Vestiti di crochet di stivali

Strangamente abbastanza, ma a moda per vendita di vestiti d'estate hè assai pertinente. Sti tali vistimenti pò esse cortu, longu, o tenenu una durata à u mità di u ghjinochju, monofoniu è colore, lace è stampate in bocca. In ogni forma sò capaci di dà à a donna un refinimentu speciale, originalità, tenerezza è feminità.

Vestitori veneciali

Un vistitu d'udite apertu hè una cosa assai versatili in u vestitori. Dopu tuttu, tali vestiti pò esse indispensabile ancu in l'invernu, u principale hè di combina cù un ghjornu adattatu. Ma l'appruvazioni di a versatilità di u vestiti d'estiu, crochet in l'estiu, pudete parlà interurendu. Per esempiu, tali vestitu pò esse solu impresione indispensabile per un viaghju à a spiaghja o ancu un avvenimentu solenni, travagliu, aghjunghjendu l'imaghjini di a gioielli pertinenti. A strada, un vestitu tali hè abbattutu indispensabile per un coppizammu romantica o una data cù una persona estimata. Inoltre, questu equipatu pò perfezzià perfetta à ogni reta di robba è sceta in ogni stili di vestitura.

Comu regula, un vestitu intimu di l'istante hè sempre eccezziunale. Spécialement s'e crochet it yourself. Tutti sapemu chì a puntata hè un prucessu creattivu chì ùn pò micca solu di calmà, ma ancu perfetta l'attinzioni è a coordinazione di u muvimentu. In altre parolle, ùn hè micca solu un hobby, ma dinò un modu grandile di ricusalli u vostru utopia. Quandu siate un vistitu cun crochet ou tagliati di tallo, in i dui casi, avete e vostre vantaghji specialhe. Ma vale nutà u fattu chì u vestitivu face sempre in parechje più licettu. Solu bisognu di scelta di stile, cut, pattern, texture and color of the dress.

Serà interessante per apprezzate chì in questa stagione (cum'è in l'annunziu previ), vistiti di puntelli cù lace, imbulighjatu da un filu di cuttuni biancu, sò assai impurtanti.

Crochet di vestiti d'udite: tecnica di tela

Per creà un vestitu d'istante originale cù un ganciu, avemu necessariu 350-400 grammi di filari di cuttuni bianchi è un ganciu.

In u iniziu, pigghianimamini: a circonda, a cintura, a longu di vestiti, a prufundità di a pianta di l'alune. Basatu nantu à sti indicatori, facemu un patronu di basa, à quale avemu da applijà una tela bianca, per fà i crescendi necessarii o diminuti.

Emprendimu a travaglianza, sguassà a densità di u dintra. Da i lochi di l'airegu femu una chjuccaccia, chì devenu esse uguali di a cima di i maletti. Ùn vi scurdate di aghjunghje cinque centimetri per un appughjatu liberu. Ceramu a catina è inturniatu e culonni cù un crochet vicinu à a fiorità di a faldada. Ùn bisogna avè circa quattru fila, ma puderete attaccà una parte trinia di a larga di voi.

Hè bisogna à vede à u fondu di a fala, attaccata cun un vinu di lace. Quì pudete applicà ogni mudellu di fantasia: "fiori", "mità fiori", "ananas", etc. Basta di unu o dui motivi in ​​longu.

"Half-weave" avemu un mutu "fasciu" di l'ultimu ciclu, chì cumpreta una fila di densa parte di a faldella. Cumplòglje sei loops di l'aire è in u stessu loop di a fila previa tagliate tagliu trè columbi cù dui nakidami è trà elli dui bucles di l'aire. Allora volta una catina cuntenuta di cinque circuiti di l'aire, passendu i sei loidi di a fila previa, in u settimu ciclu, cù u stessu "fasciu" citatinu supra. Avemu a tali tecnica à a fine.

In a nova fila facemu "petali". In ogni catena di i dui lochi di l'aireghjulemosni senza cunti una crocee, trè barche di crochet è una culonna senza crochet. Conghjugammi i "petali" cù una catena di trè bucu di l'aire.

Dopu a fascia, vai per a cima. Scopre 8-10 fille in un cerculu. Dopu avemu fattu triticella cun linii riversi è riversi, affinchendu un locu per affidà. Scaricamentu graduallyu, rinfriscenu e fila per a dimensione di a circunfera cintura. Dopu avemu fattu cusì un altru 8 fila, senza diminuì, è dopu espansione u canvas cù l'aiutu di crepette à a misura di circunfazione toruta. Scudamu l'armhole armhole. Avà avemu puntatu in fronte di i vistimenti, dividendu u tela in 2 fieri, ùn ti micca scurdate di fà u scossa.

À l'ultima tappa ci chjudarà e cose un vinu o un corpu cù un corridore o cremette. Colunni senza crochet avemu attaccatu a punta di u gargu di gattu. U vestitore deve esse ligeramente apicultatu è seccu nantu à una superficia horizontale, è ponu scorticatu cù un ferru à un paru di capasti di gasa.