Hè bisognu à dà u zitellu à un kindergarten?

Hè u tempu d'andà in kindergarten? Sembra chì in a vostra famiglia u principiu di un prucessu maiò. Ma hè bisognu di darà u zitellu à un kindergarten, sicondu i reguli? A risposta di i speciali moderni hè ambigua.

Paternità dumandà un coru: "Avete già preparatu u zitellu per u kindergarten? Hè u tempu ghjuntu! Hè bisogna à cumunicà è sviluppu! ". Mummia di i zitiddini unicu chì cuntenenu cù l'altri compiani i risultati di i "castings" di i kindergarten. I più viechji cumpagni, chì ùn sò micca "prima", scrive in fine di manera di temperaturà u zitellu ("Eppuru, sapete, i primi dui mesi, ùn avè micca esciutu da u morsa"), cumu l'insignà per dorme nantu à u calendariu di kindergarten ("Ben, Ùn vole micca di dorme, perchè almenu fassi fudirà durante u ghjornu "). E più impurtante - cumu per surviglià u fattu di "dà" u zitellu à l'istituzione di i zitelli ("Sott'a à timore, aghju, sicuru, un rovule biancu, è chì fà?". E tù stessu, moralmente è preparazione finanziaria per un avvinimentu ghjocu per l'epoca, cuntinueghja à seguità avè pensatu: "Quellu chì averemu micca ...?". Sò i vantaghji di u cullettivu u colpu sustitucibile?

Luggage storage

Ùn ci hè dubite chì u kindergarten hè una maraviglia invenzione di l'umanità, un rigalu per i genitori muderni è simili. Ma s'è vo passate à l'idea uriginale sottu sottu tali istituzione, hè diventatu: u kindergarten hè un tipu di "storage room" induve pudete "spedinu" u zitellu se ùn avete micca questu chì tenenu in casa. Ùn hè bisognu à nimu chì i jardinu è u vetru hà iniziatu à prisintà quandu sempre quandu a Rivuluzzioni d'uttobre, quandu oghji è avioni eranu attivamente implicati in a custruzzione di un "futuru brillanti". Sò foru custrittu à dà u zitellu à un kindergarten.

Certu, stendu in un kindergarten hè difficiuli di cunparagliari cù a situazione di una "stampa, una cestera è un cartuni" in l'equipaggiu - hè assai più còmicu, esse amici, classi è caminari ... Ma à qualchì volte l'altri parti di l'scala - malati è accentu di l'addiction, i cunflitti di u zitellu cù "Colleagues" o tutore, difficultà di famiglia è altre razze, perchè un ghjocu particulari ùn pudere micca parte di kindergarten. Serà minatu u so sviluppu?

A lotta per a socializazione

"Ciò di fraternità cù i pari?" - I paisani amatu sò felici. Ùn sò insperti da a zitiddina chì hè solu in u giardinu chì un zitellu pudarà acquistà una "scena" di a cumunicazione. Avemu da scurdà, hè veramente cusì cusì? U primu, in lu kindergarten, u zitellu ùn sceglie micca quale si cumu cun cumunità, è cù quale - micca, perchè elli passa tuttu u tempu in un coltu chjaru. Siconda, i gruppi sò furmatu nantu à a basa di età. E semi avemu solu cumunicà cumparenti? Tercero, a comunicazione à u zitellu hè necessariu - ma in quantità quantità, cum'è in kindergarten? Alas, per u sistema nervu di parechji zitelli, hè una prova seriosa. Dopu à tuttu, ancu in un ghjornu di travagliu adulti, ancu in un equipu amiche hè causatu fatigue. Noise, l'incapacità di ritirata è di u restu di a cumunicazione, cambiassi l'occupazione - tuttu ciò ponu minà a salute di un zitellu cù un sistema nervoso vulnerable.

