Fiurisce fiori: nidularium

U numaru di spezie di u Nidularium sò sempre anu Inconnu, ma sicondu parechji fonti, almenu 22 spezie si trovanu in natura, questu numaru hà digià ottu ottu ottu spezii di epipi fitichi à a famiglia di bromelia. Queste i pianti crescenu in Brasile.

U nome vene da u "nidus" (parolla latina), chì in traduzzione significa un niu. Stu nomu hè adattatu per stu tipu di pianta, postu chì l'inflorescenza si trovanu intra a rosula. Genus nidularium - pianta stifitti epifitali perenni ferries. I casci sòu situati in una rosula tremosa di una cupulatta, cudizare spuntate, rígida. U zecchinu di sta spezia di i pianti hè scurciatu, a inflorescenza nasci in u centru di a rosette in forma di capu. I fiori sò sissili, grande è densamente situatu; stipuli di culuri russu.

Nidularium pò cumprà in cumpunimenti è in a forma di una sola planta. Ci hè bonu nantu à i cambiamenti umidi è caliu, perchè pò esse cultivatu in i cundimi salute.

Cura di a pianta.

I fiori di nidularium cresce in a presenza di luz luminosa spargugliata, ùn permette micca u sole di u raghju direttu. Inoltre nidularium crece bè in a penumbra o in tutti sgusate, indoors sottu una lumine bassa, ma ùn si fiascanu. U locu ideale per a vita di a pianta hè a finestra orientale o occidentale. À l'estiu, a pianta deve esse in ombrella entre 11:00 p.m. è 5:00 p.m., soprattuttu s'ellu si trova supra a finestra miridiunali. À a finestra di l'esposizione septentrionale, a pianta pò ancu cultivà bè, ma solu s'ellu ci hè cura. In questu casu, a pianta ùn hè micca spluttendu, è u culore di e foglie sera più ridore.

In u vaghjimu è l'invernu, a pianta ave bede aspettazione, chì ombreghjenu per questu pezzu deve esse eliminata (se fussi). Una bona illuminazione hè creata da luminiscenti fluorescenti. I lumi sò situati à una distanza di 30-50 cm sopra a pianta, hè preferitu d'illuminà u ghjornu per 8 ore à ghjornu.

In a primavera, è ancu in l'estiu, a temperatura di l'aria deve esse in a camere di 20-25 gradi, solu per questi situazioni, a pianta sera bona. In u invernu, u restu, a pianta deve esse posta in una stanza fresca (circa 15-18 o ). I cold conditions are acceptable only for a short period.

Duranti a vegetazione (marzu-uttobre), i fiori di nidulariu anu aghjustatu assai. Pour preferibile in a mattina - l'acqua hè spressu in i funnels di i socetti. In u invernu, l'acquessi esse ridutta à a regione moderata, i funnels ùn deve micca spurtatu l'acqua (se a temperatura in l'abitazione, sottu à 20 gradi), hè cunsigliatu di spruze a pianta. L'acqua di a pianta cù acqua brutta è di acqua, chì hè 3 ° nantu à a temperatura ambientale. Sì a pianta hè tenuta in u invernu à 20 о С è sopra, in l'atticciamenti hè necessariu di valdi una quantità di acqua cale, solu in a mattina.

Nidularium - fiori, chì cum'è l'altri bromeliade, cum'è l'umidità aumentata. U locu ideale per crecerà hè una quessa u terrariu. Spruvule u pianta parechje volte à ghjornu. Per aghjustà l'umidità nantu à una palletta cù pebbles cruda, argilla dilata o muscola, pute u prugnu cù una pianta, u fondu di u quale ùn deve micca entra in cuntattu cù l'acqua. Perdiciatamente cunsigliatu per lavoru una foglia di foglia umita, utilice à u listessu tempu a cera ùn hè micca cunsigliata.

