Cumu sviluppà un egoisticu sano

Un signu di l'alta autoestima hè l'amore per ellu stessu, chì deve esse manifesatu sempre in tutti l'esferi di a vostra vita. Inoltre, questu hè solu u casu quandu a quantità importa. L'eccessivu di egoista ùn hè micca menu lessicu chì u so mancanza. Ma cumu truvà u mezzu urientale, mostrà un egoismu sanu in ogni situazione, per esempiu ... Cum'è riunione
E donne, chì anu pocu egoistu e l'egoistu (chjama u chjama a condicionale ME) raramente acquistanu. Sentite persequitazione è ancu se a persona li piaciunu, ùn fate micca offerte à truvà, scambià telefoni. Allora endutenu, scold themselves, chì anu missu sta pussibilità di cumunicazione. Quelli chì anu un egoistu eccessivu (CHE), troppu cunnisciutu micca. Questu hè sottu a so dignità. Inoltre, raramente anu interessatu in altri populi: quandu l'autoestimu hè troppu altu, digna di a cumunicazione, accunsentiscenu, ùn hè micca abbastanza. Quelli chì anu un egoismu sanatu (3E) piace à cumunicà cù e persone nova. Amparanu una certa selezzione, attuiscenu nantu à u principiu di "Avete acquaghjatu ùn hè micca superfluvule, ma allora ci vemu".

Ciò chì hè nantu à e scàglie? Quandu l'omu stessu hè normale, a cumunicazione hè tutta. Ùn sò micca soffrenu di a sulitudine, sò circundati da belli persone.

Cumu appruntà? Cuntate nantu à una basa equitazione cù una varietà di persone ("Una persona interessanti assai, è sò ancu una persona attraente per ellu") è sustene u prucessu: ellu disse l'istoria è voi - a storia ...

In una situazione di critica
ME hè offisu, forsi ancu chianci. Qualchi rinfrescazioni disprezziunanti à u travagliu, in casa, ancu in a strada di i straneri sò sbagliati da a rutula durante un longu tempu. Succe chì u DOE rinfède à fà ciò chì hà fattu, sè ùn avè micca ricevutu bonu sustegnu dopu a critica. L'offisa di CHE hè cumminata cù l'aggressioni: "Ah, ùn piaci micca? Fighjà megliu!" o "Eccu!" Ella dice è fracassa a porta. Ci hè parechji chì vulete criticà CE. Solu quandu qualchissia vole chì vulete chjudarà a porta è esci. 3E diferene a critica. Se ellu cunsidereghja a consequenza di l'irritazione, un malusimu u statutu, ùn si prisenta micca. Se pensa chì a situazione hè seriosa, ellu si trova à dettu ciò chì ùn hè micca piacevuli è per quessa.

Ciò chì hè nantu à e scàglie? Solu e persone cun l'egoismu sanatu sò capaci di travaglià nantu à elli, versu u crescitu persunale. È, per cunsiquenza, per un successu significativu di vita.

Cumu appruntà? Divide u pezzu di carta in dui parti. A manu di scrive tutte e vostre boni qualità, à u dirittu - negativu. Se una parte sopra à pena, dopu aghjunghje un secondatu. Ùn sapete ciò chì di scrive? Venite cun ella! L'Esercitu cuntribbuiu grandu à u sviluppu di l'autoestimu. Hè abbastanza à fà un ghjornu.

Quandu ci hè ghjilosu
ME tali situazioni oppressione, pò purtà à un colpu nervu è a malatia. U maritu hà rispondenu à u novu impiigatu, è quì ci sò scritti di l'adulteriu di u partitu di u maritu ... CHE missi assai cose da l'uce, à l'ochji. L'idea chì un patronu pò esse interessatu in una altra donna, ancu ùn hè micca in mente - cusì grande fiducia. Eppo, 3E cusì direttamente è dicenu "Altera nantu à u novu impiigatu cusì spessu chì dite chì vo vulete vede oghje è qualcosa di ricivutu per accidenti". Questu, sicuru, ùn hè micca seriu. Quelli ghjente sò inclinati, prima, per espresione tutte e so sentimenti è, in segundu, per turnà e cose in una belli.

Ciò chì hè nantu à e scàglie? L'egoisti sani sò capaci di perdone è scurdate - l'autoestimu di sti situazzioni ùn sanu micca.

Cumu appruntà? Ùn avete interpretatu nessuna di l'azzioni di l'altri, cum'è manifestazione di discrive per voi stessu.

Quandu hè dumandatu quarchi cosa
U DOE ùn pò micca ricusà per u scantu chì a ghjente averà agisce per ella. Di sicuru, tuttu questu hè attivamente utilizatu ... CHE quantu quandu hè dumandatu una cosa - hè cusì bellu di ricusà. Ma raramenti l'indirizzanu - una vista arruganti ùn hè micca stata questa. I dumandichi di u CHE stessu circunvicenu ghjente in u primu volunteraghju, ma poi cumincianu à scuntentà in ogni modu pussibuli. 3E piace per dumandà è per cumprà e dumande à l'altri, cunziddirannu dumande una causa per l'emozioni piacevuli è una parte impurtante di a relazione.

