"Dazzling" tendenza di a stima di l'oghje è invernu 2015-2016


Quandu l'abbundanza di seconettes o l'usu di tessili cù lurex hè stata cunsiderata cum'è quellu di u gustu dolore. Oghje, tuttu ha cambiatu dramaticamente grazie à i novi cullaburati di casi di moda cun una reputazione mundiale. D 'avà, un vistitu fattu di tessili sbucciati, generosamente sprechjata cù purpurina, strisce è altri ditaglii brillati - hè stilu è trendy è, finalmente, solu bella.

Viva lacquer leather è vinyl!

Olvidà i tempi quandu e lizziali di lattice nantu à l'hairpin anu cunsideratu vulgari, è puderanu esse suldati solu da u caratteru principale di a film di culte "Pretty Woman". L'argentizza russa nantu à a piattaforma diventanu un must have of the autumn-winter season grazi à l'ultima recopilazione di a marca Ashish. E da ponu valdi sti scarpi, i creaturi di a linia di vestizione pruvucanti sò offriti cù vestiti ugualmente brillanti è ponja in u stile di lignu. Ma l'autori di u cullezioni Loewe pruponi à pruvà à u vinilu tutale di tutte. Di sicuru, sta tendenza ùn hè micca per tutti, ma per a donna più stante è dispirata di a moda.

Ci hè micca assai oru

Un veru "boom d'oru" hè cunnisciutu da i podi di moda. Capità baseball made of gold fabric with details in tone - un veru successu da Jeremy Scott è a so cullettiva per a Moschino. E in vistiti di Temperley Londra, cum'è sì straccinatu da u purpurinu d'oru, ogni ragiu pò sensu preziosu in u veru sicretu di a parolla. In ogni modu, i cunnisciuti cunisciuti di brillantissima bellezza - Domenico Dolce è Stefano Gabbana - ùn puderanu sbarcà "u temu d'oru". In a so ultima cullezione, i coromini è i preziosi rimbuli eranu rimpiazzati da nessun minestra capita ... auriculate!

Shine - per ogni ghjornu

Quale hè chì chì i telenovelli brillanti è l'accessori sò apprupri sulu in occasioni speciali? Per rinfigurà queste affirmazione, hè abbastanza à vede à i mudeli da i modi di mostra di Sonia Rykiel, induve a scola di ogni ghjornu hè cumplicatu in armunia cù un dettu brillanti di u wardrobe. Un triunfante riturnatu à u mondu di l'alta moda Paco Rabanne, una volta utilisca in a so cullezzione un materiale favuritu à a "mail chain". Hè assai straordinaria, è u luminosu in a moderazione.

Prudit in preziosa tintata

È in a stagione fredda, ùn avemu micca trascuratatu a brilliance, sicondu l'autori di i cullezzione per Christian Dior è Maison Margiela. E vistenu mudelli in cardigans, capelli è capri di magliore brillanti è materiali incù l'aghjunghjenu di purpurina. Ciò per dì - glamuroso triumphi à novu! Allora, in un mantellu d'oru o cardigan noblementi brillanti, ogni ragiu pò sensu cum'è un modellu supremu, solu ghjunghjene u pezzu di moda.

Una notte divina

Vestiti di sera - quì chì i tessili brillani sò adatti in ogni momentu! È nantu à sti Setmana di a High Fashion, a cuncintrazione di bagnatoghju brillanti per i saluti solu era cusì cum'è sempre. Tom Ford, Jean Paul Gaultier, a marca Trussardi è assai altri chjusu i so simplicità cù fantastichi vesti di notte davanti à a righjina.