I sustitituti di kindergartens crede chì quì u zitellu veni obligatu à truvà una lingua cumuni cù i pari, affirmà si in u gruppu. È a parolla chjave hè "sfurzata". Ùn ci hè nunda in go! Ma avete bisognu à spiculu per u vostru babbu? Dopu tuttu, i zitelli sò in parechje diversità! Unu digià in 4 anni hè prestu per cumarciri cumpagni, anche in una campagna arctica. E l'altru solu à i 6 ° è à 7 ° anni darà un desideriu di cumunicà cù i zitelli, è hà da impetu forti di stu zitellu - solu per fallu dalle.

Disciplina: per è contru

"Chì duverà insignà di kindergarten, cusì hè a disciplina!" - dì "paisani tradiziunali". E, sicuru, sò ghjustu. In u kindergarten medievu da u zitellu sanu bisognu di rigoru rigalu di a rutina ghjurnata, l'ubbidenza à l'urdinamentu di l'adulti. Ma ... hè bisognu di darà u zitellu à u giardinu per questu? In regula, sottu a disciplina, significà "superà" u zitellu stessu, i so vulete, è spessu - è i fisiologichi necessità. Ùn vò micca patevi? Demu "non pò"! Ùn vulemu leghje, vogliu curru? Allora vai per un caminu, è andarete. Ùn vulemu dorme? Lie, sia pacienza. Attenzione, a dumanda: hè utile per a salute di u zitellu com'è un prucessu di "perebaryvaniya herself" (manghja quandu u corpu ùn hè micca prontu à manghjà, si fermate quandu quandu vulete curriggiu), per micca esse di u benessivu murali? E l'autorità notoria di u educatore? Hè ragiunale di sustene "Sò u dirittu, perchè sò più vechju!"? Possibile hè più correctu di sviluppà in u fogghiu solu un sensu di rispettu à l'altri - ma ùn hè micca cuncorsu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottu sottumissione, cun quellu di u scantu di a punizioni? ... Se vi "à l'arradichera", a disciplina casi di l'armata di a ghjustificazione sovietica Soviètica serve com una ideologia generale per crecià a "cogs" di a società chì sò pronti per a so umiliazione è ùn sapianu cumu si pò piglià i cura, è ancu in modu sicrettu - è pensendu! - ubbitene l'autorità. Tali persone sò cunvenuti per una sucità totalitariu. Ma hè bisognu? Forsi hè megliu d'insignà u zitellu per esse organizatu è rispunsevule per i so azzioni? E non e parenti, da u so esempiu, insegni à u zitellu per sguassà i joca, copre a tavola, coglie u lettu?

Cù u benefiziu di casa

Allora, quandu avete vultatu à a cunclusione chì anderanu a kindergarten - un avveniu micca per voi, assicuratevi di pensà cumu per fà chì u zitellu sviluppà in armunia.

1. Cumunicazione

Parechji parenti sò spavintati da a pruspettiva di u viaghju di l'uttùricu scola - dicenu: quantu hè u nostru figliolu senza l'eserita di cumunicazione? Ma l'assicuranza di un kindergarten in a vita di un ziteddu ùn significheghja micca deve esse chjappu in casa sola cun una mamma o avana. Andate cun uccau caminu à induve parechji zitelli, invitarete l'invitati, visitate i circles è e secche - 1-2 sigliet d'una cumunicazione di u ghjornu hè abbastanza per fà chì u zitellu addiventa un membru di u società di u figliolu.