Ciò chì hè nantu à e scàglie? A basa di una bona cumunicazione hè mutualità. 3E, in cuntrastu à CHE è ME in questu hè sicuru.

Cumu appruntà? Ùn hè bisognu di mantene e ricerche di e boni cumete. Fate ciò chì pudarete per altri pirsuni è ùn abbia da esse dumandate u vostru propriu sè stessu.

Caring for a zitella
"In u primu rapprisintu chì unu era una voce sottu u stadiu, è avà - cappaiu?" ME una situazione cusì dolore. Ma per sapè da perchè vene, ùn hè micca. Or si diciarà à u zitellu: "Ùn andate più più nantu à queste attivazione", o rittiscinu: "Perchè ùn dumandate micca un rolu normale?" CHE hè assai venutu à u maestru, è in a so mente, tutti avvinceru chì u zitellu ùn deve solu i principessi princesses. Inutili, denuzzi per i violazioni di i dritti di u zitellu è a mancanza di prufessione di i maestri. U ZE pò avvicinà u prublemu da i sfondate diverse. Pudete sustenerà u zitellu: "Ma sì u capu più maravigliu!", È forse anu da parlà à u maestru, si crede chì u zitellu hè veramente pisanti a cosa sistematicamenti.

Ciò chì hè nantu à e scàglie? E persone cun l'egoismu sanatu sò megliu capacità per educà è guidà i zitelli. Sentenu, in questa situazione dà u zitellu more libertà, è induve ùn hè micca necessariu indulgenza, quandu hè necessariu di mostrarà massimu cura è a prutezzione di interessi, è quandu d'avè da u zitellu stessu à capisce u cunflittu.

Cumu appruntà? Pruvate micca di identificà u zitellu cù sè stessu, ma per vede cum'è una persona indipendente. Stu approcciu s'acchjianu micca a traslocu i vostri sentenzi persone è l'emozioni à u to figliolu o figliola ("Sapemu ciò chì u mo figliolu necessite", "Ùn ci hè dubite ch'è ellu ci vole").

Quandu s'hè abbandunatu
Situazione: hà sceltu un blender in a tenda, è i vende si sò stati in l'angolo falonu, parlendu à l'altri, è ùn ne venenu micca vicinu à voi. A dumanda ghjustificà a ghjustificazione di u duminiu. O duverà vultà è vai in casa, annunziendu u duminiu dumani. CHE ùn rinuncia micca cusì cusì chì pò esse facilmente tramite un scuffle è scandalu: "Cumu perchè averaghju stà quì, è aspetta per voi per fà u vostru travagliu? Induve duvete un libru mulai?" È hè alimentatu da un sensu di supranenza nantu à e persone è l'oppurtunità di rinfurzà a forza è u putere. Ùn pruvà micca intarfiriscia in un munimentu diretta l'accionu stessu è l'emozioni nantu à questa materia. S'ellu si capisce chì ella hè cuminciata à sfavurate da u negativu (irritazione d'avè averà aspittà, u scopu di tirà fora l'energia negativa), volta u so capu: "Avete vultà quì per cumprà una licenziale, perch'i tornu à u vende, è chì tipu di reaczione ùn turnarà micca. impurtante ".

Ciò chì hè nantu à e scàglie? E persone cun l'egoismu sanu sò menu cunflitti e ponu truvà modi di situazione difficili, rinfurzati rinaghjii, ma senza mette in una incunificosa pusizioni. Per quessa, hè più faciule per questi persone per truvà una lingua cumuna cù l'altri.

Cumu appruntà? Pruvate per stà à pusà fora di ciò chì succede un pocu, vede à u sole da l'esterno. Questu porta à u fattu chì in situ di situazione di cunflitti corsi sarete cumportatu cù dignità è guadagnà u duru rispettu.

Se vulete cambià u locu di travagliu
U ME hà da teme à cambià di qualcosa: "Sì, ùn aghju micca vugliutu di travaglià quì, ma pò esse aghjustatu s'ellu lasciarà". O CHE ùn hà micca travagliatu o mancu a truvari stu postu, induve ... ancu, un dittu ùn ponu micca un ditaghju. Ancu ella stessu crede chì travaglia com'è un servitore nantu à a galera, è u restu hè pocu riedu à ella. Hè assai impurtante per GE chì si sà cun u so travagliu. Idda, anche in un liveddu fisicu, solu bisognu di u so mistieru per portà a so gioia.

Ciò chì hè nantu à e scàglie? E persone cun u travagliu d'egoistu sanatu hè sempre interessante è a facenu cun piacè, perchè a so vita tocca cù tutte l'ombra.

Cumu appruntà? Imagine ciò chì a vostra vita serà cum'è in deci anni. Allora andà à a pocu tempu dopu. Chì avete bisognu à fà è in quale direzzione chì vo passite oghje (in dui anni, cinque anni, etc.) per fà alcuni ciò chì vulete? Hè cusì chì i sòveri sò in piani veri.