Applique da tessili per i zitelli

L'applique di tela hè un tipu di brocca è a so foncità hè chì nantu à a tela principare, chì hè u sfondate è a basa, aghjunghje diverse tessuti di culurite. Oghje, vi cunsigliarà cumu fà un appiicazione di fabricu.

Tissu è u so trasfurmazioni

Per a fabbricazione di l'appricazzioni pigliate tutte e diversità in tessuti è di tela, chì devendiabbe bisognu esse preparatu per u travagliu. Dopu chì sceglite un patronu, fate un mudellu è tagliate a dentru di l'applicazione futura, tutte issi prublemi di fabrice devenu esse tratatu cù suluzioni chì aiutanu à pegà i canteri è impediscenu di sparà in u travagliu. Allora, i detti di satin, caliconi o di carta sò impregnati cù una pasta di pasta liquid, dispostu da farina di fiocca. Allora u tela hè aggradèvule è struciatu cù un ferru caldu da u side wrong. Sè vo site per fà una applicazione di rintu, sita o altre tessili sintesi, da quì si deve prima sò stendu nantu à a tavula, è poi allistanu cù solu di gelatina. Dopu stu trattatu, i zoni sò siccati. Ùn ne micca bisognu di stizzi.

Tipi di annessi

Pudete taglià l'appruvisazioni sèsevvi (unicu o patchwork) d'acord à mudelli preparati o cumprà una applijitura preparata in a tenda. Pudete rinfurzà l'applicazioni in parechji maneri:

  1. L'appiccicate prestu sò intravindicati quandu si tratta nantu à elle cù un ferru in caldu.
  2. Pudete ancu puru quelli appliqués cù i vostri mani. Per questu, prima, u polietileniu (per esempiu, un pezzu da un pacchettu di a dimensione di una parte) hè colpi nantu à u tecido da quale u pezzi serà cutatu, un ghjurnale hè colessu sottu à u fondu. Allora tuttu hè allisatu, ma di tali manera chì solu i parti sò pegati à u polietilene, è u ghjurnale ùn sianu intese. Allora l'infurmazioni sò cutucati, pusatu nantu à u teatru principe è, strufinendu bè, cumprese l'arghjintinu, firmate in cola.
  3. Pudete fà cose una fattura nantu à u zifugru più chjucu.
  4. Sartinese. Per fà quì, si tagghiau tanti parti di tissutu, affinchendu à i cuncessione di 1-2 mm. Prupanza di tissutu cù agulla è cumincià à puntà. I cunnessione chì avemu arrassate, cù l'aiutu di una agulla, frendu internamente in u cuntour, trà i tessuti, è a "frontière" resultante hè spurtatu cù petite ponti di a costura di a sutura.

Cosa creà ...

Appiegazione per i zitelli hè assai divertenti. Aiut a sviluppà l'imaginazione, e cumpetenze di u mutore, e cumpetenze di disignu, perchè se puderete, invita à participà à u travagliu. A fantasia ùn ha micca frontiere, cù l'aiutu di tù, pudete fà tuttu ciò chì u vostru core vole. Vi parvaraghju cusì per fà qualchi idee interessanti.

Roureti di decorazione

Tutti i zitelli anu vistutu o monofonii è chjucu, o quellu chì beni, ùn hà micca successu à falà nantu à l'erba: ùn puderebbe micca chjappà è lascia. È ùn avete bisognu di scacciallu. Per fà questu, aghjustà solu un tamantu adattatu à u situ di contaminazione. Allora ùn hè micca solu salvà a robba, ma dinò solu un esplicu.

Piani, cartellerie

Per creà cusì un travagliu, tocca à pezzi pezzi di tela à un cartuni, plywood o paper, per dà una forma di "figura" è decorate.

Crochet crochets

À spessu in i cunzessu di i zitelli cullate e petite petite saccheghji cù i cumparzioni in quale pudete mette buttigli, pezzulli, petite ghjoculi, etc. Hè vale u piacè di ùn hè micca bellu. Allora perchè ùn fà micca un saccu? Per fà questu, da u teatru principalu, aghjustemu da dui parte di a forma prisentiva è cose à l'altri, chì ponenu una fina capa di sintepon entre elle per dà un pocu voluminu è cartuni per a rigidità di u pruduttu. In i sacchetti di a preparazione ricevutu sò stati cunforme di parechji animali, cori, astrieti. Tuttu, pudete aduprà.

Sviluppà a mat

Da u tessili per i zitelli, pudete fà una cosa più - una robba scénua. Cumu a so descrizzione di l'avè prima, facemu a basa di a rugna. Allora accuranu à apparinate cù i so appliqués. Hè megliu si pudete aduprà spazii di tessili sfarenti. In questu casu, u zitellu svilupperà tic qualcamentu, apprendu culori è penseranu.

T'avemu dettu quantu faciule hè di farà assai cose utili per i vostri figlioli. Speak, è u zitellu a ringraziarà cun u surrisu felice.