Una intrepretazione corretta di a cultura di nutritura in a vita di u ghjornu


Boni tradizioni è abbitanti, patti di cumpurtamentu è cumunicazione - tuttu questu hè incruciatu in u cuncettu di "cultura spirituale". Hè cunservatu è trasmessu da generazioni à generazione, prima di tuttu, grazia à a famiglia. Unu di i centri principali in a vita di ogni famiglia hè a materia di nutrimentu. Dopu tuttu, un ghjornu rari senza visità a buttrega di cullezione, senza pinzari supra qualità di cocilu per esse u lunch, o cena. E, videndu à i spianzii cù i prudutti, riguammu i nostri prudutti nò solu à i pussibbilitati di a purse, ma ancu per u sapè chì hè guardatu in a nostra memoria chì hè chjamata "cultura alimentaria". Più e più persone entendenu chì una bona intelligenza di a cultura alimentaria in a vita di u ghjornu hè una prumessa benessere, salute mentale è fisicu.

Cultura di nutrimentu hè:

I principii più impurtanti di nutrimentu raziunale:

Correspondenza di cuntenutu calanicu di l'alimentariu à u gastru di l'energia di l'omu. A viulazione di sta currispundenza pruvucà parechje violazioni in u corpu. Hè ricurdatu chì un regnu regulatu in u cuntenutu di caloria di i prudutti cunsumadate guida à una diminuzione di pisu corpusivu, una diminuzione significativa di a capacità di travagliu è di l'attività generale, un incrementu predisposizione à parechji malatii. Extremamente piriculoso in stu casu, u cuntenutu sulari di calori di portioni di u ghjornu, da quale una persona derive potenziale energie più di quellu necessa per un funziunamentu standard di u corpu. A incrementa sistematica di cuntenutu calori di l'alimentari porta un risultatu significativu in u pezzu di corpu, l'obesità, chì avarà ancu prublemi di salute.

Satisfaction di i bisogni di u corpu in u dirittu quantu è a rapportu di nutrienti. Per una assimilata ottima di l'alimentariu, hè necessariu furnisce u corpu cù tutti i sustanzi di alimentariu in certi prudutti. Quandu compileghja i razzi di l'alimentariu, prima di tuttu, l'equilibriu di i proteini, di u grassu è di l'caratterati di carbu hè presitu. Per una persona sana adulta, a so raghjone deve esse 1: 1.2: 4.6. Tandu u tempu fisiulogicu di l'organettu, a natura è e cundizioni di u travagliu, u sessu è l'età di l'individuu, e funzioni climatichi di a regione, i scientisti anu sviluppatu i normi di i fisiologichi in sustegnu di l'alimentariu è l'energia di diversi gruppi di pupulazioni. E facenu possibili di fà una dieta per ogni famiglia. In ogni casu, hè impurtante ricurdà chì a dieta ùn deve cuntenenti l'ottima quantità di nutrienti equilibrati trà elli, per esempiu. avè a cumpusizioni chimica propria.

Modu di power. Hè includendu u tempu è a freccia di e manciari, l'intervalli di elli, a distribuzione di ingestà caluricu per e manciari. L'ottima per una persona sana hè quattru pranzu à u ghjornu, ma trè pranzi à u ghjornu sò ancu permessi, secondu di e cundizioni di travagliu o studiu. Ogni manghjà ùn duvere micca menu di 20 à 30 minuti. Questu permette di manghjà lentamente, masticà a vostra nutizie è, più impurtante, ùn avete micca ovatu. Certi òmini di ingestizzioni alimentari permettenu à u sistema digestivu per avè usatu à un regime stabile è per attribuisce a quantità dritta di zuccheri digestivi. Cu quattru pranzi à u ghjornu, deve distribuzione ingestore caluricu per e maniche cum'è secondu: 1u chjassi - 18%, 2u chjassi - 12%, lunch - 45%, cena -25%. Eppo suppostu chì cù trè pranzi un servitu di ghjurnata hè 30%, lunch - 45%, cena - 25%. Ma sapè: ricusate di a dieta, l'ultimu pranzu serà di 1.5 - 2 ora prima di valla.

Con trè pranzi un colazione sò generalmente cunsistenti di un platu cibo (carne o pesce cù u cereale o vegetale, un sandwich è qualchissia caldo cibo - cafè, tè, cacao).

U lunchu duverà tornà l'energia di u corpu, chì hà spesu durante u ghjornu hà. Quandu ci digià una quantità maiò di l'alimentazione, ci hè una distribuzione crescita di zuccheri gastrige, perchè u menzu di pranzu manca d'alimentariu: insalati da leghje, insalata, pezzi saliti, etc. A produzzione di u ghjocu gasticu hè ancu aiutatu da i primi platti caliu, chì sò ricchi in estratti: carne, pesci è corsi di fuddi. In u sicondu pranzu chjaru cuntene una gran quantitatu di prutezione, ci hè un cuntenutu di caluri in più. U ghjornu finitu hè megliu sirvutu cù un paniellu dulce chì impedisce a secreziunzione di u ghjacci gastricu è causanu un sensu sensu di satisfaczione à manghjà.

Per pranzu, i pranzi di u latte, i cereali è i vintulate sò preferiti. Ùn manghjate platti di carne, perchè sò digià digeruti.

A cura particulare deve esse pagata à a moderazione in nutrimentu, chì hè spressione nò solu in a freccia di ingestizzioni alimentaria, ma principamente in a qualità di nutrimentu: a cumuzzioni chimica di l'alimentariu corresponde à i bisogni di l'organizmu. Per manghjà sensibile, ognidunu deve avè una idea di a cumpusizioni di i prudutti, u so valori biològicu, a trasfurmazioni di nutriutti in u corpu.