Fertilizanti si deve esse fatte da u fine di a primavera à settembre un mesi dopu. A vistimentu superiore hè fatta cù un addupiratu specificatu per bromeliade. Hè permessu di utilizà l'altri fertilizzanti per i pianti interni, ma cù una dosi di 50%. Per alimentà, hè necessariu dopu a rega, per questu fighju u fertilizante hè colpi in una rosula di foglie, chì hà una forma di funnel.

U cuntenutu di nitrogenu in u fertilizante deve esse minimale, chì un soprappunimentu porta à a morte di u nidularium. Trasplante u pianta pò esse ogni 2 anni è da quandu hè necessariu. Quandu u scorsu, u colpu di a pianta ùn hà micca bisognu di essa siputtu, altri ch'ella a pianta hà principiatu a puddiciu è com'è u risultatu murarà. A Terra hè megliu per piglià poroso. A pignata deve esse furnituata da 1/3 di l'altizza cun un bon drainage.

Sustrato per e spezie epifitici: corteza di pinu (3 parte), picculu sphagnum (1 parte), turf (1 parte), pianta terra (1 parte), humus (0.5 parte). In questu cumpusizioni, bisognu di aghjunghje petite pezzi di carbone è perlita.

A cumpusizioni di a Terra per e spezie terrestri: terra fronda (2 parte), humus e turf (1 parte) è 0,5 parte di rame. In quessa un cumpusitori aghjunghje terre di terra, carbone, sphagnum, cortezza d'arbuli di coniferi. Hè megliu per pona in un tastu largu o micca prucessi prufessi.

Riproduzione di e piante.

Questi fiori interni multiplichendu per fubbe, e sementi menu spessu. I Sementi deve esse propiu in una mistura di torba è di sabbia o in picculu sphagnum. A zinga prima di cultivà si deve esse lavata in una solu rossa di u permanganate di potasio, dopu à siccà. Dopu chì u pranzu hè colpi in una stanza cun una temperatura di 22-24 gradi. I sementi si sò spuljati peri regularmente, è a lucale si deve esse ventilatu. I battelli sò indicati almenu 10 ghjorni dopu, è dopu à 2 mesi, i rimisimi sò traspurtati in un sustrato chì compone di terra sante (a seconda parte), duie parte di u luguru, a turba (4 parte). I mudeli sò piantati dopu chì sò più forte, appruvate quasi un annu. I ghjovani prudutti cumincianu à fioru di 3-4 anni.

Stu tipu di pianta hè più faciule per reproduce da prupietà. Dopu a ferita, a pianta accumincia a muriri, mentri à u listessu tempu i capi di rinnuvamentu sò furmati à a base, chì parechji prupiette sò permessi di sparà. Dopu qualchì parechji mesi facianu un sistema radicali débile è 3 fogli. Dopu questu, ci anu da esse diventatu cù cura è scumpressate cù e razzii è ghjustu in un cuntinuu chì cuntene sphagnum o a cumpusizioni di a terra compone di 3 parte di lenza di l'arbre, una parte di sabbia, è una altra cera di pino (1 parte). Pudete cumprà un sustrato ready-made for bromide. A capacità si trova in una stanza calata, induve a temperatura di l'aire hè 26-28 gradi. U cuntinuu hè cupartu cun polietileniu o vetru. Dopu chì a pianta hè in modu arradicatu è rinfriscata, cura esse stata fatta cum'è specie adulte.

Probabbili difficuli.

Nta li foglie fubbe un talone di culore biancu pallu. A causa hè un sera di sunburni - restituisce a pianta in un locu induv'ellu ùn sianu chjappi. I beccu di e foglie torna o marroni. A ragiunità hè l'aria secca. In questu casu, hè spraying necessariu, in particulari di i ghjorni buffuni d'altri. Altura ragiuni: acqua dura o in un funnel ùn ci hè nè acqua. A morte di una pianta. Sì a pianta ùn hà micca sviluppatu, u mutivu hè a soprazione di u sustrato. E se a pianta hà digià sbocca - a decadenza è di morte fora di a rosette.

Hè affettatu: un manghjone, una scaccia.