Cume preparate un savoie cù e to mani

Sapori in una forma o un altru figghiu assai seculi fà. E ora l'avemu usatu. Sapemu hè in cuntattu cù a nostra pelle delicate. Dunque, deve esse qualitatii. Ricertamenti, ci sò pruduttivi pruduttori chì, per via di prufittu, producinu un sapun di qualità. Puderia causà irritazioni di a pelle, a so sequitie è a peladura, ancu allergii. Per evitari micca, pudete fà sapone in casa. Tandu vi assicurà a qualità di u so sapmu. Inoltre, pudete aromatizà cum'è secondu u vostru "gustu", aghjunghjenu ingredienti utili. Scupremu cusì per fà sapori cù i nostri mani.

Pruvate à sapè di sapori. A dispunibilità di ingredienti è facilità di fabricazione aiutanu à questu. Quandu facenu sapellu cù e to mani, pudete fà sapori di ogni culore è forma, è ancu di sceglie l'aranura chì piace. E più impurtanti, sapete ciò chì hè fattu di. Certamenti spirimintamu un piacè piacè di u travagliu, in addition ti salvà a vostra billeture. Sapori, fatti da i so propri mani, pò esse atturatu in un bonu paese è prisentatu cum'è un rigalu. In una cesta di mimina, decorata, per esempiu, cù paglia, pudete mette diversi zicchini di sapuniu, è u vostru rigalu sarà uriginali.

Per fà sapè, avemu bisognu:

- una basa di sapori chì u saponu hè adattatu;

- Glicerina è vitamina E in sullivazione oleosa (optional), chì sò venduti in farmarii;

- Olii base, per esempiu, coccu, oliu, amandulu o altre. A cosa principal hè chì l'oliu ùn hà micca un pudore.

Per fà sapellu cù i nostri mani, avemu sempre bisognu di caratteri. L'scelta di u cumpletu dapoi di quale pruprietà voi. Hè bonu per utilizà u zafradu cum'è un rimpianu. U ziferanu duveru u vermi-giallu, micca u amaru, chì hè vindutu in i mercati. Da u sapurinu a soap, a pelle fresca, radiante è assai gentile. Pudete ancu aduprà u turnu, chamomile, calendula. Se vulete acquistà un sapunicu anti-cellulite, aghjunghjenu a cìtula sconchita, limonu o pompelmo. Per lavà a combinazione è a pelle grasosa, hè bonu per aghjunghje a farina d'avena, in terra à a farina. Sè vo vulete un sapone per avè u pruprietà di a machja, aghjunghje l'uppia di cacao è u cafe finamente moltu. Avemu bisognu d'acqua o una decocultura farfalla, per dilucu a massa di savonu.

U savonu cù sapori naturali si pò tennuli in parechji culori. Per fà un corru verdu, pudete aghjunghje cucumber (verde viteddu), spinach, prugramma o aneto (culori verdi). Se aghjunghjenu Henna, pudete piglià un colore, da l'oliu à u grisu saturatu. Adding the essential oil of chamomile, cambia u culore da u blu à u blu. I petali di calendula, u ziferanu è i fiori di chamomile ci daveremu à u nostru saponu una sfumatura giura differente. Per piglià un culore rosu, pudete aghjunghje l'infuzate (da rosato à u rossu), crocade (purpura, lilla), argilla rosa (culore russu). U culore biancu hè stata ottata si a suluzione aghjunghje l'alcune di cacao, canaglia, granule di cafe machinate, coffee grounds, dogrose. Adding carrots, oliu biancu o carabineri, avemu un coloru aranciu.

Avemu bisognu d'utensili, per fugliate saponu nantu à un bagnu di acqua. Hè ancu bisognu di molde, per u casting sussegwenti. Pò esse molde dapoi di i zitelli, qualsiasi moldi di plastica, cunti di ghiaccio, ecc.

Prucessu di travagliu

Prima hè bisognu à moltu di u sapellu cù e vostre mani: nantu à un rossu, o cù un cuteddu. Per fà questu, utilizate duie pezzi di sapori. Allora ci hè bisognu à raccumannà e l'arbece cù un vetro di acqua fogera. U nostru materiale deve esse finamente chjucu. Scorcià dinò in i platti, chì ponu esse ghjustu nantu à u bassinettu cù l'acqua furiosa (per affari d'un banna d'acqua), glicerina è olii di basa - da una cullizzioni. Allora aghjunghje un pocu di gocci di vitamina E. Pigliate l'oliu nantu à u bagnu di l'acqua è cresce. Agghjunghjini un pocu di decocu d'infusione, cù alleati di grass e rossu sapone. A fiorenza, staticzanti, finu à chì a massa si stà parechje à a pasta. In questu casu, se ne necessariu, aghjunghjene un caldi. Quandu a massa si torna uniformita, pudete aghjunghje una, duie piazze d'oli essenziale.

Quandu u sapun hè listessu prontu, fremu in i moldi preparati. Dopu chì u sapunamentu s'hè solidificatu, deve esse sguassati di i moldi. U sapone serà facilmente ottene chì u preforma si trovanu cù un filmu di alimentariu. Inoltre, serà più faciule per avè ghjunghje sottu u mozzu à l'acqua calda. Se tu avete usatu una buttula plastica da u champagne, da chì tù deve taglià a cutà è avete un sapmu - hè assai piacevule. Se avete appigatu un moltu moltu, allura u sapunamentu deve esse tagliatu è pò esse cutatu cum'è gustu (quadrate, diamante, rectangulu). Ùn aduprate micca u nostru saponu immedatamenti, deve esse assecatu in l'aria, evitendu u sole di u sole. U savu cù splashes d'erbe guida assai belli. Preparate u sapone cù i vostri mani, sicondu a vostra imaginazione. Avete bisognu di un sapi naturali è naturali, cù sapori differenti!