Rubella in i zitelli: sintomi, trattamentu

Rubella hè una infizzioni virali chì i zitelli spessu saranu malati. Ghjè accumpagnatu da una frebba, una sera, un aumentu in i nodi linfici, ma di solitu prucede facilmente è rapidamente finisci. Rubella sò generalmente flussi in forma moderada.

Approximatamente in u 25% di i casi l'infezione hè micca accumpagnata da parechji sintomi è reste in notazione. Per a maiò parte di i zitelli, sta infezzjoni hè clinicu insignificante. U più gran periculariu di a rubella hè per u pregnant women, perchè u virus à traversu a placenta pò infectà u fetus è induve anormalità di u sviluppu. Rubella in i zitelli: sintomi, trattamentu - u sughjettu di l'articulu.

Spread di a malatia

U virus rubella hè omnipresente. In i paesi sfarenti, i pulitori sò generalmente osservati in invierno o primavera. Avà, grazia à a vaccinazione, a rubella hè rara. Quandu tossu o strannamentu, u virus hè alliberatu in l'ambienti, spargendo cù e pezzi di pusu o saliva. Quandu queste particelli vene in i membranze mucosa, infestazione si trova. In certi casi, u ziteddu infettatu hè perfetta per sana è ùn ùn ha micca sintimu sìntemu di a malatia.

U periodu di incubazioni

Perchè u vinu hè ingressu à u corpu davanti à l'iniziu di i sintomi, si da 2-3 simane. I malati à i malati si lamentanate di pratesa di salute, anu a febbra moderata, sardine nunnisu, conjonctivitis, tosa e un incrementu in i nodi. Cumu a maladie sviluppeghja, i noduli linfatichi inghjulinu è diventanu dulurusu, à u piccu di a malatia, ci hè un rash. Un rash rosa-russa addetta nantu à a stare è spende rapidamenti à u corpu, i brazilli è i ghjambi. A rash, chì ùn devereghja micca moltu à i zitelli, dura à trè ghjorni. U zitellu in questu tempu hè un moderatu crescenu di a temperatura (in generale circa 38 ° C o bassa), a frebba è un crescente di i nodi.

Cumplicazioni

In ocasu, a rubella porta cumplicazioni:

I tri gruppi principali di cunnessione anomalii assuciati da infezzione da rubeita sò:

A rubella congénita hè ancu spessu accumpagnata da una diminuzione à l'audizione.

Risk à u fetu

U più risicu per u fugliu hè l'infizzione di a mamma prima di a 8 simana di gravidanza, particularmente in u primu mesi. Vicinu a meza di questi cunduceru in l'anomali di u sviluppu congènitale. Dopu stu piriu, u risicu di l'infuzzione di l'anormalità di u fetu è di a rrabagna hè ridutta.

Pruvenza di immunity

Sì una donna incinta è infettatu, hè necessariu di verificà u so status d'immunità. Sì chì si cunnosce chì hè stata immunizada o si i testi di sangue anu miglià l'immunità, pudete calà a pazienti: u risicu di sviluppà a rubella congénita in u so unborn child est a absent. Sì una donna ùn hè micca statu immunizata è un teste di sangue confirma l'infezzione, a donna ùn deve esse cunsigliatu è infurmatu di u gradu di risicu à u nascitu. In certi paesi, una donna impinzata unimmunizatu cù una infestazione cunfirmata à una età primiata puderà esse richiamatu per finiscinu u gravidenza. Ingetjenzi di l'immunoglobulini chì anu usatu per svià l'excezione di particuli virali in u sangue durante a gravidanza ùn sò micca recommandé. U fattu chì sò capaci di prevene a malatia o di reduce a so severità per a mamma, ma micca u fattu chì avviniscenu cunflitte règnita in un ziteddu infettatu. Immunizazione contru rubella in a paese di i paesi sfarenti accuminciati à i 70 anni di u seculu passatu. Allora a vaccinazione hè stata fatta per colegiani è donne adulti, sensibilizà à sta infizzione. Oghje, a vacuna di rubeella hè parti di u prugramma di vaccina obligatoriu per i zitelli. A vaccina di rubella hè una vacca viva, chì a capacità di causà a malatia hè ridutta artificiale à quasi cero. Immunizazione hè efficace in più di u 98% di e case è dà, cum'è un regnu, cunfirmata l'immunità di vita. Sicondu u calendariu di vaccination russa, a vaccinazione hè realizata à l'età di 12 mesi è dopu à 6 anni. L 'effetti sekundare raramenti, in certi casi di 7-10 ghjorni da a vaccinazione, anu sullurditu cù una frebba è un crescente di i nodifinali. Maturu femminile maturu possu l'artrite transiente in 2-3 simpati dopu l'immunizazione. A contraindicazione per a vaccinazione hè una immunodeficiency sistemica causata per una malatia o trattamentu di droga. I zitelli VI-positivi, pò esse sanu sanu à a vaccinati contra rubella. Àutri contraindicazioni sò u gravidenza è i sangue di u sangue.