à settembre. Nta l'istati, Rezo ei aghju intesu u nascita di a film "9 mesi". A responsabilità di u cummentatore di u principale hè stante tremenda: after all, in stu primu prughjettu, l'attori assai crescriti anu impegnati: Maria Mironova, Sergei Garmash, Fyodor Bondarchuk, Alexei Serebryakov, Arthur Smolyaninov, Anya Mikhalkova ... Mentre era filmatu, Fàbrica "hà cullatu à Jurmala. Eppo, siccà, si alluntanò da Rezo, di colpu si pensò per ella: ùn era micca avutu? Pò dassi chì, in pienghjite tènnusi, fù impussitu per a disputa chì si fa eranu in a nostra chjassi. Saddled solo in Mosca, Rezo hà cuminciatu à esse ghjilosu. Era veramente curta da u jazzista americanu di Al Di Meola, ma ùn l'avete micca bisognu.

- Sapemu ciò chì passa, nantu à issi hangout! Quale sì? Aghju fondu. Perchè ùn ùn cullò u telefunu?

- Oghji cù i carusi si truvàvanu in una cafe. Hè chjucu.

"Hè bè per voi, divertenti, sì?" Perchè andà site quì? Ùn andà à passà? Senza senza sè, sì qualcosa grande. O poterete in u rolu di u sposu chì avà vedi un altru? Era littarrazzamentu.

"Perchè vo vi parlereghja cum'è questu, Rezo?" Chì ci hè culpèvule? Sapete, sè ùn avete micca cridutu, quella chì ùn deve prumma ùn avete prumessu per a vita?

"Sugnu locu, invitarete l'invitati!" Quandu puderete decide - ùn marite o micca?

È tuttu in u stessu spiritu. À a fine di a cunversazione, trasiu in lume. Ella rugghiau e si ricurdò di manera cuntenta chì era quandu ellu proposau. Rezo ùn hà mancu tempu di dà l'annu quandu, nantu à una gira, ubbidendu un impulsu subitu, scacciò in u vestitore nantu à a tavula è chianciulu: "Sò casatu". A faccia di Timati cascò. "Chì, ùn avete micca cridutu? Eccu, vede! »- e righjittiti a so manu cù u so corneur usuale. È à a fini di l'Augustu Rezo permessu di chianciri, chiancile à mè cù a mo mamma. Aghju fattu ghjurà, ùn aghju micca scurdatu, perchè tuttu ciò chì hà iniziatu, probabilmente, hà scappatu solu qualcosa. Mi sò sempri cumportaghju sempre cù Rezo perfetta, ma ùn pudete micca ammuccià u caratteru. Ùn pò esse mette in una casula cù un arcu, cum'è una un panchina.

"Mamma, ùn vogliu micca maritatu", sulluzzate, quandu a voce di Ricoru angeriu era andatu, è si stava chjappinga a porta.

"U figliolu, pudete avete u vostru stessu", disse a mo mamma. "Ci hè sempre tempu, pensate".

Avà, quannu tuttu finiscinu cu Rezo, l'aghju dettu:

"Perchè ùn m'hà micca impeditu cù u vostru papatu?

"Cumu puderebbete fessi? Avete a mio mamma.

Infatti, solu un ghjornu di ghjorni passanu da a disputa, è avemu digià ricunquatu cù Rezo. Sapere di parlà belli è senti chì ellu pèrdite u latinu, torna u faciule da a mera forza di a parolla. Hè necessariu per vede cumu chì Rezo opera nantu à u settore, stralinu, facendu documenti di persone l'obey. Per u vestitutu di vestite, partì à Roma. Piglia assai soldi da u mo paiu per piglià qualcosa inusual, è eventualmente elisa un vestitu bonu, ma pocu prezzu, per u restu di i soldi mi cumprà i rigali di Rezo. Chì sò me, sò stupidu. "Clichovu Ti Dushechka", dice a mo mamma, "andarè in l'amore è vi pudete esse prestu per qualcosa". Quandu "Fabrika" spettaculu in Tbilisi, era stata scontruta da a cità sana: "A nostra nora hà ghjuntu!" Un gran bouquet hè statu purtatu à u stadiu, è aghju scuntatu:

- Georgia, sì u mio patria!

- A sposa! A sposa! - U stadiu cantava.