2. U sviluppu intellettuale

Finu à un certu (scola) l'età di e cose qualità di u zitellu sò abbastanza capaci di satisfacer i membri di a famiglia di u zitellu. Ùn ci hè necessariu di pattighjà migliori per un scritta petite - hè ancu megliu se elabora e cunniscenzi in ghjoculi è cumunicazione. Per esempiu, quandu si puderà arreri cena - hè difficiule di cunse un mussu di carotte è patate è dicinu qualchi fiura è forme? Se vulete una cosa "spéciale", à u vostru servizio assai corsi di sviluppu per i zitelli da cunvalenza à a scola. Eccu, è a cumunicazione cù i pari è anziani, è u sviluppu intellettuale è creattivu. Se a to cità ùn hà micca i centri di sviluppu di e zitelli, ùn importa micca! Puderete esse cooperatu cù dui o trè omi di i pre-maistri è parechji volte in una settimana puderanu organizà ghjorni di sviluppu in casa. Surevmente unu di voi sapi cumu toccu à u piano è cantà e canzone di i zitelli, l'altru duverà cumu si cuntene i pratiche è i pezzi, è u missiavu o azzu hà u rigalu in un ghjucatu ghjucatu per parolle di a geografia o a biologia, insegni a leghje o scrive ... Ancu l'idea di "tutta" pò esse gudutu di micca solu da i vostri amichi, ma ancu da i studienti di un college di furmazione maestru lucale. Avete vede, financeramente ùn serà micca pressu à pena!

3. L'autoestimu è a fiducia in autore

Per creà psicologicu, u vostru zitellu deve esse sicuru chì ellu amò è capaci. U fattu chì spende a maiò parte di u so tempu cù l'adulti impediscenu di a furmazione di una autoestima adeptiva, ma solu se a cumunicazione hè custruita nantu à i principii di l'"ídolo di a famiglia", hyperopeak o di pressione constantemente è di cuntrollu (se u zitellu hè cun noi avemu ca-ah-ah-ak educate sì ca-ah-ah-ak avemu a sviluppà!). Chì u zitellu sia ... solu un zitellu! Fate qualcosa di ciò chì vole, ellu si sviluppa, sicondu a so età. Certu, l'educazione di u pensamentu di u zitellu pale pò parce assai più difficiuli ca l'usu "passatu-accettatu" in a kindergarten. Avemu a circariate assai informazioni nantu à u primu sviluppu, assumete a responsabbilità à u zitellu, à a fine - difende u dirittu senza risolve per esse cum'è u altri ... Eppuru hè un travagliu gritu, i vostri sforzi farà fruttu, è sapete da sicuru chì u sviluppu u zitellu hè in e vostre mani. Certu, per parechji di noi, i genitori chì anu criatu in l'Unioni Suvietica, l'idea chì visitate un kindergarten ùn hè micca una misura obligatoria, pò avè assurdu è ancu salvaticu. Di sicuru, ci sò maravigliose kindergartens cù maestri talentu è sensitivi. Ci sò i zitelli chì aduranu andendu in lu kindergarten è sò happy to spend time there. Dopu tuttu, ci sò parechji chì ùn anu micca altri maiò, ma per dà u zitellu à un kindergarten ... Ma sè ancu avè sta scelta, vai o avete o avete, avete bisognu consciente, pianu tuttu "per" è "contru", eseguisce u vostru core è babbu. E micca solu per chì ci vole à dà u zitellu in un kindergarten.

E quale di u sviluppu?

Un argumentu impurtanti in favore di kindergartens hè l'educazione obligativi, a dispunibilità di e classi speciale è cusì. Ma se contate, rinviu chì in realità, u zitellu passa 1-3 ori di ghjornu nantu à "lezioni" in kindergarten - in generale scrittore, lettura, musica, logica / matematica è una lingua straniera. E quantu economicamente ghjustificate sò i vostri costi per sti classi? In un gruppu di 15-25 i zitelli, u caregiver ùn hà micca u tempu, l'oppurtunità, o spessu u desideriu especialu di adattà u curriculum per ogni un babbu particular.

Cusì vaghjime ch'ella hè interessante è utile per amparà da un prugramma "mediu" chì solu u zitellu sera "standard". A tali majusione, ma se u vostru babbu hè "da a minurità"? Ma l'imbusca, chì sapevanu di leghje è scrivite in cinque anni, o u kid-kopushe, chì deve di cullà i so pensamentu per un pezzu di tempu prima di fà qualcosa, questu "schedariu" pò esse adattatu. Cusì pensate currettamente di decisione prima di dà u zitellu - cun un kindergarten hè quale vale a pena è aspittà.