Cumu sguassà a ciappa di l'ùacchi di i lacrimi? Tips Tips

Cunsiglii chì aiutanu a sfarenzia di l'ochji dopu à chianciallu.
E donne - anu sò sensibuli sensibuli, perchè spessu chiannu. Ma, cumu quì per esse oculati, quarchi anu ancu aduprà làcrime per agisce rapidamente quì volenu. Ma ùn ci hè una svantaghja impurtante: dopu à chianciari, u nasu è e carru, l'occhi, è culpiti, è l'odeze inchinu. In questa situazione, poverete pirsuni si mancau di mantene una figura attrattiva. È se un paru di lacrimi spàrtela in a sera, ùn hè micca influenza in a bellezza di a matina, dopu un pienu intensu, ancu per cinque minuti, ponu spona u ghjornu sanu. Per ùn ùn scantu d'autri dopu avè partitu di casa, avete bisognu di sapè per caccià l'inzucchendu è di l'inghjulazione di l'ùacchi dopu à lacrime.

Cume di sguassà a ciappa di l'ùacchi dopu li lacrimi?

Quandu chianci, i glanduli lacrimi accuminzanu à travaglià attivamente, è questu porta a inchazione di i vini sanguini o ancu a so rupture. Hè per quessa parolle rughjone è ciauru. U megliu modu di trattà cun questu problema hè un pezzu.

A prevenzione di u prublema

Sì vo site una persona assai sensible, a putita ùn hè micca una novità per voi. Agree, ùn hè micca una cosa piacevule. Cusì, vi daraghju assai ricunniscenza chì vi sirve insegni à chianciri è mantene a bellezza di i vostri ochji à u listessu tempu.

Quandu si sente chì e làmpuli ponu cullà, sulluzzate a punta o vice versa, siaffuta. Allora li lacrimi sputanu liberamente, è ùn neveranu micca in i vacchi. Questu ùn solu ùn aiutà à mantene a vostra maquillaje, ma ancu impediscenu a rossi.

Ùn rii micca tenevi li lacrimi cù a manu o pugnu. Questu solu puderà aghjustà a irritazione à a pelle, chì sughjurnà sempre. Se avete a chiancià in un locu pùbblicu, hè megliu per lavavvi cù l'tissutu.

È finarmenti, i cunsiglii principali: pruvate à fà fogher pezzi da l'ochji solu da l'aligria.