Famiglia Idilli

Aghju veramente cadutu in amore cù Papa Rezo. A prima volta, aghju fattu tuccà i mani cù questa persona umilità, ghjunti in i lacrimi da l'emozioni, perchè aghju vistu Rezo in età vechja, perchè si vurunu simili. A festa principale succorsu in Prechistenka, in u Zurab Tsereteli Art Gallery, in u biglijpale di Yabloko. A matrimoniu hè statu pagatu da i me genitori. Eppuru, anu fattu un scontu, postu chì u nipote di l'amicu di Tsereteli era maritatu. Pò esse dicenu una cosa: ùn ci hè micca un casale di a me vita. Da u sposu di a briganza ci era solu un pocu parenti è amichi, u restu era familiar è nativu di Rezo. Trè cìantu persone, è ùn aghju micca cunnisciutu parechji. Artisti, artisti, affari, qualcunu di dubbitosa persunità ... Quale hè st'imandariu? Perchè Cumu? Sò? Ciò chì mi succede? I picciotti di l'alcuni facìanu chjappu, Cocu Pavliashvili era cantante, e toaste georgiano sò sempre ghjocanu. Quandu u matrimoniu hè statu organizatu, ùn insistia micca à nunda. Aghju dumandatu solu chì in u salone à l'ora di l'apparizione di a sposa è di u sposu, i fiorini viaghjavanu à l'aria. Tudiconu, ma in una multitùdine enormi di i gonciuttà ùn pudia micca vedeti è solu à a fine di a sera aghju trovu una farfalla falata, s'assettò cun ella in u cantonu è l'acchianava e so ale stati. U ghjornu dopu a festa cuntinuava à a istituzione di l'amicu di Rezo. Nino Katamadze, gruppu di jazz, hà realizatu questa notte, i visitori eranu assai menu - un centu persone. A la matrimoniu, i me genitori avianu dunu appartamentu, sottu u guidanu di a mamma di l'architettu, una grandilocu rianzione hè stata sottumessa. A luna di miele, pagatu da i genitori, avemu turatu à Capri. U mo babbu è mamma, pigliò l'Irina cù a so mamma, andò in Portugallu. Avemu decisu chì avemu da scuntrà in Roma. Era stupendante in Capri. A vera Dolce Vita! Nanzu à a nostra camara cù piscina è giardinu campatu Keanu Reeves. Chjucu in una chaise longue, puderia andà in ogni angleu. Rezo è decisu à andà in sportu è andò per cumprà racquets - a mo mamma ancu cum'è un zitella pusonu cù u mo fratellu nantu à l'alpine ski è m'hà amparatu à ghjucà u tennis. Mentre facia a compra, andemu à una cafe. Ma prima questu, aghju sbulicatu in a farmaceutica è hà compru una prova di gravidenza, perchè parechje ghjorni, aghju sappiutu chì qualcosa era bella cun mè. Viaghjate da u bagnu, aghju zitellu a prova in u pacatu. Allora elu stabbì subbitu e ... anu vistu dui tette. Aghju chjinatu in tuttu u distrettu: "Signore! Signore! - E caminava pi la strata. Rezo si pricipitò da mè.

"Chì ghjè accadutu?" Anastasia, chì passa?

- Ùn vi cunvertisce micca! ... No, diceraghju! ... sì femminili!

E noi dui cuminciaru a santà è salta. Cumu locu. E persone hà vistu cù surprisa. Rauddu racquets:

"Quì ci sò e vostre cumerci".

- Ùn avete micca bisognu! Ùn pudemu micca ghjucà u tennis, sì femminilius pregnant!

Invece di ghjucà i sportivi, anu cuminciatu à manghjatu cù dilizii cù l'alimenti di l'ultimi figlioli. Hè a sorpresa per i genitori quand'omu si ncuntramu in Roma! Videndu u mio babbu è a mamma, aghju avutu subitu cuntinuatu: trà elli è a so mamma hà avutu un ghjattu neru. Eranu duvuti bianchi è tristi.

- Mamma, avete veramente restu? Chì ghjè accadutu?

Irina hà campatu una vita durissima, probabbilmente, ùn avia nisuna ora per amparà boni modi. U cumpurtamentu di a mamma-a-legia, per trattà cù dulce, cuncipitu i genitori.

