Aposizione reale: stil orientali - tendenza d'ochji di u 2016

Settembre tradiziunale aperti l'epica di "riali" impastu in e cullezzione di alta couture. Questa falletta, i diseggiani di preferenza à l'uriginale orientali, cù tuttu u so brillo è originalità. Prada è Bottega Veneta invucatu in velvete - in i favuri di i trembili dispusizione di l'indigo, u chocolatu è l'antracite.

Elegante Casual da Prada è Bottega Veneta

Alexander McQueen è Alberta Ferretti offerenu a so propria interpretazione di u chinoiser per l'impresa a sera - cù appricazzioni orientali, inserimenti di pelle è mudelli chinesi nantu à a gasta pastel.

Lingualità orientali in u libru di documenti Alexander McQueen è Alberta Ferretti

L'estetti ricinti certamenti avè apprezzate i cullezioni di Etro, Gucci è Marc Jacobs - stilizazioni sughjetti di l'ornamenti chinesi, giapponese è mongolentuale, l'attrazzu multiplicate è intruduce di i texturizazioni è i culori cunducenu bè raffinamentu di marca un mudellu di rollu.

Chinoiserie per u fashionista mudernu: i vistimenti di Etro, Gucci è Marc Jacobs

L'estilu orientali hè senza significatu un cuncettu astrettu di alta moda. Chinoiseries puderà diventà un cumpunente di l'imagine di ogni ghjornu. L'aduttati di moda addendenu a elegitura di e cose da e materia densi - chenille, jacquard, gabardine - cù stampi voluminosi culurite è combine cù l'accessori lacunonii è i scarpe classic.

Stile di strada: motivi orientali in vestiti di bloggers di bellezza