Compleczione di gimnastica di mattina per i scoli

Cumentu di a matina hè un cumplessu d'esercizii fisichi chì sò realizati dopu à un sognu ogni ghjornu. A gimnastica di u mattina furtificeghja a salute di u scuventu, cuntribuisce à un sviluppu fisicu propiu. Mentre carghjò in a matina ùn hè micca datu u costume di u zitellu, i genitori hanu bisognu cù u zitellu.

E exercici fisichi sò cose cun u coghju. Pudete piglià, per esempiu, bagni aerei. Tanti zitelli anu faciale eserciziu fisicu cù pilami, pescuci (300-500 grammi, micca più), saltate e corsi. Li carusi, cum'è forza, esercitassi più, in cunnessione cù questu, avete bisognu à mette cù curazioni di a carica. Inoltre, durante a chjappu, avete bisognu à vigilà l'accurata di l'eserciti - seguità u ritimu, respira.

Gimina di u ghjornu per i scontri di 7-9 anni

A pusizione iniziale (IP) hè a manu sottu à e mane, i gambi sò sempre in a larghezza di i spalle. Inhale - stendi, sull'algariu è bè fugliate a vostra volta. Exhaling, torna à l'IP (4-6 r).

A pusizione di partenza hè di fronte à u muru (distanza 1.5 passi). Exhaling, incline nanzu, i braccia stinzendu l'avanti, aiutavanu di arrivari u muru. Induquimentu, torna à l'IP (4 r).

Mani sottu, i pedi sò anch'elli in spalla. Exhalation - avemu un avanzu, induve sempre chì avemu bisognu à tuccà u pianu cun e mani o dete, facennu un respiro - in l'IP (u ritimu hè tranquillu, 4-8 r).

Mani sottu, i pedi sò anch'elli in spalla. Oghje l'exhale, susciteghje a pierna è fà u cuttuni sottu, facenu un respiro - in l'IP. Ripetemu l'exercitu, ma cù l'altra parte. Intra i peri mahas 3 sec. pause. A repetizione di l'esercitu cù ogni pede finu à deci volte, u ritimu è tranquillu.

Una manu per ascultallu, di dito per fogghi, perte per fà u largu di e spalle. Change hand alternately. Repetite 10 volte, respira è tranquillità.

A manu nantu à u cinturione, e so ghjambi sò nantu à a larghezza di i spalle, avemu da cumincià à curdigliarete in diverse direzzione, u rispira è tranquillu - da volta (cun ​​cura), à rimane, left, right. In ogni direzzione, intricate 3-4 r.

Arrassu in a matta faccia, palmi sottu u coddu. Dumbemu u nostru ritorna, respirazione tranquillità, arrincò u pettu di u pianu è a volta in u core (4-8 r).

Mentirà nantu à e volta, i peri linii, ritmu lento, mani longu u zuccu. Exhale, frendu i perte e pigliate i malati à u stomacu, a pelvis è a volta di u collu ùn ponu esse rinunziatu di u pianu. Per via inhalazione ci retorna à l'IP (2-6 r).

Facemu diversi salti, respira è tranquillità, ùn aghjunghje micca. À l'abitudini soli in u locu, hè necessariu di cuncettà i salta per 5-10 centimetri. Avemu circa trentè saltu.

Dui o trè minuti di caminari silenziu nantu à u puntu.

Gimina di mattina per i scontri di 10-12 anni di età

Standing on the ground, mani in u fondu, i pedi sò nantu à a larghezza di e spalle. Inghjusteghja, stendi, righene u nostri mani è curreghja a magica a volta. Exhaling - in a pusizioni iniziale (da quattru à sei volta).

I peri sò nantu à l'anch'elli di i spalle, in paesaggio, u respiru ùn manca, mani in a cintura. Fate a cuttatura in tranquillità movimenti circulatori in i banca (unu, then another). In ogni indirizzu avemu ripetutu 6-8 voti.

A manu nantu à u cinturione, respiru tranquillu, i ghjambii sò sottumessi à a larghezza di i spalle. Facemu i pendelle in direzzione diffirenti - back (cuidadosamente), forward, left, right. In ogni indirizzu avemu dicitatu 4-8 r.

Pusitu i nostri petti nantu à a larghezza di i spalle. Ansuziunate, aghjustemu i nostri mani è daveru. Exhaling, ghjente inclinatu, sempre quandu puderemu attempu di tuccallu in u pavimentu cù i nostri ditti, torna à u PI (tempo calm, 6-8 r).

Mani avanti, i petti pusonu entre di l'ombreide apart. Aumintate u to pede per pudè alcuni u to palme cù u tope. Ripetemu l'esercitu cù l'altra parte. A repetizione di l'esercitu cù ogni pedi 4-6 volta, u ritimu è tranquillu.

Mani nantu à a cintura, pierri à l'altura larghezza di e spalle, facennu un sopraniu, fighjatu un passu avanti è daveru. Exhaling, torna à u FE. Tutti i pittati torna 6-8 p.

Mentirà nantu à a spalle, i spaddi sò pressedati à u pianu chjucu, mani longu u zucchinu (palmi devenu circà nantu). Da u pianu, facemu i pedi è simule un bicicletta. U tempo hè mediu, l'esercitu hè realizatu da circa 30 sondi.

Facemu diversi salti, salto, cumprese à 5-10 centimetri. sugetti, u respiru ùn hè prestu. Avemu circa trentè saltu.

A caminata di passaghju à trè minuti. Pudete ancu aduprà una casella nantu à a testa. Per guardà u equilibriu, a testa sarà guariscenza diretta.