- Ùn avemu micca avutu questu ... - Mom confessé è annunziatu di u scandalu chì si tenia in u restu di u Portugallu, induve ci eranu: - L'Irina ùn piace micca a culinaria località in prima, è hà prumessu a tola, chianciva indignatu à tuttu u locu chì l'alimentu quì - g ... ma. Allora paria quellu chì u camero era addossu à ella, sottu u so scrivania, ella fiscò u so periculu per imperceptible. Lu poviru picciottu era attaccatu da un corpu di lingua avventura, è nantu à a tavula, annunziate veture di vinu, volse l'Irina tira u napulinu. Cù una faccia a ferita è un fortuvamenti, abbandunò a stanza. Allora u cottu finita à unu di i megliu ristoranti nantu à a costa, "Mamma finita a so storia. - Dad aveva per andà in u capu di camarera - per pagà è esviteghja ... Questu hè solu unu di i stori chì a mamma parlava. Ma però l'attrachju a vigilia vittoria. Tuttu tutti si cuncuntonu, è aghju annunziatu:

- Avemu avemu ...

Mamma hà guardatu cù l'alarma.

- I'm pregnant.

U mo babbu era pezzu in spirimintutu, a me mamma paria, pruvatu di ùn chiancià, ma a so mamma hà avutu un ghjornu glorificatu: "Wai me!" Ma ùn pudia sustene u firmà da a tavola. Ùn aghju micca capì ciò chì succidia, andò per ella.

"Ùn sì micca cuntentu?"

- Hè cusì tempu! So early! Ripetendu a mo mamma.

E tuttu hè tuttu. Cortina negra. Unu Irina era cuntentu: ora a figliola ùn scapparà! Pregnant, aghju vintu cum'è in un altru dimensione, era occupatu à mè è u mo stomacu: dormu, caminava in parchi, eseguite a musica bella. Rezo hà principiatu travagliu nantu à un novu scenariu. A film chì vulia sparà à Tbilisi - tumbà, zare, ma solu quì. E duvemu ancu dinò chì, in questu mumentu, rinfurzeni novu a rilazioni trà Russia è Georgia. U testu apertu Rezo disse: "Hè megliu scurdà di filmi in Tbilissi". Abbandunatu senza travagliu, addivintau aggressivu è prestitu. Ellu gridò: "Nun capiscu di manera chì pudete fà nunda in questu paese!" Una volta Rezo in Starlayte in Mayakovka prova di pagà di soldi, ma la munita americana ùn hè micca accettata. E l'interruciante più vicinu eranu chjusi. "Allora", disse Rezo. - Dopu questu è ti sparghjaraghju. " Allora l'idea di a film "Heat" hè apparevuta. Nui à a dacha cù l'amichi scritti l'script, appressu à qualcosa di a so propria. "Vulete cumportanu bè, mi scappa à u cinema", prozacì prozone. Paria chì tuttu era bella cun noi, ma solu a mo mamma quarchi vota carricava cù u prugramma chjamatu cù l'accussioni curiosità di a so mamma, è ùn pudia aiutà à parte parte di i prublemi cù u mo maritu. È fece offense à a so mamma è mi ripristitu. L'ultimi estivi a me mamma hà avutu a so mamma, è a lingua ùn ùn vultà micca à parlà micca malamenti, ma a verità hè vera: i disputimenti chì si praticavanu in a nostra vita era precisamente da quessa. Ma l'aspettazione di l'aspettu primu di u nostru babbu avarate rapidamente i offiziusi. Marusya nasciu in u giugnu, una settimana dopu a mo aniversariu. U nàscita era assai longu è difficiule. I medichi ci vulianu fà cesareani, ma aghju sappiutu solu. Quandu era particularmente dolorosa, gridò: "Sò egoista! Ùn vuleva micca più! "Allora vinia à ella stessu è parlava à a mo mamma, chì ùn m'hà micca lasciatu di un minutu:" No, sò forte, fatevi fà! "E ancu i cantà canzone. Mentre chì i pratichi cuntinuavanu, attornu a famiglia di maternità di parechji è amichi Rezo, chì gridonu e parolle di sustegnu. U mo maritu mi visitava in una rupture entre attaccamentu doloroso è vulia firmà, ma un altru attaccu di u dulore annunzià è aghju chianciutu fortu chì era scantatu è scappò. Infine, Maroussia nascì. Anu era sempre in a catedra ginekologica cù i mio perchè fugliate. In u pughjilatu, invece, i parenti principiavanu per fallu prima, è poi l'amichi di Rezo cù i telefuni mobile, à quali catturò i primi mumenti di a mamma è di u zitellu dopu à partitu.

- Wai! A zitella hè bella!

- E la mamma, u bonu cumpagnu!

