Assistenza di emergenza per i zitelli in situ situ

Sò sempri abbitati à speranza di u megliu, perchè hè più faciule di vita. Da a scola anu crìdinu chì i prublemi ùn ci micca trà noi. Perchè perchè nantu à l'OBR è eseguisce a stessa cosa di ogni lezioni? Sì avà ùn sia micca una situazione tali, chì u sapè à cumu fà a prima assistenza medica è di vestisce un usu di prutezzione chimica!


A nostra attitudina in quantu l'infurmazioni cambia dramaticamente quandu i nostri zitelli figuran in u mondu. Sò chjuchi è indefiuti, avemu bisognu di noi, è avemu da garantà a so seguridade. Ùn sia micca cunnisciutu cumu una persona pò guidà una persona in una situazione d'urigine, mentri ùn hè micca in questu, è sapendu l'ordine di e so azzioni seria bonu. Demu tutti a spiranza è avete un altru chì ùn fallinu micca in elli.

Vi cunsiderà e situazzioni critica chì a reazione di i genitori o l'adulte deve esse immediata, chjara è calmu.

I prublemi cù respira

Spessu, i picciriddi chjughjati sò stufa nantu à i prudutti. E ancu prima di cumincià à piglià un alimentu solidu. U zitellu puderà chumbate è u tempu di latte di a mamma per l'alimentazione. Sì u zitellu in a mugghieri, manteneu in una culonna è cullate e brazza. Cusì u fogghiu serà più faciule per aghjunghje u vostru contru. Pigliate una pira o aspiratori è scacciate l'excedente di u fluidu di u sputinu o a bocca. U pezzu di l'alimentazione hè quiztu u più agitatu à questu quì. U detskeshche ùn hai micca dentalli, ma rapidamente accumincianu a trasfurmà e pezzi, perchè u zitellu saperà à tomba i verdura o u casgiu limu.

Ùn ciucciate micca di manzili è altre frutta dura. Sì u zitellu hà ancora mottu un pezzu troppu grande, ma à a listessa ora intenta tossu, ùn ùn importa micca, aghje un pocu seconde. L'organisimi riaccumpenu à u prublema è dettiru l'cumanda per sprimassi quellu chì impedisce rispittà. Se ùn pudete micca, toccu u mulinu nantu à u spinu, ma micca in clics, in una manera amica, in u stessu locu è in u stessu locu, ma micca più di cinque volte. A maiò spessu u metudu l'aiuta, in casu sanu, impiccati i vostri ditte in a bocca è presse l'arrauttu di a lingua, causendu un riflettu vomittivu. Dopu quì, sguassate sempre u zitellu cù un pannu o giarea. Pudete pruvà di piglià un pezzu o un petit detallu di u ghjocu, ma avete da fà u so dettu da a prugna, è micca diretta in a gola, per ùn avè micca impastatu l'ughjettu in più.

Puderete chì u ghjocu chì u zitellu hà sbuffulà nantu à quì scorri, ma a respirazione serà restituita. Cumincià à fà respirare artificiale è ùn ferma micca prima di l'arrivata di i duttori, urdinendu à una ambulanza.

Hè assai capaci di puderà aiutà u zitellu in i primi dui modi. Anu più megliu se ùn sò micca ghjustificate. Fighjendu à u zitellu mentre manghjà, ùn agisce micca à nunda. I figlioli maiori ùn sò micca permessi cugliera cù frittelle è principiatu in l'alimentu solu à a tavula.

Sì ci hè un croup (constriction of the airways), pigliate u zitellu à u bagnu, turnate nantu à l'acqua caloria, permettenu piglià un baño di steam. U più impurtante hè issa di furnisce l'airea umida. Hè propiu abbastanti chì questu serà abbastanza.

Sì i corpi straneri si entri in u canali nasal o auditivo, hè megliu ùn piglià micca una mediu di l'indipendenza in tuttu, ma di aspittà l'aiutu di mèdulu.

Soothe i migghiori, assicuratevi chì si respiru liberamente è ùn mancanu movimenti suttu.

U zitellu ùn puderebbenu micca solu in l'acqui, ma ancu in u bagnu. Puderete, piglialu fora di l'acqua, aiutanu a tezza. Sì a pelle hà assumutu un tinte bleu, tilting the head back, ùn lascià entre in i lungii. I camini di respirazione ci vole à pulisce, dà l'acqua da u nasu di a bocca. Cumincià à fà respirazione artificiale. Fighjate à u duttore, anche si u zitellu hà vinutu rapidamenti per ellu stessu è l'amminenza di a vita passava.

