Quandu Kurban Bairam in u 2015: Tradizzioni Musulmani

Kurban-Bayram hè una festa musulmana, chì in u populu cumuni hè ancu chjamatu u ghjornu di sacrificiu. Cù l'aiutu di Kurban Bairam marca a fini di a peregrinazione assuciata à visita a Meka - Hajj - 70 ghjorni da una altra festa islàmica Uraza-Bairam. Kurban-bairam è una festa di a memoria di u sacrifiziu di un prufeta chjamatu Ibrahim, chì in u Islamu hè cunsideratu u primu prufeta di monoteismu (monoteismu).

Questa legenda hè scritta in u Qur'an. Ibrahim avia un sognu chì l'arcànghjulu l'hà purtatu un missaghju di ellu stessu. In questu messagiu, disse à Ibrahim di sacrificà u so figliolu. Era una tipu di verificazione di a fede. U figliolu di Ibrahim ùn resistia micca à l'azzioni di u so babbu, ma quandu hà sustegnu u cuteddu à a so gula, ùn pudia micca fà un sacrificiu - Allah ùn permettenu micca di fà questu. A vittima fu rimpiazzata da un ramu, è Ibrahim Allah hà datu un altru figliolu.

Quandu hè a festa di Kurban Bairam in u 2015?

Musulmani si ponu dumannà quandu Qurban Bayram serà in u 2015. Sicondu l'ultimi esicuzzioni di a Directiva spirituali di musulmani di Bashkortostan è l'ultimi cambiamenti in u Dipartimentu di Affari Religioni di a religione turca, a festa di l'islamici più impurtanti sarà celebrava u 24 di settembre di u 2015.

Kurban-Bayram sempre dura dura di trè ghjorni. I musulmani crèdenu chì almenu una volta in a vita, ogni ghjornu devindicà necessàbbili un peregrinu à a Meca. È quandu ùn si pò micca esse fattu, hè necessariu di ricurdà u sacrificiu è rializzarli senza qualchì locu. Per u rituali, i migliori animali sò selezziunate è realizatu in locu particulari designatu. Prima di l'iniziu di u sacrifiziu, l'animali hè in padded, perchè chì a so strada viugnava à Meca. Finu a ora, sta tradizione esisti in parechni cità è cità musulmani. Ma micca solu rami, ma ancu di capri, pecuri, vacche, viteddi è camelli sò sacrificati. Hè cresce chì l'ovule, a capra è a pecura sò un sacrifìziu purtatu à Alà per un membru di a famiglia, ma una vacca, toru o camellu hè digià sete.

Quandu i vacanze Musulmani Kurban Bairam

A tradizione musulmana li dici chì Kurban hè ciò chì face una persona più vicinu à Diu, è i ritimi chì sò stati cun animali sò una forma d'appughjate spirituale per ellu.

Comu avemu digià dittu, Kurban Bairam hè a culminazione di l'Hajj, hè chì i peregrinu sò venuti à Mekka è fà u sacrificiu in u Monti Arafat. Hè prubilmente, chistu era un sacrifìziu veramente ramu, è oghje hè una derivazione di a Kaaba (sette volte) è simbuli simbuli di petri.

In tuttu stu vacanze, i musulmani ci anu merdunditu è ​​esse suluzione è robba. Aiuttu, da a matina, visitanu u tempiu, in a strada à a quale hè necessariu di Takbir - l'esaltatu di Alà. In a mezchettu stessu, sò lighjendu e preghje festa, in quale anu glorificatu ancu Allah è u prufeta Mahomet. I sermoni spiegà cumu hà ghjustu, è chì significazione u sacrificiu in generale hè stata. Un tali sermu festivu hè chjamatu khutb.

I Musulmani anu sempre in fronte di Kurban Bairam imprudente è pruvate a celebràli, observendu tutti i canoni necessarii.

Vede ancu: u 2 di Agostu - Airborne Forces Day