Apparevule, questa hè a carateristica caracteristica di georgiani - per spirimina tuttu cù u pene. Quattru ghjorni dopu, Marusya è mi eranu descargati in casa. Da u principiu, a mo babbu m'hà aiutatu a cura di a mo figliola, perchè era decisu, senza perdita di tempu, per preparà per u spartaghju in Zhara. Per duie mesi è mezza mesi si tira à trenta kilogrammi, ch'ella hà livatu per u gravidenza. Mi sentu nantu à una dieta di prutezione, ogni ghjornu funu à u gimnastru, impegata cù u coach in un prugramma indettendu, ghjorni disposti di mancanza di fami, quandu pudetebbite beie in un vetro di kefir. Tutte e sfrutte realizatu per l'amore di Rezo. À a notte, u me maritu si livò à mè cum'è un criaturu, a mugghieri, cambiatu l'impuru. Era tantu toccu. Ci hè un pezzu per un cinquante nantu à u verdu calore, è in a strada, in fattu, era un veru friddu. L'artisti sò stati pusuti nantu à i calori per quand'elli puderanu calori trà l'episodi. A mi eroineina - una zitella cù una camera - camina è faciu clicu tuttu ciò chì Moscu - "chick-chick". So Timati hà cullatu in u quadru, fughjendu da i capelli di pelle. Prima di u filmu di sta scena, Rezo calmedia a multitùdine di i zitelli participati in l'episodi, quale hè assai difficiule di travaglià cunduzzione - si parlanu, fughje, è fà vilucani. Quandu era u mo turnu, ùn era micca assai tempu. È aghju fattu tuttu da a prima piglia. "Sugnu la carica, clever girl! Avete vede, chì esposa di talentu! Rumanu Rezo. - Tuttu, curlli! "Avemu camminatu cù a stilista principalu di a stampa è discututu cumu viaghjate in u quadru. "Hè maravigliosa" Dima Kirillov disse. "Hè bella superi". E di colpu, a so faccia era stinnilata: "Anastasia, avemu scurdatu di livà l'annu!" Mi eroineina, una modesta studette studente, stete in questa scena cun un anellu di e casate di Cartier nantu à u so dettu. Grazie a Ddiu, in u quadru ùn hà micca aghjuntu. Ora u regnu di l'ex-maritu hè storatu in un boxu, cum'è un mumentu ... hè bonu per ricurdà quellu tempu; tutti quelli chì travagliavanu nantu à a stampa anu un squadra. E l'operatore di "Calà" Michael Osadchy hà fattu u padruttu di a nostra figlia Marousi. Prima di a "Calamita" di Rezo dicenu: "Eccu u sposu di Anastasia Kochetkova". Cù u libru di a film, tuttu cambiatu. Avà Gigineishvili era cunsideratu un ghjovanu successore direttore. In u nostru appartamentu quasi ogni ghjornu, ci era prumezziunate festa - Amici di Rezo hà successu celebrati. I mo genitori sò ghjè persone chì ghjè amici, ma l'invita, ma l'attitudini cuntinui, perchè a casa si mette in un caminu, pò spuglià qualcunu. Durante a sera, qualchissia marchjà, l'altri vense. In Ghjerusalemme, viaghjanu in questu modu, ancu di cocilu micca per a famiglia, ma trè volte più - in a speranza chì qualchissia venutu à visità. Ma in Mosca ùn hè micca cusì accettata. A fine, i me genitori ùn pudìanu micca firmatu è si scappau da a dacha. "Hè una nightmare! Persone rusticu Frio! "Resented Rezo. Sugisciutu chì si move à Yaroslavl in u so picculu "odnushku". Se ùn era micca per Marusya, avissi accunsentutu. Ma un zitillùcellu avete bisognu di cundine di vita. E dissi senza. È à u prezzu di a film Rezo hà compru un appartamentu per a mo mamma, in Tbilisi. Ma, in my opinion, hà piaciutu di viva in Moscu è pour oliu in u focu di e nostre relazioni cù Rezo.