Azione per avvilinatu

A regula principale per avvilinamenti hè ripertoriu. Avete da rumpicà u zitellu, ancu s'ellu ùn vole micca bevià, perchè u più altu ùn hè micca u fattu d'avvilinamentu, ma e so cunsiquenzi, in particulari, a deshidratazione. Di cravate diarrea, marvagia, chills, marche 103, è mentri l'ambulanza viaghja à voi, induce vòmitu, pressu a punta di a lingua è poch, poite, poite.

Assicuratevi di informà, in a vostra mente, in u vostru parè, un zitellu puderia esse invenciatu. E se u caprettu hà drutu algún kind of combustible, cum'è querosene, gasoline, alcala alcali, in questu casu ùn hè pussibile di vomitu, è di sulità.

Sagnu di un corpu o ferite

Eccu, tutte e cunniscenze di i primi aiutu hè justificata. Cù heure sangue arterial (jet pulsante) cun un torniquet o qualchì mezzu improvisu, rinfriscà a parti in sopra a ferita. Scrivite nantu à u pezzu di carta u tempu quandu fècenu u vestitu. Cù l'heureuse venous, appliice una benda stretta direttamente à u cuteddu stessu.

Quandu u passatu internu si sviluppa, i matematichi severi, l'accionu hè solu unu - invece di un uspidale.

Operazioni Fratture

A frattura hè cù distaculi senza, aperti è chjusu, ma l'azzioni sò casi sempre u stessu. Bisogna visitate u postu di a frattura. Se si tratta una corbata in manu, se si tratta di una perna, à longu à piglià un bastone per andà in u locu di travagliu per ellu stessu o chjamà ambulanza. Per facilità, applicate una cumpressione fridda per ora.

Reaczione allergiunale

Quite francamente, anche una droga di antihistamine faciliunata sia in tutta di ogni mamma. Eppuru, in modu, chì l'allirgii pò sviluppà micca solu per parechje fruttu o vegetale, ma dinò per u muzzicu di i insetti.

Se a foglia hè stata fritta da una vespula o una apicultori, tira a stinger cu cura cù un paru di pinzi è aghjunghje una buttiglia di acqua fridda o di ghiacciu da u fugliale à u situ di u muccuni.

Quandu si sarvarè, a sarpi immedatamente voziterebenka in l'uspidale, perchè spessu in u "rapidu" ùn hè micca serum. A voti ci vole à chjudaranu poison. Ma u primu toccu à dà un zitellu una pidata di l'allergii.

Succece chì i picculi prufiliate pruvate tuttu cù i so mani, stendu à l'apòppi ùn solu in a bocca, ma ancu in l'ochji. Spessu, chistu finisci cu chianci, làcrime è malincipente, chì facianu l'ochji rossi è u zitellu chjese. Lavagna l'ùacchi cun bè di acqua neve. Sì avete vistu chì u zitellu era ghjucatu, forsi l'hà apertu un cofrutu di calaille cù i sustanzi chimichi in casa, piglià u pacatu è dispensà immediatamente l'assistenza medica.

Oghji pò esse coperto cù un bandage o un pappaghju limu.

Burns è Frostbite

Cù un cumbugliu severu, pudete aiutà u zitellu cù acqua fredda, panthenol o espuma similar. Rinse clothes, immediatamente chjamate una ambulanza. Ùn aghju burst bubbles è in generale ùn toccanu micca a creda, ma piace un bellu sterile.

In casu di frostbite severa, mai putate qualcosa nantu à questu spaziu. Dà u calore di u zitellu, pudete pulisce. Haggai di diri, chì in stu casu, a presenza di un medico hè ancu obligatuà.

Sù oghje chì passa, ricurdate chì hè l'adulti è deve prutegge una criatura chì hè assai scusa, chì spessu ùn anu più tempu di capiscia ciò chì succidia, è u mondu sanu hè tutale. U più terrible per ellu hè di vedere i cresce e genitori chì elli ùn sapianu cumu fà esse attu. Nta stu segnu, hà bisognu à una mamma chì vi scurderete, sustegnu è dà una speranza à u megliu. Una mamma chì ùn ùn abbandunarà, ùn rinuncia micca, ma serà propriu à ognunu.

Intende sincerità chì ùn và micca per fallu in e situazioni più antichi, ma se si succede, u so captu sobri è a mente scura avete aiutu à decisu chì fà in una situazione critica.