Educazione estetica di i zitelli di l'età di primu preistoricu

In l'educazione di u zitellu, assai attenti hè datu à a so educazione mentale è tutta a scola, quattru parsoni argudiarà chì l'educazione estetica ùn hè micca impurtante. Hè a través d'sti atti di influenza chì unu puderanu formar una parsunalità, dimustrà u zitellu un mondu interessante assai, sviluppà abilità è gustu esteticu.

L'educazione estetica di i zitelli di l'età di primu prevene ùn sviluppeghja micca solu l'esteticu, ma dinò a funzione cugnitivi, aiuta à l'evoluzione attuale di l'emozioni è di i sentenzi, a credenze è a vista, pò esse fillete u monicu internu di u zitellu. Inoltre, l'educazione estetica forme a basa per a percepzione di a parsunalità, u desira di trasfurmà u mondu, l'opere di l'arti è a capacità di guddà.
Allura, sta crianza hè basatu annantu à l'urganizazione di e diverse attività artistica è estetica di u zitellu, u sviluppu di i so talentu è di i talentu creativi, è ancu per a percepzione curretta di a bellezza è l'intelligenza.

Educazione estetica di u zitellu in a famiglia.

L'educazione estetica di u zitellu nasci da l'estetichi di a vita. Comu cumincià à piglià a cura di guarantiscia chì a situazione in l'appartamentu o casa cuntribuiscenu à sta crianza. Ùn avete bisognu à migliurà in a casa, in modu specificu, all kinds of antiques, per chì a casa si pareva un magazinu o un museu. Per esempiu, ùn deve micca esse sbagliati tutte e ei famigliali nantu à i muri, pudete semplice di assembleghji à l'album. Semu dispunibule un immensità di vignaghjoli vecchi, ma trova micca sensu, inveci di elle pudete cumprà ripruduzzioni di l'arti bona, figurini, vasos interessanti.

In a casa, hè necessariu di mantene l'unicu esteticu in tuttu, da questu hè l'origine di u prete di a bella in u zitellu. Ma l'observazione passiva di stu prucessu ùn ùn chjama micca attente à l'intelligenza intesu di u zitellu di a bellezza, u desideriu di l'attività creativa. Hè assai impurtante di discussioni cù i zitelli l'acquistu di u mobili, strumenti musicali, dipinti, anch'elli à u travagliu in decoru a casa di u patiu, cultivate i fiori.

L'educazione estetica in u circhiu famusu passa per l'inclusi à l'urdinariu di u zitellu cumu parti integrali di l'educazione cum'è a musica, canti, scritturi, lettura littiratura, sviluppà i ghjoculi per u zitellu. Hè impurtante ancu chì u zitellu si cunnisciutu di poesia è musica prima. Oghje ghjornu sò parechje quantità di prugrammi per u primu sviluppu di i zitelli, i zitelli sò purtati da l'infanzia è à u prima scuola di scola, è cun elle intende à a diversità di musica agradable è silente. In generale, ùn hè micca necessariu accade à diversi corsi o à centri - ponu esse chjappu à una tranquillità è tranquilla à a casa, quandu u zitellu hè ghjucatu o quasi sughjurnò. Hè ancu devi esse ricordati chì a musica classica facianu u zitellu umili è calmu. Se u zitellu chianci in alta, dopu sottu a influenza di a musica, serà micca menu aggressivu, è l'esercitu passatu.

Hè pussibule acquistà i zitelli in età in furmazione nantu à a puisia, partendu da l'età di 4-5 anni, quandu puderanu capisce u significatu di ciò chì sò stati leghje. Per u megliu risultatu, pudete prima sceglie i pueta di i scrittori artisti più famusi chì i vostri parenti le legenu in a zitella. I libri moderni ponu interessà u zitellu cù animatori brillanti, ma micca sempre u so cuntenutu pò intérêt à u zitellu. Dunque, ùn piglià micca riscosu - cumprà libri di maestri famosi cù temi semplici è interessanti, micca rimi trivali. Cù littiratura clàssica, unu pò inizià à acquisto un zitellu in età in furmagliu, ellu seleccione travagliu interessanti, ma più importantemente, per ùn avè micca leghje testi complexi, postu chì chistu pò disienta libri di ancu curiosi piccilii.

Hè capacità per scrivite un zitellu pò principià a sviluppà quandu ellu hè già cuminciatu di caminari è ponu avè un pensu in a so penna. Più picculu picciottu, pudete cumprà dittagli ditta, per i zitelli più antichi - seti di pintures è scorta, albums. Malgradu a so insignificà, parechji parenti ùn pensanu micca micca, perchè cantu pò aiutà in parechni manere di u sviluppu di u zitellu, eliminò assai prublemi cù tapputi psicologichi, cù a pronuncia. Dunque, pudete cumincià à cantà da una ghjetes tempesta. Per fà questu, i genitori ùn deve micca bisognu di una educazione musica - pudete sultantu à cantà e canti di i zitelli, dà u so picciottu un micru è include karaoke.
Un esempiu impurtante in l'educazione estetica di u zitellu hè l'esempiu persunale di i genitori. Hè assai crescita, se ci hè qualcuni di piglià un esempiu in a famiglia, se l'adulte interessa in parechji tipi d'arti. Ci sò parechji esempi, chì i zitelli uveranu l'amori di l'arti da i so genitori.

L'educazione estetica di u zitellu, piglià in cunstante i vechja cù i preistorichi.

L'educazione estetica di u zitellu devenu esse guidatu da un sistema ben desarrollatu, cunzidendu l'età è capacità di u zitellu. Per esempiu, i genitori avissini averari bisogna à chì i zitelli chì anu studienti in a scola sò necessariamente arricurati in i circles, mudeli, dramatichi, lettori artistici, littirarii, canti, balli, music, participonu in funzioni sculari è funziunarii cumuni colectivi. À tempu di visità i gruppi, i zitelli anu assistitu à i cuncerti, esibizioni arti, musei, matinees musicale, numri d'arte inoltre i monumenti di l'arti, listessi, vede produczioni radio è teatrali, è programmi di musica nantu à a television.
Serà bellu si i zitelli preparate per parechje funzioni, cuncerti musicali, anu selezziunate e selezziunate per l'àlbume è exhibimenti. Avemu bisognu à guarantiscia chì i zitelli sò furmatu è attivamente participatu in cumpetizioni arti è olimpia, in arti di scola, cuncerti.
Hè assai bellu in leghje è discussioni nantu à l'articuli è i libri nantu à l'opere di scrittori famosi, sculturi, cumpusituri, artisti, artisti è architetti in l \ 'omosessuale in a famiglia.
Cammendu cù i carusi, avete turnatu i so ochji à a natura, a so bellezza, appognu à participà à a floricultura, participanu in varii distritti è festività di fiori di a scola.