Dopu u nascita di u zitellu

Torna cù Marusya da l'ufficiu, accuminciavu à seguità l'ordine è pulizziunità cù l'obsessione maniacal. Ma chì altru si ci hè un picciottu in casa? Sette ghjorni à ghjornu, lavò u pianu, quartzed l'aria, aired. Un ghjornu, quandu era strupià a Marusya, a me mamma hà avutu. Senza cambià a ropa, senza mancu lavà e so mani dopu a strada, andò in u canzuni è, respira u tabacco, si chjinò in noi cù u so zitellu nantu à u lettu. Ùn aghju micca dì di qualcosa. Solu aspettava. "Dopu mi fate tuttu u mumentu!" - Irina s'arrizzò, intrì in un altru cam u chjucu un cigarette. Ùn aghju dettu nunda, solu dumandà a infermiera: "Dunque ci dici à l'Irina ùn fume in l'appartamentu". A so mamma hè abbandunata, battuta a porta. Aviu avè bisognu à piglià à mè cumunità, micca fà rendu à nunda, ma era petite, stupidu è assai preoccupatu di Marusya. Allora era cusì affullata chì, dopu à sta storia, hà perde u so latte. Dopu, quandu Marusya anu parechji età, Irina ùn hà micca bisognu di piglià à a so nieta in i so ghjinochje è di fume. Rezo, ùn importa ciò chì a so mamma hà pigliatu u so nomu. Credu chì i pirsuni si maritanu, volenu chì i più impurtanti per ognuna. E a Bibbia rici ca: "Un omu devi u so babbu è a so mamma è ciaperò à a so mòglia, è i dui sò una sola carne". Hè chjaru chì i genitori è i amichi sò stati sughjetti vicinu à u core, ma u primu per un omu ùn deve esse a so mòglia è u zitellu. In ogni casu, ancu cù l'avventu di Marousi Rezo, i principali di e donne in a so vita hà cunsideratu a so sia Tamara è a so mamma. Una volta Tamara hà stata cun noi à a dacha è averia chì ella è l'avemu bisognu per andà à Moscu un ghjornu. Aghju dettu aspittari sulu questu un ora - prima di l'arrivata di a nurse, quellu chì era in quale abbandunà Marusya. Ma Rezo ùn hà esitatu è per piglià à a mio sorella di a cità, è aghju avutu per chjamarà un taxi. Sister cuntrullava a so vita sana. Aghju chjamatu diversi voti un ghjornu: "Avete avete a casa? Induve voli? Chì duvete fà? "Vogliu o ùn vulete micca, haiu avutu a piglià un zitellu in un armighja è vai per visità Tamara, se stanu invitatu. Tined for reach Rezo: "Marusya hè sempre una picciotta per visità. Ùn pudere micca rumpiri u regnu ". Sò cusì cunvinta dinò: u zitellu deve esse in casa in calidez è cunsulazione, è micca in festa. A mo pusizione purtò Rezo in una furia. Ma dopu, i me genitori m'incattenu cusì. E persone chì eranu amichi cù l'elite seculare di Mosca, ùn mi ne stava arraggiatu è u mo fratellu annantu à u partitu, perch'elli prutettenu a salute di i so figlioli. E voi, discendu cun Rezo, vulia chì a mo figliola crecerà in un ambiente tranquillo di casa. Ma à l'ochji di u so maritu, pare digià vede com'è una mamma di stata antica stata.

