U settimu mesi da a vita di u babbu

Da l'età di sei mesi, pudete osservà più di novu funziunalità in u cumpurtamentu di u zitellu. Comu accumincia a riegeniscenu diversità à i straneri è cunniscenzi. U cavallu mellora i so cumpetenze prufessiunale, ricunnosce l'oggetti familiari. U settimu mese di a vita di u babbu hè una nova etapa di sviluppu, carattarizata da u grande desideratore di u zitellu per cumunicà è spressione e so emozioni cun un babbleu espruttante cù parechji manighjà.

I travaglii impurtanti di u settimu mesi da a vita di u babbu

Fisica

U zitellu persenta à cultivà attivamente, è u terzu quartu di u primu annu di a vita ùn hè micca esvisione. Durante u settimu mese di a vita di u babbu, hè osservatu un aumentu di pesu mediu di 600 grammi, un crescita di 2 cm, una circunfianza di a rasata 0.5 cm, una circunfianza toruta 1.3 cm.

Per calculà è evaluate u sviluppu fisicu di u zitellu, pudete aduprà l'indivu di grassu. Cù l'aiutu di questu indiu, u nivellu di sviluppu di u grassu subcutanicu in u zitellu hè determinatu. Hè calculatu per a formula: hè necessariu aghjuntu di trè circles di l'spalla (hè determinatu nantu à u terzu mediu di l'spalla), a circunfluenza di u distintu (a parti più spessiva), a circunfera di a cella (in u terzu superiore) è a quantità risultatu di restà u crescente di u zitellu (in centimetri). U normale, stu valore deve esse 20-25 cm. Se stu valore hè menu di a norma, u zitellu ùn hè micca nutatu.

Intellettuale

Sensoriu di u mutore

U suciale

L 'attività di mutivi

Durante u settimu mese di a vita, u zitellu hè più crescente. Improveta a so capacità à pusà. U zitellu sia invucatu, o migliurà questa mestru, se tali tentattivi foru osservati durante u mesi passatu. Qualchì chumburgu capisce l'habilità di rastreu in u so modu. Certi i zitelli privene à piacè nantu à i ghjinochji è manichi è scacchiate da un bellu pezzu da u colpu à l'altri, altri riscanu arrugarà immediatamente a manuvra sottu u manicu, qualchì "rustle" in retrovisione. M'arricordu chì a mo figliola hà amparatu à trascurabilmente, cum'è per un scherzu muvimentu di u corpu tutale da a superficia di u pavimentu o un sufaniu, è u babbu di u vicinu traspurvendu à u "babbalu" in u circondu. L'incentive principale per coghju hè un ingrossu interessu per sapè à u mondu chì ci sò. Assicurà a maiurezza massima di u zitellu: inserisce i plugins in i socetti, si sò abbastanza bassa da u pianu, sguassate l'usi periculi, picchi è piccati, limite i rinculi parte di u mobili da u bastimentu di u zitellu. Observe chì u zitellu studia u mondu. Sè pussibule, sguassate u picculu investigatore da a càmera.

Sleep of a child

Se ùn ci hè micca ragiuni chì affettanu i disturbi di u sonnu, in questa età i zitelli dormen più tranquillamente ca in i passati mesi. A lassata u zitellu sighi 2-3 volte di ghjornu. U tempu è a durata di u sonnu largamente dipende nantu à i regimi di a vostra famiglia, l'emozioni accumulate è u sonu. U zitellu hè digià da pudè riturnate è aperta in un sognu. A cosa principal hè à analizà s'ellu si u fruttu sarà friddu si opens. Serà logica è utile in a stagione fresca per cumprà un piamazale cumminenti à u zitellu. Se l'appartamentu hè chjaru bellu (17 è è sottu), hè megliu cumprà un saccu di dulce per u zitellu.

Lezioni per u sviluppu riescitu

Cosa da fà cù u zitellu in u settimu mese di vita? A risposta hè simplice: u seguitu di settimane d'esercizii chì prumove u sviluppu di capacità di muturà, di parolle è audiò. Eccu alcuni exempli di eserciti tali:

Charge and massage

Da u settimu mesi da a vita di u zitellu ricumandemu d'aghjurnà u cumuni di l'esercitazioni di rinfurzà generale è u massaggio. Per questu quì, l'esercitu cumplessu di sèculi serà un ideale:

1. In diverse posti iniziali, chjinata nantu à u so stomacu, chjinata nantu à a so back, chì si senti, u zitellu hà righjunu per u ghjocu. Per fà questu, a mamma mantene a ghjucula à u largu di l'armata da u cima, à u left, à a diritta.

2.I. Nantu à a volta. Scrive circulatorii circustrati in l'anghjulu in u dizziunariu in uruguaio è contr'à l'uruguaienti, cambiassi cambià u pede. Ùn vi scurdate di moltu care! Carri ancu una lassa di massa di i pasticci di u babbu, trà di u latte (per esempiu, "Bübchen"). "Sketch" ottu e zigzaglie, babbu, sicuru, cusì sta massa.

3. I.p. - in u spinu, u picciottu resisteghja, facianu un impulse da a manu di l'adultu o da u ballu.

4.I. Nantu à a volta. Pigliate u zitellu da u sole è prestu a ghjente turnà u ghjocu à u dirittu è di l'abbandunà.

5. Fugerà u zitellu per freni nantu à u stomacu. Per fà questu, utilizate ghjoculi brillanti, chì sò colpiate un poco più di a distanza di u manighjone alargate di u zitellu, e parolle custiri affissibile è in ogni modu possibbili d'appruvà i so averebbi.

6. I.p. Nantu à a volta. Pettite u vostru dettu indumentu in a manca di u zitellu, cù a to manu d'altri, mantene e so mushi o cosci. Strimi a camu left of the crumb à a perna ghjusta, stimulating his efforts with a toy and words, incuragene à u zitellu per andà in a pusizione seduta. Rising, u zitellu deve apugicà nantu à l'u codice immedatamenti, è dopu nantu à u palme di a manu.

7.I. - U zitellu hè nantu à a tavuletta à l'adultu, chì u sustegnu sottu à l'armpiti. Questu eserciticu favurizeghja u sviluppu di i sapè passatu. L'esercitu hè esse fattu solu se u zitellu pò esse sulitariu à u sustegnu, è ùn sò micca altre urdinamentu di u ortopedista. Stimulare overstepping, prima chì sustene u zitellu sottu l'armpiti, è dopu sottu li raspenti di e mani, è da una sola mano.

8. Ip. Quattru ardenti. U zitellu fa un pruggettu nantu à e mani. Ti sustinuiu da i maletti è liggeru nantu à a superficia di supportu, mentre aiutènenu à reste nantu à e so mani, nantu à e so palme alte.

9.I. Standing on the table or on floor. U cavallu nantu à i so back, u supportanu da i pede. U zitellu avissi bisognu di un ghjucatu da a tavula o da u pianu: si deve curvarila, piglià un ghjucatu è rimette.