Avemu bisognu di u zitellu da u puntu di vista di l'omi?


Quasi tutti e donne anu vulgari sarè matri. Rari ca preferiscenu una carriera di famiglia. Per daveru cù un zitillù piccatu, cundisceranu, educà è enseigne - tuttu quellu prestu o dopu interessa assai donne. Ma solu per crià un zitellu hè assai difficiue, è i psiculogisti vietenu cun l'altru à u fattu chì u papiu hè assai necessariu per un zitellu per esse educatu. Ma a quistione hè: Avete i zitelli bisognu di u puntu di vista di l'omi? Ciò chì pensanu à l'omu?

I figlioli sò petite persone. Sò noi, adulti, solu in u nostru passatu vicinu. I nostri zitelli sò a nostra continuazioni nantu à u pianeta. Hè tutti l'avè bisognu di sta cuntenuta? Per qualchissia, i zitelli sò "fiori di vita", è per qualchì "criaturi ingrati". In ogni casu, fà i zitelli, da u puntu di vista di l'omi, necessanu una quistione chì ùn deve micca bisognu di una risposta.

E à questu tempu, u numaru di i persone chì spusendu privene micca di a felicità di a maternità è di a paternità hè sempri crescente in u mondu - sò questi u spazii nè liberu (liberu da i zitelli). In Russia, puru, hè questa tendenza. Hè tìpica, questa scelta hè fatta da e persone educati chì anu un ingiru stabile, chì, parissimu, vale a venderà è educate i succissori di a so attività. L'omi è e donne chì si decide u ghjuvenu bisognu di u zitellu, da u puntu di l'alleanza di u lettu avà nisun risicu. Ma, per esempiu, in Bielorussia, ghjè digià cunsiderendu una lege chì avissi obligatu à i zitelli umilianti per pagà i impositi "nant'à u filamentu".

Perchè sò sani fìsici è moralmente, e coppiu economicamente stabile chì ùn volenu micca i zitelli? Fate stu populu ùn anu nè instinctivu parenti? Cumu pudete micca vugliutu d'avè i zitelli? Perchè pò esse inaccurate. Ma, si pensanu à quessa, ogni persona hà u dirittu di vive cum'ellu vole, micca ubbitendu e normi in generale.

Sicondu i psicologi, stu cumpurtamentu pò esse spiegatu da traumu psicologicu in a zitella. Queste persone ùn si sentenu micca bè è hà amatu in a so zitiddina o, più peggiu, anu intesu e ricumpinsi constanti da i so genitori chì, per via di elli, i so parenti ùn anu micca una vita persunale, una carriera, una altra cosa.

Una altra categuria è e persone chì vulete mantene u cuntrollu di e so vita. Hè queste, chì si dumandani se vulianu figlioli, perchè da u puntu di vista di l'omi è di e donne, mantine in parechji manere, i zitelli sò una amenazione à a so stabilità. Hè chjaru chì ùn vulianu micca a responsabilità di alcuna persona. Hè facilitatu di vive per ellu chì l'incaricà à a cura di i vostri ferri. È nimu hà u dirittu di ghjudice una persona per a so scelta.

Invece, vìdine un pocu figliolu è i so genitori, pensanu involutàvule, perchè queste sia bisognu di u ziteddu in generale, se ùn li piace micca? Perchè dicu chì ùn anu micca amatu i so figlioli? Perchè pensu chì sì amate un zitellu, ùn site micca elevatu a vostra voce nantu à a strada, in u trasportu, ùn site micca umiliatu un ziteddu cù straneri. E cumu trattà stu zitellu in casa, ùn puderete capisce.

A viulenza in a famiglia hà diventata rutina, sfurtunatamenti. I picciotti sò puniti per i più minti difetti, per un rendimentu cumunitariu poviri, per a disubbidenza, per qualcosa ... È quandu i figlioli crescenu, svinna chì ùn justificà micca l'aspirismi di i so parenti, i mezi è forze investit in elli, è cusì. Hè megliu ùn avè nant'à i zitelli, perchè avè i figlioli, è ripiglianu per u restu di a so vita per ciò chì sò ...

Semu questu o quella vita cusì cruel? Nuddu sustò chì, crià i zitelli hè una fece difficili, moralmenti è materially. Eppuru, si avete adultu, avete un ziteddu, perchè vi permettenu sìanu riittate? L'omu pò uttene à questa attitudine, ùn cunnosci micca ciò chì passa d'una manera distinta, ad ella u so genitori, ùn importa ciò chì trattanu. E, u più bruttu di tutti, adoptenu u so mudellu di cumpurtamentu - anu ancu trattà i so figlioli in listessa manera.

Hè in u nostru putere è in nostri interessi per stabilisce e boni relazioni cù i zitelli da a zitella. U zitellu hè un membru ugguali di a famiglia è deve esse trattatu in seguitu. Ùn pò esse cunsideratu u so subordinatu solu perchè ellu hè u to figliolu o figliola. Sfurtunatamente, a mancanza d'amori è intelligenza in a famiglia s'hè addivintata cumune ...

Avete a persone persu l'amore? E chì significa l'amore? Amore hè di trattà cù rispettu per una persona, entende è a accettà cù tutti i so difetti.

Perchè si sviluppau in certi omi è omini, è altri ùn anu micca capìsticu ciò chì hè? Se ùn amate micca i vostri figlioli, u zitellu trattanu ancu ciò chì appena si cresce. Hè impurtante di esse capace di custruisce un dialogu cù i vostri figlioli, per alcunu cumprinczione mutuale. I personae adulti cù una certa esperienza di vita pò cultivà amici di i so figlioli. À quale averemu ancu di cuntà, cumu micca in i nostri zitelli? Quale avarà da aiutà si avete bisognu? E i figlioli sò vinuti in u vostru aiutu si ùn avete micca un rapportu?

Fate figlioli da u puntu di vista di l'omi - una domanda difficult. Ma hè quasi uguali cum'è per una donna chì hè aggettiva, riescita, guadagna u so travagliu è faci una carriera. Inoltre, qualchissia, ancu una persona assai riescita, ùn hè micca cusì impurtante, un omu o una donna, quarchi cosa hè abbastanza per fà ricurdà di i zitelli com'è un prugettu globale ... È ùn sò micca cunfunditi da un certu tipu di "mechanizazione" o quarchi cosa chistu. Dopu tuttu, l'ànima seguità induve a Motta dirimente, particularmente quandu vene à un omu pensativu è raziunale.

Ci hè chì spessu da u puntu di vista di un omu chì picciaghji i figlioli necessanu, ma si ricorda di questu solu quandu a età vechja prumuvìu u biancu, è ghjuntu à a mattina quarchi cosa hè staffingata in u cantu, è in a sera, mascarati u cori ... Aiutà u vostru omu avvistu chì ùn ci hè micca solu a felicità di a maternità, ma ancu a paternità, è ellu hà da decide si deve bisognu di i zitelli.