Attore Alexander Suvorov

L'attore russu famosu di u cinema è u teatru Alexander Valerievich Suvorov hè natu in u 1979, u VIII di Novembre. A so cità nativa hè Sarov, situata in a regione Nizhny Novgorod (ex Gorky). A so mamma hè un builder di professione, è u so babbu hè un fisicu.

I staciuni teatrini interessatevanu Alexander in a scola, in l'ultimi lezioni. Dopu a graduazione da l'scola, Suvorov hà unitu à i so amichi in u dipartimentu di teatru di a scola d'arti numeri duie. L'artistu onorevoli di a Federazione Russa, l'attrìccia di u teatro drama di Sarov Emsen I. Arsenyev, è ancu a dirittore di u stessu teatru, l'artista onorevatu di a Federazione Russa Arsenyev Viktor Timofeevich hà travagliatu cù i figlioli.

Ogni sughjetti scritti sò micca datu à Alessandru ùn hè cusì cumu avemu averia, hà studiatu assai beni, ma finita l'scola, avendu solu un triplete in u certificatu, in a química. Simultanjamentu cù u passatu di l'esame finale, ellu avia preparatu per l'ingaghjamentu futuru à l'università, ancu fisicu - per qualchì pocu mesi fece pocu di pesu da 110 kilogrammi à 92.

Teatru

In i dui militèsimu annu, Alexander Suvorov, finiscinu i so studii à l'Score di u Teatro di Shchepkin. In u stessu annu hè statu accettatu in u troupe di u Teatro Teatru Accademicu Russu. Questu hà ghjucatu assai roli interessanti, cum'è Vintik in "Dunno-traveller", George in "Erast Fandorin", Indian Joe in "L'Adventures of Tom Sawyer", Angel in "Pollyanna", Sokolov Ignat in "Tanya", Morbar in "The Sorcerer" cità spira "è assai altri. Pudete ancu richiamari Alexander hà ghjucatu u rolu di Angolras in u ghjocu basatu nantu à a rumanzu di u stessu nome, Victor Hugo "Les Miserables".

In più di participà à a pruduzzione di RAMT, l'actor hè ancu travagliatu in l'imprese. In a lista di i so opiri sò roles in pruduttori com'è "Carmen" diretta da R. Viktyuk, "Romeo and Juliet" di M. Shevchuk, "Visita di una vecchia" dirigita da S. Aldonin.

U zitellu guitù

Suvorov hà avutu a maiò pupulazioni cum'è l'especettori dopu à a serie "Carmelita" hè apparevuta nantu à i scrini di TV di u paese. In sta serie Suvorov hà ghjucatu unu di i rolli principali, à dì u nirvatu è charming ghjuvatu Miro. À u listessu tempu u so ghjocu era cusì naturali è naturali chì parechji di i televidenti è avà crede chì l'attuali hà l'eroine gipsy. Chì, sicondu l'attellu stessu, ùn hè micca cusì cusì, ùn ùn hà micca ghjustizia. Gypsy era una quartu di questa parte di a so ex-sposa, ma era ancu di cumpurtamentu di cunnosce di sta cultura, Alexandru avia de sparta.

Duranti u filamentu, l'attore avia bè relazioni rilassante cù parechji attori. Cù l'interprete di l'altru rolu principali (u rolu di u Gypsy Carmelite) di Julia Zimina, l'attore avia toccu à l'amatori.

A serie "Carmelita" hà servitu cum'è una tipu di iniziu boni per u ghjovanu attore, purtatu l'popularity è a fama. U so talentu hè stata nutatu da parechji attoriali è Alexander Suvorov cuminciò à invià parechji prughjetti à i roli principali. Cusì, in a serie "Donna senza u Passatu", hà ghjucatu u rolu di Stavros, è in a serie "U focu di l'amore" - Boris Golovin. In u 2009, i scrini continuaru a continuazione di a seria "Carmelita" - a serie "Carmelita. Gypsy Passion ", induve l'attore ripigliò novu u ghjissante Miro. In vista di u magnificu ghjocu di Alessandru, pudemu cuncludi chì, probabilmente forsi, i televidenti a viranu nantu à e scrini più d'una volta.

A vita persunale

In quantu a so vita persunale, l'attore hà visatu cù l'attrice Marina Knyazeva for about six years, è solu un annu à un annu in u matrimoniu ufficiale. Dopu questu, parting, ma era sempre bellu amici. A stu mumentu, Suvorov hà una donna amata, ma l'attuali raramente accunsi di parlà di a so vita persunale.

Ogni annu prova di visità u mare, piace à andà in Crimea, visitò a Maldive, Goa, Turchia, l'isuli di Fratelli, situati in u Mari Rossu. Circa trè anni fà, l'attore hè statu assai interessatu in l'scuba.

Se à qualchì tempu ùn ci hè nè manera di viaghjà in u mondu reale, ci hè sempre un mondu virtuale - Alexander Suvorov li piace à ghjucà i ghjucati di l'informà in u so tempu favuritu.

In u collu, l'atturale usa un denti di un cùarpi biancu. Alexander crede chì questu amuleto, cumpratu in l'occasion in Eggittu, dà a furtuna è a felicità, cumpresa in u so travagliu, è ùn ellu ùn ellu.