Articuli di Pasqua per u Diu di Diu

L'articuli di Pasqua per u Diu santi sò populari micca solu in i zitelli, ma ancu in l'adulti.

Pittura i uvocu, facendo di divertenti i puddelli, adattamente una casa hè bella!

I tradizioni di Pasqua hè cusì ghjelu è bello è affissà dinò l'anima chì i ghjorni di vacanze sò ricurdati da un pezzu. Ùn hè bisognu à nimu chì i costi di a festa di Pasqua hà vinutu nunda à noi immobbilita di l'inseme di i seculi.


E chì putissi è megghiu di un vacanze seccu da i so mani cù l'aiutu di l'articuli fugliali di Pasqua per u Diu santu? Tutti i membri di a famiglia, inclusi i zitelli, pò participà à queste preparazione. Ùn àbbia paura di attruvarà i zitelli à travaglià - a creatività dà spaziu à l'anima. Ma i nostri zitelli anu una imaginazione rica!

U simbulu di primavera, a vita, u despertu di a natura hè un ovu piaciatu. Ci hè una varietà incredibili di modi per foglie uova. Dopu avè amparatu un imagininu pocu è a patience, pudete fà ulecu cù boni boni è originali.


Decorazione inusual - cintes e stivali

In vendita per avicanu lampisteri, i lochi di plastica o di legnu hè spessu vindutu. In ocasu pò ancu cumprà in i dipartimenti di a creatività di i zitelli. Accunciate cù una varietà di tecniche, i ova pò esse un bon rigalu è decoranu l'internu festiu. Cù un lapis simplice, divite a travagliu in settori. Lubricate u settore cù u pegu "Moment", è, senza aspirazione di seccà, piace un filu finitu, stretchendu è pullendu in i lochi di filettini redondati. Sperate i tessili cù kolla u kopertura b'katina tas-satina, marbuta ma 'pruwa jew ċirku. tutta a travagliu cù una cinta.

Per queste articuli di Pasqua per u Diu santu, a cinta ùn hè stata fatta nantu à a travagliu cù un ligeru superpositu è, dopu ogni vint'anni 5-6, fate una cuttenza di cola nantu à a cima è di u fondu di a trama. A cuminciari cosi fiori picurini da e cilesti. Ùn serà micca solu un ornamentu, ma dinò una cinta supplementu à l'ovu. Nantu à un canlu scaru, fate un petit brodure cù un motu paschal o vegetali. Ogni mità di u vozzu hè pegatu sdirtenutu, a linea di cunnessione hè chjesa cù cinta o ferita.


Cistella Shopping

Pigliate:

Cartulina, carta culurita, sequins, cola

À Pasqua, hè chjaru di scambià ova di culore. Ma per un rigalu gustu hè necessariu un imballimentu. Da un cartulare o cartulare chenchju, cola i cecchetti secondu a grandezza di l'ovu, décorate cù carta o paillettes. Per travaglià cù cartuni hè megliu utilizà un sculpte adesivo.


Scorciamo uova

Pigliate:

- film self adhesive

- tinti

punch hole

Da una cinta self-adhesive cut cut out various small figures: asterisks, squares,

littri. Per fà ricciarà i circles, pudete aduprà u pezzu di u liceu.

Puderete sguassà a film protettante è pegà l'elementi cut in overe-bianchi

Questu hè u modu più faciule è veloce. Se vulete aghjunghje l'ova culurata cù un patronu biancu, poi tenite l'ova cù l'additivi in ​​a solu di tintu di 10-15 minuti, è sguassate e cungressu.


Qualcume chì vive in u cunchju?

Pigliate:

- Threads

- pezzi di braid

- perli

- sentite

Da a cugliera d'oca, pudete fà diventà ghjuvintù in a forma di l'articuli di Pasqua per u Santo Domenica. Per fà questu, paghendu l'ovu crudu da l'uppusizione per chì avete un "voicatu" di una forma ronda, fusione l'yema cù a proteina (utile quan fugliate a torta), rinfrisa è secca u cuncechju. In a parti suprema, ciaperà u pede cù l'agulla, , à a fine, stringa una coruja è vincenu un corpu. Avà avà avà una casa pendant. Avà poverete un paru di pompa di i filamenti amarelli è l'attaccanu together.On the top pompon, cola l'ochji, l'u nostru è a pettine da u sentu. Questu torna l'oliu. Mica è fughje nantu à e rami.