Disegnatore

Pocu dopu a liberazione di i pantaloni "Heat", i preparatori iniziò per a filmazione di "Isola Habitata" da Fyodor Bondarchuk, à quale Rezo hè torna u secondore direttore. Emu prestu à preparà per entra VGIK, perchè aghju vendu l'aghju in opera ... Ma se vulia essere sinceru à a fine, volse esse versatu in l'arti di u cinema, cusì chì Rezo ùn hè micca trattatu com'è una cumpagnia stupida. È spessu spettaculu chjaru chì ùn cunniscite nunda, ùn sò micca sapè. Vuliu per piace à ellu è si affacciate seriu u mio piazzu annantu à sturià. Ma Rezo hà sappiutu d'una parte di l'omu, era assulutu da u prughjettu di Fedina. O pudete qualcosa? O qualchissia? U filmatu di a "Isula Habitata" hè stata aduprata in Yalta, è Rezo è ùn aghju micca vistutu per altru tempu. Aghju aghju vintu cumu. Quandu mi novu esperatu a vultata di ritornu in l'aeropruitu in Simferopol, i me amichi chjamati è dicianu chì Ratmir Shishkov - u me amicu, u "fabricante", un membru di a nostra banda "Banda" hè statu uccisu in un car crash. A me l'histèresi hà iniziatu, l'amministratore hà fattu chjamà Rezo, è chì hà dettu: "Purtate turnà". Vultò à Moscu solu in un ghjornu, quì à u funerale. Nzinu cu Rezo. Allora assai appughjatu. Ma prestu prestu à a fucili. Eppuru u scopu di fighjenu in u cantonu è di pienghje per Ratmir, era necessariu di preparà per ingressu à u dipartimentu d'attu. A funzione ùn era micca semprici, perchè da quattordici à deci anni, aghju fattu ciò ch'edda viaggio è perdita per sempre l'abitudini di sentu à l'desk. I era ingaghjata cù tuturi è à u stessu tempu aghju seleccionatu un repertoriu per Jurmala - Hè statu invitatu à participà à u cuncorsu "New Wave". Pare chì quandu una persona hà scritta à tempu à minuti, ùn hà micca tempu per prughjudi in penseri tuddà, ma apparentemente ùn mancanu cun u caleidoscope di l'eventi, scupria à sente voce è sulità in più. L'amicu Dominic Joker duranti un di l'esagudi di studiusu dicia: "Anastasia, anche i pezzi vicinu alcune ci capimezza certu sicretti chì Diu ùn permettenu sapè. Dopu d'sti paroli, un eclissi ghjè accadutu. Aghju fattu decisu chì quì, in Yalta, Rezo si firmò. Bonu, sicuru! Dopu tuttu, ellu, per prublema di cursu, ci alluntanò da Marusya in u cura di i me parenti, hà chjamatu solu da quandu à tempu per sapè cumu tuttu era, è solu. U me anniversariu mandatu cù un amicu ùn hè micca un donu, ma tri cunteniu di dolaru in un envelope! A veces Rezo ùn hè micca cuntattu per parechji ghjorni. Avà, avendu intesu a voce in a so pipa, purtàvanu:

"Ùn ci importa micca!

"Ùn dì micca un sensu!" Ellu gridò.

Avemu ghjustu, è andò per esse in l'acqua suttili.

Rezo hè vinutu à Mosca per parechji ghjorni, quand'elli si preparava da abbandunà per a Jurmala: aghju pacatu piani in cunvene. Ma u sposu ùn mancu dumandà à qualcosa, ùn hè micca avvistu chì a so mòglia andò in un locu. Dicu:

- A voi, oghje, partu per Jurmala.

- Eppuru, sicuru, quantu veloce volte u ventu.

Speru chì ellu andà in l'estazione. Ma Rezo ùn hè micca pensatu. Perchè Dopu tuttu, i me genitori hanu un mutori. Suspizioni fucilati cun forza vigorosa. Aghju pigliatu u telefuninu di Rezo. "U mo criaturu, u mo amori, aghju missu ..." - hà scrittu xi Sasha, Dasha è Nadya. Sò l'aghju offesi è decide di ùn chjamà Rezo. Ùn ci chjama e ùn aghju micca. Aghju visitatu à a stanza dopu un assicurà, andò à cugliera è guardò u tettu. A situazione hè strapata di Fyodor Bondarchuk. In cuncipitu cù Rezo chjamatu dopu à a prima volta - hè statu spostata in TV. "Anastasia, avete fattu! Fate Ghjosu Sciccareddu. - Sì, se iu eru eranu, muriri di paura. E sì arriccutu! Tutti sò cun voi! E Rezo! "Eranu assai cuntentu. Ma a tristezza, a solitude è l'ansietude inexplicable ùn cianu micca. È prestu prestu un prublema cù u repertoriu. Duranti u cuntestu dan rarely happens - tutti sò preparati. Ma decisu di cambià a canzona a ghjurnata prima di a realizazione di u hit naziunale. In u mo core in un intricatu tangle pinsamenti di u mo maritu, Ratmir, Marusa eranu nterniati. Aghju scumputu à u cumplettu è per qualchissia scunnisciutu i cunsiglii di u chjamante da Yalta Rezo - per cantà a canzona di Coco Pavliashvili. Ùn avete micca tempu per preparà appena è persa. In questa situazione, aghju culperu sulu me! Alas, nè u make-up è hairstyle da i meglius stilisti, nè u bonu vestitu d'Igor Chapurin è i chic decorations di i me amici-disinfettori sò stati capaci di cambià u mo statu internu. Ma più ùn aghju micca permessu chì i sentenzi sò nantu à mè. Dopu tuttu, l'artista deve esse scurdate di a so vita persunale quandu hè nantu à u stadiu. E aghju aghjunatu à Jurmala per una bona lettone.