U Salute di Carol Alt

Carol Alt - una bellezza, supermodeli, autore di un libru di cucina, guru di nutizie raw - hà spartutu cun noi u sicretu di u successu.
U mudellu di Canadà è l'attrenda Carol Alt à 47 anni si senti chinu di energia. I so paràmetri 89-60-89 si vultò u capu Ayrton Senna è u sporturista di palluni Alexei Yashin. U primu ensenye Carol à impiegà i sport di sport, u sicondu (menu di 13 anni di età) prova di scutia, a priziosu di a so salute. Salvà a forma perfetta di u mudellu di salute Carol Alt assistitu da a "dieta prima".
Cumu avete i vostri paisani avvisanu?
A me mamma hè stata cunzata cun macarazii, spaghetti, cani cani, è quarchi pocu calzunii di cunvenzione surgelata. Prima di divintà mudellu à l'età di 19, u mio pesu era 75 kilogrammi. Prima di i primi tirotei, aghju dettu di perchè 7,5 quilosu in trè simani. Aghju cuminciatu à passà fami, è hà assicutatu rapidamenti u risultatu desitvutu
L'invevuleci spiegatu avè a vostra salute?
In i 90 anni aghju avutu un malusimu u disturbu, l'indigestioni, u da malu di a stima è a terrible fatigue. Per fà dorme, aghju pigliatu a medicina di a notte per i friddi, è in a mattina oghju drisse u cafè. L'unica fonte d'energia per mè era u zuccheru.
Cumu truvonu nantu à a materia prima?
Dicu à unu amicu nantu à a mo cundizione, è hà cunsigliatu per vede un specialista in a materia prima.

Chì hà fattu stu duttore cunsiglià?
Disse solu di manghjà solu l'alimentariu crudo, cum'è verdura è insalate, è impedite, hè assai zuccheratu. A settimana dopu, ci era un dolore di u dolore di l'abdominal, è in un mesi eru persacqua cù energia. Dopu qualchì momentu aghju datu i prudutti, è avà u 95% di a me dieta hè a materia prima. Ma ùn sò micca vegu, solu manghjà i pesci invece di carni - crudu o frittu fora.

Chì sò di solitu manghja à u ghjornu?
Responde à u mudellu di salute Carol Alt:
- In matina, aghju kefiru da u latti crudu (simili à u iogurt) cù a farina d'avena (micca bagnata è secca), nocci è pasciuti, lavati cun u nettaru da l'agave. Per manghjate, manghaghju una barra di energia (da a materia prima) o bè zuccaru di vegetale da spinach o col. Per pranzu, mi piace una insalata di u furmagliu frescu, cù frescu hummus o guacamole. Cridendu cù pesce o una gran zucca d'insalata, per postre - tiramisu frescu, cookies o ghiaccio da u latte fresco. Aiu aghjunghje vitamini è additivi di l'alimentariu di alga verde. Comu tant'e quantu vuliu, è à u listessu tempu aghju pisatu 56.5 kg.
Cumincianu à manghjà i materiali crui per u lamentu è u lunch Sustituisce i vostri platti prediletti cun analogi prima: per esempiu, inveci di salmone affumicate manghja fraru frittu, è invece di pasta - zucchetti finamente piccolo ou zucca. Per sandwich, u pane cù i cereali sbucciati pò esse usatu. Confittà à sè stessu in i vostri debule, è se ùn pudete rinunzià capuzione, manghja ogni dui simane. Gradually you can do without them.

Canneloni cun "furmagliu" è bruni
4 raggetti
½ tazza di tomate seccu, imbottita;
2 tazzi di acqua;
1 tsp. u zuccaru di limonu ghjustu;
1 tbsp. oliu d 'aliva;
1 tbsp. u timore frescu;
1 tomate frescu medio, diced;
1 tazza fresca fresca;
1 tazza di orecque ore fresco;
1 tsp. Sal di roccia del Himalayan;
2 zicchini di col a brulicante, picatu;
1 tsp. sage;
1/9 tazza di cashew nut anne, imbottitatu;
1 tazza di rosii di girasole giurizate;
un gran fruttu di zucchine;
1 tazza di cingresi raw cakes (optional).
1. Mesturà in u blender tomatoes secs, l'acqua, a mezzo una cuppa sopra di zucca di limonu, l'oliu d'oliva è u timore - finu à ottene.
2. Mesturà a misura resultante cù u pumadoru, u basilica, l'oregano è a mità di culletta di u salinu.
3. In a cunghjunghjava u brocoli è finamente chop. Aghjunghjite a noce moscata è u rosemarie, mischjà.
4. Trasfiriu u broccoli à un tavulinu di cunfusione è, senza lavandà u processore alimentariu, mischjà u sàchju, anacatu, e manni, un quartufu di un vetru di zucca di limonu è u sal resto.
5. Tagliate un zucchini in una larga striscia larga cù un rattore o un scumparta di vegetale. Purtate quattru staghji quadri, perchè chì u bordu di ognuna cose chjoppule cogliu a punta di l'altru.
6. À l'arme di questa piazza, mette uni pochi cucire d'una misura di bròcculi. Scacciate in e tene. Puderete tanti tubi chì ci sò prufitti dispunibuli.
7. Servite in salsa di tomate.
1 parte: 289 kcal, 18 g fat (di i saturati - 3 g), 26 g carbuidrati, 11 g di a proteina, 7 g di fibra, 765 mg sodiu (33% di a norma ghjornu).