À a tavula festiva

Pigliate:

- cuntainti unziunami è i pranzi fatti di plastica o scuma

- cartulare di u color

culurite

- Cunsiglii ochji

I caratti invariabili di Pasqua hè u pollulu è a lebbra Pasqua. A legenda riguardu à a "appartenza" di u cunghjettu à questa altagna hè vinuta da l'Alimagna, è a ragiuni era precisamente in l'uvaghji di Pasqua. Hè cresce chì suche uvizami brillanti è magichi ùn puderanu micca esse adupratu da puleddi di l'uzzu. In a vigilia di Pasqua un capimbu era fattu di grass o paille è si stalla à a sera in un locu riccu di u giardinu. Mentre a matina, i zitelli anu truvatu un rigalu da ellu in u cunigliu - in regali di parechji manciarii è, ovvi, ovi di Pasqua. I settlers tudischi traduceru i so tradizioni à l'America, è in seguitu u mondu sanu hà sanu cun u lamentu di Pasqua. fàcenu chjassi in olii in a forma di pollulu è bunny.Kids com'è stu dicuraggiu di tavoletta. Tagliatu tutte l'infurmazioni di u cartulinu, in cume in dui copie. Pruve a muzzles cun un penne di feltru. Uża l-biċċiet approprjati bħala x-xoljoli-jistgħu sempliċement ikunu meħjutin fuq il-kartun. Posa un pappagallou verdu o un pocu di filu modulatu - "grass" - in u fondu di u pianu-nidu. Ora pudete sparà e krashenki.


Verde, pistoime, finestra

Pigliate:

- seme di crudi

- land

- perli

Se a to casa piace forme in miniatura, pudete cultivà un ortu in a cascara di uccasione. A piacè lampassi u cunchju, pour u cuntenutu. Piglia u cunchju, piacè un pocu di terra è suminà e crescenu di e crescenu. Pudemu l'ovu in u cuntinuu di l'embiu di u oliu, cercate cù un insignamentu plasticu. In un locu calùntu, i graneddi si sguminu à u sicondu ghjornu, è in 3-4 ghjorni t'hà piacevi cun venteurde frondoso. Pudete stallà tali pignata nantu à un stand made di grande peri strung in una stringa grossa.


Uccelli

Pigliate:

- cartone multi-colore ghiaccio

- Pezzi di braid, feltru, di coghju

- sintepon

- perli

- penne

- buttuna

Per pre-Pasqua adatta una casa, pudete fatta puleddosi stilizati da pelletiu, tile o cartuni. Per fà un pollone di tèmpiu, pigliate dui tippi quadri di tela, fogliate cù e so carritteri, inseritu perchè intrepitu, pettine è cuda. Scrivite un chiazza, sia un pirtusu per eversione. Scuddu u zunardu, fate in bonu cun sintepon, cose un pirtore. Sew eye-beads. L'angolo oppostu à a testa, push inwards so a ghjente pò esse. Da scrapivi di u pelle (o una vanda bag, guanti) vi riceve un altru birdie. Longa pierdura fatta di filatu di u filu rossu. Per a sustenibilità, pudete metà stu pezzu in una piccula florette chjucata cù braid.


A primavera vene, a primavera hè a via!

Pigliate:

- bulbe di crocuses

- pailone di plastica per a mayonnaise o gelato

carta culurata

In a primavera tuttu u so rinvivitu à a vita, hè risuscitatu. Cusì, a Pasqua tradiziunale hà assai fiori viventi è artificiale.

L'iniziu di a primavera hè simbuliggiata da crocuses, tulipani, narcisi, jacinthe. Se vulete cultivà e so pane, quì ci vole à piglià cura in anticipu, perchè

per ogni tipu di pianta, i termini di a distillazione sò sfarenti. Consultazione annantu à questu mettenu ponu accade in i dipartimenti specializzati è dipartimenti per a vendita di semen. Sì a casa ùn hè micca pienu adattariu, puderete mette in i lampadini in un saccu di plastica normali da u ghjacciu. U bucket pò esse decoratu cù una appliqué di carta culurata, treccia, perdi, paillettes o pasted cun un cascaru d'ova di colore. È quandu u ventu hè venutu, i lampadini pò esse pittati in u giardinu.


Paschotnitsy per u ova

Pigliate:

- cartone biancu è colore

- pezzi di braid

- perli

- marcatura

U ziteddu di sicuru vi sò cuntentate di i ova di i ova, fatta in forma di cunigliu è un pollulu. Puderanu estar fattu di cartuni rossi. I cuncessione di e gattivi è i peri di cunigliu sò pegati à l'internu di u cilindru. Wings and beak of the chicken - à l'esternu. Poveri di u pullastru facenu un pezzu di braid, in i canteri di quale si mette nantu à i bè. À l'estremità di i braccialetti, ligami nodi d'st'adorme per chì i perle ùn sciddicate micca. Fate cù u zitellu per parechje paschitnits è l'utilizanu cum'è aneddu per u servitori, perchè chì a tavola festiva hè decorata in u listessu stile.