Attribucia Yevgenia Dmitrieva

L'attrenda di u teatru è u cinema Evgenie Dmitrieva hè natu in u Moscouu u 19 dicembre 1972. U graduatu da u MSU Shchepkinike VTU in u corsu di N.A. Verchechenko, in u stessu locu, hà statu insignatu da u 1994. 1994 - iniziu di carriera in u Teatro Statale Academic Maly.

Avanzii creati

Ma u teatru ùn hè micca limitatu à a creatività. Evgenia Dmitrieva coopereghja cù l'Associazione Teatru "814" Oleg Menshikov. Ella discugràu roles in u teatru "Kitchen" è "Woe from Wit". In u 2005, l'attrenda hè stata invitata da u direttore britannicu Declan Donnellan in u play "Three Sisters" per u rolu d'Olga. Evgenia tocca à l'entourage "Pickwick Club" (u Teatru d'Artu di Mosca chjamatu Chekhov) è Tatyana Dogileva.

Firmatu per l'attrice hè u rolu in u filmu di film "Zaza" da u direttore Silkin Andrew. A trama hè a siguenti: Azalia V. (attrì Dmitrieva) vene à Mosca per visità l'studente di dicidenti anni di età - figliu Nikita. À l'istazione cunnoscia u ghjovanu fabuloso Guy Anton. Accidentallye devenezza chì Anton vive in a listessa casa cum'è u so figliolu. Entre Anton è Azalea, chì hè chjamatu simpaticu Zaza, veru flares d'amore, si misi in un mondu di sperimenti è interesse d'amuri.

Per sta film, in u festival di Khanty-Mansiysk "Spirit of Fire", chì si spéciale in debutari cinematografiche in u 2009, Dmitrieva Eugenia ricevutu un premiu honorariu chjamatu Alexander Abdulov. Hè stata premiata "Per u megliu role femminile in a film debutione domestica". Per a stessa filmu in u panorama "Ressuscenza russa" l'opira di l'attrice hè recompensata da u premiu di "Simpatia di l'audienzia".

Caminu versu u palcuscenicu

Eugene stessu si chjamava un impostore. U percorsu per l'attrìzia cuminciò à Kozhukhov da u studiu di teatru in a Casa di Creativitat. Cù u maestru utente chì hà furtunatu. Capu di studiu Z.P. Scuddu cercatu di sviluppà i talentu occupa in ogni zitellu. Questa facilità si manifestò quandu accede à u leggerimu "Chip". Pudete micca prestu prestu è senza esità innecessaire lite a rimi di i zitelli prima di l'examinati è ... hà ingressu à u cursu di N.A. Vereshchenko. Mentre studiava, a ghjovana actress Eugenia fècenu amici cù u famusu maestru Rimma Gavrilovna Solntseva. Dermertriev fù invitatu da Gubenko, Kalyagin. Ma nantu à u cunsigliu di Rimma Gavrilova hà sceltu u teatru di Yuri Solomin.

Una nova etapa di creatività cuminciò cù Oleg Menshikov è a so associu "814". L'invitu di Marat Basharov cun invita à a dramma "A miserata da Wit" hà tornatu l'attrìccia à l'atmosfera di i ghjorni studianti di dui anni. In parallel, ci hè travagliu intensiu in prughjetti di film.

Pudemu dinò chì u rolu in altru signu di prughjettu di u direttore britannicu Declan Donnellan accadini accidintali. Perchè parechje persone ùn puderebbe decide di u candidatu per u rolu d'Olga in a Tres Cavalieri Chekhov. Yevgenia Dmitrieva aghjò in parallel à u cinema, è ùn pudianu micca pagà assai attenti à u prughjettu di u teatru. Ma era "casting in a furia" chì revelò a so essenza viventi, chì u gustu piace u famosu direttore. In cunziguenza - u giru di u mondu è a Juliette Binoche, chianciante in Parigi "Le Zhemo".

Ma u più grande tremulu di l'attrìcula allungau una invitu à u Teatru Artu di Mosca. In a pruduzzione di u Pickwick Club Eugene Pisarev, i ghjinochji di Yevgenia trembledu per a prima volta in a so vita.

Top Movies

"U serviziu Chinese" 1999, u rolu di Fu Fuigina.

«Farewell echo» di u 2003, u primu rolu principali: Alla.

"Avanzate!" 2004, u rolu principali: Valentina Kokareva.

"Foreigners" 2006, u rolu principali: Elena Melnikova.

"Taxi per l'Angelu" 2006, u rolu principali: Theodora Tropinina.

"Trè semi grazzi" 2006, u rolu principali: Natalia Tropinina.

"Husband per una ora" 2007, u rolu principali: Lisa.

"Atlantis" 2007-8, u rolu principali: Alla Zavalova.

"Zaza" in u 2008, u rolu principali: Azaliya Viktorovna.

"Non rinunce à amori ..." 2008, u rolu di Lina.

"Rage" 2011, u rolu principali: Irina Nikolaevna Nevzorova.

"Last Love" 2012, u rolu principali: Lida.

In a pruduzzioni di films: "U matrimoniu perfettu", "Legal".