Arcu cù i so propria mani

Uccelli ... Oh, chì charming hè. Forsi u primu cunognu cun elli, avemu principiatu in a zitiddina, quandu e mariani chì anu cungliate u so cumpagnie in vestiti, anu aghjustatu cintesu nantu à i so capelli o pinzoni bugdi boni cù arcu. Ma questu ùn finisci cù u so usu. L'arcu ciranu in ogni locu. Sò usati in l'embacchera di rigali, cravate cinghi o sciarpe, anche popularu era di decurendardu cù cinteschi i canti di animali. Oghje, vi diciaraghju cumu per fà i vostri propri archi.

Ciò chì avemu bisognu.

Per a fabbricazioni di arcu hà bisognu:
  1. Tapes. Pò esse ciule di materiale completamente distintu. Best if it's satin, organza, chiffon. U culore è l'anch'elli sò a vostra imaginazione. Avà ùn pruduce cume in not only 1-2 htsvetnye, ma ancu cù diversi disinni, nantu à i fiori è l'abi. Inoltre, cum'è u materiale principale, pudete usà tedesci si steeci o cilindri, chì in u cursu di u travagliu sò datu una bella forma di prufessura.
  2. Decor. Hè adupratu per decorate un arcu. Pò esse qualcosa chì u vostru core vole: stingiali, perdi, perdi, sequins, belli buttoni, cumprese i muzzles di i picciotti animali.
  3. Eraser o capriccio, chì saranu attaccati à l'arcu. Pudete ancu aduprà una banda di capelli o un cuddaru.
  4. Patrone di cartuni, per un arcu uniformu. In tuttu, questu hè un pezzu di cartuni à a larghezza, chì currisponde à u prufilu finitu cù una slot per a cunvenzione di e chipping. Per esempiu, avete bisognu di un arcu di 10 cm di largu. Scurdate un rectangulu 10 cm d'altru è feghja marcelli nantu à questà: mette 4.5 cm à ogni uitu è ​​fate cù un lapis. Ci hè chì in u centru di u cartulare hà attribuitu 1 cm, chì ghjè bisognu à esse cutatu un pocu. Pi via stu pezzu vi faraghju un arcu. Tuttu hè assai simplicità.
  5. Regula o cintimètre tape.
  6. I filamenti, preferibile nylon, o grosso, perchè pudete assicurà a cinta.
  7. Needle.
  8. Cesoie.
  9. Adesivo di silicone è canna.
  10. A chjappa o a cola per finishing a chjusa finisci.
  11. Clothespins.
  12. Studi per creà spirali. Ideale per sticks cinisi.
Cumu crià un arcu. Pudete fà un arcu tantanu nantu à un mudellu è cù i vostri mani.

Preparamu a forma di l'arcu .

Per u primu casu, vulemu a cinta nantu à u mudellu, riniscendu a picca da u colunale anterior, fate u videò cù l'estremità à u mudellu è tagliate a cinta. Accusamenti in u mità di u filu in u tonu avemu fattu petite puntezzi, affidendu i bobbi. Allora aprireghjanu u filu, formate una bella prupondura è rimbursatu dinò pusizione cù un filu. Eliminate l'arcu di u mudellu è dà una forma finali. Allora l'estremità di a cinta sò procesati per ch'ellu ùn ci anu sfruttate è, se ne necessariu, l'aghjustassi in l'arcu.

In u sicondu casu, duminamu l'arcu cù i nostri propri mani. Per fà questu, puderete vèndite a cinta da a manu o l'usu di i dete per fà 1-2-3 da a cinta, etc. eights, chì sò quessi cunfurmati fermamenti. In questu staghjunu, pudete piglià parechje cintunarii di diversità larga è larga, preparanu arcuni è cose cun solu. Pudete pacà i arcu cù u filu è a cola di silicuni.

Agghioru a cinta trasportante.

Eccu avemu bisognu à guardà a situazione. Se vulete fà un arcu nantu à una banda elastica o un clip-pin, allura hè megliu aghjunta à a decorazione d'arcu. Se vulete astendardu nantu à un arzu, vestitu o bandage - site dunque avè bisognu di riparà l'arcu preseltu.

Accuminciamu u decoru.

Quì tuttu hè dipende nantu à a vostra imaginazione. Pudete fà un attrezzu simple è acconcia cù l'ornamenti di strinatura magnifica, è pudete focusà nantu à a forma insulita o u culore di l'arcu, è aghjunghje sceglie uni pochi addizzioni. Per esempiu, perchè ùn fà micca un arriccellu culuritu brillant in a forma di una fiore da una cinta di satin è cusì vende una bugna o ghjustu una suluzione? A strada, nantu à i spirali. A cinta cù una larghezza di 1 cm hè ferita in un bastone cinese, affinchendu chì un bufo di 1-2 mm quede entre i chjassi. L'espirali ùn sò micca suluzioni, sò stati cun incubati. Allora putia ssa bundanza nantu à una pappuluzza è putevi in ​​u fornu 100-200 ºС durante 10-20 minuti. Fate a terra, rinfriscà i spirali, prucessa i viti è tuttu, pudete cose. Cusì dicemu à fà facci u pruprietariu. Ùn puderebbe fantasizzà, è a fantasia, cum'è sapete, hè senza vita.