I prudutti di u zitellu è u modu di eteri


Un supermarchiu pò diventà un locu induve un carusu perde a so vulintà. Fora? Fate shopping fascinating! Hysteria à u cuntadore - per pare pare parechje questu hè un prublema reali. Perchè ghjè sta succorsu à i nostri zitelli, hè pussibule per vultà u cumpurtamentu maleu è cumu fà rispunse à sti sceni? Allora, i vagarii di u zitellu è u modu per a vìnnziu; è deve esse cunnisciutu da ogni mamma.

Merry list

Se ùn pudete micca esse micca u zitellu in casa è avete a piglià cun voi à u supermecciu, assicuratevi chì u zitellu hè in bonu spiritu: pienu, bè restu è senza esse suscrittu. L'attitudine di u zitellu hè benevolent. Dìmmiti ciò ch'è esattamente cumprà, ma ùn mette immediatamente pruvenzioni strette nantu à u tipu: "Ùn avete micca cumprà documenti o ghjuculi oghje". I capretti sò talentu abbastanza per vindè cumu l'idee nantu à i so propii.

Vi discussà cù u zitellu in anticipu ciò chì vulete acquistà. U zitellu deve vistu davanti ad ellu u so specificu di andà in a tenda, cum'è sì. Avete in mente chì i zitelli ùn vogliu micca cumprà per un bellu pezzu, soprattuttu s'ellu si sò furzati à fà stà in un carru è ùn anu micca l'uppurtunità di influenzà a scelta di l'adulti. Venite à un accordu, dì chì di u zitellu figurativu chì site preparatu per cumprà, è chì - micca. Ùn dì micca: "Vi vùagliu accattàriti, sè ùn avete micca chianciatu". Questu solu pruvucà i vagari di u zitellu. Ùn "cumprà" u so cumpurtamentu bellu, altru ùn diventeranu à u fattu chì hà un prezzu.

Se u vostru picciuttore hà digià sceltu disposti in supermercati, ricurdate micca chì site à a tenda per cumprà prudutti di a lista di a mamma. Avete chì quandu chjera, andavanu à esse da lascià a tenda senza compra.

In tuttu, usa un accostu positivu. Per esempiu, prima di abbandunà a casa, dicenu: "Aghju aiutà à truvà e prudutti è i mette in un carrettu". Ùn dì micca: "Ùn pudete micca currià a tenda, è ùn tocchi nunda!"

Fate una lista di cummerciale. Questu permetterà a comprarse rapidamente a più necessaria, è u zitellu ùn duveria più tempu di stà fughjiti. Fate una lista separata per u zitellu. Se ellu ùn sapevanu di leghje, a lista pò esse in ritratti. Per esempiu, discu duie paceti di pasta, una casella di zucchero, un pacchettu di cookies, etc. Pè avete da liberà di prublemi pussibuli, u ghjovanu cumprateu si serebbe utili è apprendu assai. Questu hè un modu immensu per ghjunghje i capricci di i zitelli.

Push the cart!

In a tenda, assicuratevi chì u zitellu senti cunfurmatu, piglialli per quellu da a casa quarchi cosa interessanti o sapori. Pidene à u zitellu par cunsiglii, per esempiu chì e cookies per sceglie o induve turnà u carrettu. Sì avete solu interessatu à cumprà, è ùn fate micca attentà à u mulinu, u zitellu a sentinu è sprimà a so prutesta. Cusì, presa prestu qualcosa cù e mani è a testa di u zitellu.

U zitellu chì aiuta à prumove u stroller, portanu a boxe di pasticcii favoriti, cuntendu i pacchi di yoghurtu, fate una scelta entre dui ghjessi, chì ùn hè micca nè u tempu o a vulintà di scambià scene. Cum'è un carusu chì ghjugna un mini-stroller à fronte à ellu è scaricà i so prudutti nantu à una lista persunali.

In a fila à u scuettoriu ghjustu u zitellu pudete aiutà à dispusitivu e merchenzie nantu à a cinta, è s'ellu ùn hè micca in u so putere, pigliu presu prestu cù qualcosa di ghjocu. À a fine di u viaghju, ùn si scurdate di ludà u zitellu per un bon cumpurtamentu.

Medici estremi

Cosa da fà, s'ellu ùn pudia impedisce u casu di u zitellu, è u modu di sopr'à quelli ùn hà micca travagliatu? U zitellu si vultatu à chiancià è chianci? Mantene a calma, ùn calore micca a situazione. Pruvate distraerà u zitellu, cambià a so attenzione à qualcosa pusitiva: "Eccu, quale belli pani, elettu u più grande". Se u zitellu hà ravvagnatu è ùn ha micca capiscu per capisce i vostri parolle, u megliu per abbandunà a tenda senza fà cumerci. Tutta l'avete da diventà, ma in un altru occasione, quandu avete da vendita, a lezzione devendrà in a memoria di i zitelli. A strada, prima di andà in u supermecciu, puderete "furmà" in una piccula tenda vicinu à a casa.