Chanel Cruise Collection in Seoul

4 di maghju era immobbili per i prufessiunali è cunniscenzi di a moda. In New York, u Ballu di l'Istitutu di Costume passava, un eventuu à quale a moda è l'offerta stili cummerciale preparanu in anticipu, salvu l'imaghjini più inzuccipiti, chic è stylish. In u stessu ghjornu in Seoul, una cullizzioni di creazione di a moda Chanel era tenuta. Sì ùn era micca per a cunccidenza di dui avvenimenti impurtanti di moda in parechji parte di u mondu, ùn ci hè nunda in casque una manzana in u spettaculu di Karl Lagerfeld, ma questa ora assai stele chite New York - ancu Kara Delevin è Kendall Jenner, mudelli prediletti di u couturier famoso, a pista di u Ballu annu.

In ogni modu, ùn tutti ùn si preferenu u famusu festa di a Big Apple. Per esempiu, u mudellu più caru di u mondu, annunziu pocu annunziatu a fini di a strada di u podio, Gisele Bundchen, chì annunziu annuncia Chanel No. 5, hà rendi tributu à a visualizazione di a marca legenda. Frà tutte l'assistenti distinti di Karl Lagerfeld era ancu Cristen Stewart, chì hà participatu à a campagna ottugale Chanel, Tilda Swinton, chì, cum'è un vechju admirante di u couturier grandi, ùn pudia micca miss u so show.

E ancu s'ellu parechji di quelli chì sò generalmente sitate in u palcuscenicu di i vistioni di moda, amparonu queste ghjornu in New York, l'avvenimentu di Seoul di Karl Lagerfeld ùn esiste ancu senza spettori - u palcuscenu era chinu, è i visitori di u spettaculu eranu cuntenti cù l'spectaculu colorful.