Una nova canzone di Olga Buzovoy "à u sonu di i bacio" hà causatu un scandalu in Instagram

L'impadrone di a strada di "Doma 2" Olga Buzova, anche i so prublemi persunali, sviluppa attivamenti novi altri creattivi. In più di e so attività principali cumu di presentatori di TV, hà starratu in a serie, hè a sviluppata una linea di roba di a donna, allibiu un altru libru è, ricentamente prisentata à u publicu generale, una nova cancia "à u sonu di i bacio".

Sta criazioni musicali causò una reazione ambigua da u mondu star-studded beau. I amici di l'Olga ammentaunu favuriu l'estremu di u successu, infine l'ultime nutizie nantu à u libru di a canzone in i so microblogelli. Allora, Anastasia Stotskaya in a so Instagram felicità à Buzov cun una pista di ballata riescita, chì hè capaci di crià i so spiriti.

Lena Temnikova è Rita Dakota fucinia nantu à e so pagine in Instagram amusing videos in supportu di u cantanti novu fattu, appartendu per sempre a so persistenza envigliate in l'ottu i scopi. L'ultima dedicata à a diligenza à a publicazione tocca u so amicu:
No, Olya ùn hè micca un musicu. Ma a so canzone hè 1 in aytyunse. No, ùn hà studiatu in modu designer, ma i so vistimenti sò purtati da Karaganda à Ulyanovsk. No, probabilmente, Olya ùn hè micca scrittore, ma i so libri scatter like hot pies. Se e persone ùn site micca squatatu, se l'amore di u populu hè un fenomenu senza esplicitu, da perchè hè tantu latte è brutale volare nantu à a ragazza bona, forte, valente è aperta? Se Olga vole cantà - dalle à cantà! Se dumani queria diventà un chef è apre un restaurant, dete "saddle" un altru sònniu. Tuttu ognunu hà u dirittu di fà ciò chì u zumbillu ellu pruduce, da quale, da quale l'alati anch'elli sò riparati è risuscitavanu novamente nantu à i chjosi è l'aggressori

Ekaterina Gordon rimettia u talentu di Olga Buzovoy

In una contruversu cù Rita, a scattata più famosa Katya Gordon, chì, dopu à participà à u "Voice", apparentement hà appuntu un maestru di musica. Ella analizò cù curazioni è analizà gustatu a creazione di Buzovaya à l'atomi, chjamà "dremium apocalyptic". Ekaterina finito u so opus ingeratu cù una critica generale di un fenomenu disgraceful cum'è "buzovshchina".

Per un effettu maiò, Katya dedica u poemu satìricu Buzovy, chì hà adornatu a so Instagram:
Questa notte ùn ponu dorme. Hà divintatu cantante Buzova. È a ghjente annunziava per vultemu: "Cumu l'Oli ùn hà micca bè! Cumu canta! È cumu leghje! So Tarasov ùn ghjucule micca. A nostra Olya. Chì vo avete invevule è ferite. Canta, Olechka, ùn chiancenu. Ùn pigliarè micca u pastore.

Catherine Gordon hà veramente cummigliatu di Olga Buzovoy? In a so Instagram, u cantante lamentu u rapidamente pupularità di u presentatoriu di TV:
... i musicali puderanu scrive musica maravigliosa per un bellu pezzu, cantanti, cum'è quellu chì canta, poeti scrivenu i testi più freschi - Buzova vinarà, in a matina decide canterà più, è uttene u primu locu pianu quantità, tecnicamenti.
In tuttu, un novu successu da Olga Buzovoy hè statu u capu d'iTunes per quasi una simana ora.