Direttore di a Casa Ucria Natalia Zabolotnaya

Quandu Natale Zabolotnaya hè offru à apre a galerie, ella risu: "Avete bisognu di una grande galerie, micca menu di cinque mila metri quadri!" Questa donna frusta bè cù una vuci fina hè stata adupratu a casa ucraina per questu seculu annu. Quandu u disgraziatu di i so altri resu euzzi in i palazzi echiali, u palazzu si pari di cunfigurà l'anticipu: avarà qualcosa? Nuddu anu sapi beni - chì, ma serà interessanti, mentri u direttore di a casa ucraina Natalia Zabolotnaya regule u mondu!

U ghjornu hà cambiatu u so avvenimentu

Una volta, nantu à una bella ghjunta di ghjuni à a sera, una donna bonita è bellu vistitu spulava e carrughji di Cherkassy: i so spalle era abbuccatu, u so faccia depressata. À a vista di un forasteru, a vita di Natàlia si sviluppa bè: hà graduatu da una università pedagogica, ricivutu un diploma è ancu - cum'è unu di i meglii studenti femini - una distribuzione in un gimnasu d'elite. Ma ùn hà micca bisognu à esse un maestru! Intrì in u dipartimentu di filoluggìa ucraina solu chì ci sò solu duie università in a cità: u Polytech è l'Istitutu Pedagogicu, è Natalia, a ragazza a casa, era una ghjuvà eterna, ùn hà micca pinsatu di andà in a big city. E ora era pronta à rivolta in i lacrimi di i prospecti futuri.

Un signu di u centru di impiegazione di a cità fodava davanti à l'ochji. Obeying un impulsu subito, u direttore di a casa ucraina, Natalya Zabolotnaya, avvicinò à a porta. Un omu hè stata cun ellu: "Senteremu, estremu cercanu!" - "aiutatimi aiutu!" - hà pricatu. - "E chì successe?" Dopu, avà parlatu di a so disgrazia. L'omu si firmò, circà l'appruvazioni. "Avete bè, avemu già avemu un avventura stranu:" Ne necessitemensità comunicativa, divertida, bella ". Natalya a sapia cun forza. Eppuru era più tranquillu è, essendu in u centru di l'attinzioni, stalla da culori cun paint, in u core hà cunfurta, cummatti è scuntalate. Questa era a so mamma - una sociable, cù u stessu umore, scuntatu l'adversità, un amante di i festivali popolari è i canzoni ucraini. Dad, un maestru di disegnu, era assai diffirenti - sutile, intelligente, amatu è romanticu. I parechji ùn puderanu purtà è si divorziaru immediatamenti dopu à a nascita di a so figliola più nova, Natalia. In questu, sti duie iniziali - modestia è vivacità di carattere - hanu entreceit fantasia.

Quandu si svolge, l'annunziu hà datu un novu periodicu di publicità, chì l'agenzia recluìu per a venda di spazii publicitarii. Natalia hà fattu a prima visità in questa capacità à una grande affari cummerciale vicinu à a casa. Ella caminava à l'uffiziu di u direttore, hà dettu per un bellu tempo è dettaglatu ciò chì i prezzi eranu, l'avvanzii per i clienti, è solu avete notatu chì u direttore è u so sustitutu ùn limitava a risata. "Meli, avete lettu u ghjornu di u ghjurnale? Dopu tuttu, sò i so fundatori. " In un episodiu divertidu, una zitella energetica fù ricurdata, è prestu hà prestu ghjurnalista, è dopu un editore deputy in altre prughjettu più seriu di i stessi investituri - u ghjurnalistu puliticu "Gubernskie Vedomosti". Tutte e so successi di carriera futura, un modu o un altru, anu assuciatu à quellu impittu sviluppu à cambià di destinatu.


U ghjornu s'hè rializatu u so sonniu

Dopu Natalia hà decisu di diventà editore. Hè micca esattamente cusì propiu - hà avutu chì pensu chì era bonu per liberà una seria di bestsellers ucraini. Una bella donna rubia stessu cuntrolau u fucile, pigliò i libri di l'impronta, hà purtatu à i buttreghi, è intrudenu in cuntratti. A prima edizione fu seguita da un altru, ancu più interessante - "L'Antologia di u Terror ucrainu", inesperatu chì Natalia hà ricunnisciutu cum'è unu di i 10 libri più belli da a dicada à u Lviv Book Forum. In seguitu, parechji documenti di i zitelli sò stampati, chì avà i so figlioli sò ancu attentendu di leghje.

Di tutti i cumpunenti di successu, u direttore di a casa ucraina, Natalia Zabolotnaya, hà avutu una cosa: a dispereza per piglià a chance di vincite. Nè u capitale iniziale, nè l'experientia, nè cunsigliati di u cunsigliu, nè sustegnu di l'amatu. A me mamma hà mortu prima di u cancer, u mo babbu passiu prima, a mo sughjera era a so vita, è u ghjovanu cunquistadore hè stata cumpletu. Dopu scurdatu di ruboru di ogni besta, sintiau assai cunfidenti grazi a l'aura chì circundava u ghjurnalista di un ghjurnale respevutu, divintò stella in Cherkasy è issa soeva cunquistà Kiev. Per fàli fàciliu, decisu di cumprà un auto, hà pigliatu un prublema, ùn pinsava veramente cumu per pagà.

"Aghju cumprà buttoni in primu, è dopu u tela nantu à u mo giacca" rire Zabolotnaya, ricurdannendu à a so ghjuventù. - E dopu era cum'è chì ... hè una bona lingua ucraina - "zuhvala". Provincial-diretta, autentificata, in mente. In Cherkassy nunda chì mi tenite à me - nè parenti, nè u mo travagliu predilettu, nè cavalieri - ùn paria chì ùn ci era micca degnu. Vuliu scaccià quandu. A sensazione di cespugliallu, ma ancu a libertà spavintatu - hè quellu chì vulia. E un ghjornu hà rializatu u so sperimentu immobbili: si stalla à u so propiu "colore prune" neu-noir, hà vultatu nantu à a musica è corse cun brisa in prima per a presa di Cherkasy nantu à u Dnieper, è dui uri wara dopu - à Khreshchatyk. In a strada principali ... è vogliu aghjustà - cù l'orchestra. Ddiu sùbitu in l'ànima di Natasha.


U ghjornu era una persona impurtante

Quandu u direttore di a casa ucrainu Natalia Zabolotnaya hè stata offerta per creà un centru di pressa in a casa ucraina. À quellu tempu, hà avutu u travagliu in u "President's Herald" detras d'ella, induve hè stata fatta da u fattu chì a zitella spessu vi vene da Cherkasy à i conferenze di stampa presidenziale è hà sappiutu à fà l'amici cù u serviziu di stampa. In parallelu, impegata in u PR di un partitu puliticu ben cunnisciutu, ella aspittava chì dopu a vittoria in l'alizzioni parlamentari serà un attache di stampa di a prima persona. Inoltre, u capu ùn rifiutà i so servizii: a presenza serata di una bella donna unmindia puderia causà chjaru indelicable. In a politica, Natalia hè stata disappunitu, si firmonu micca pagatu salarii in Vestnik, è di novu, cum'è in a so ghjuventu iniziale, era in un locu di incertezza: chì fà? Ciò chì piace veramente? Publicazione hè stallatu, u ghjurnalismu hè alimentatu. "Sò una persona impatient, per mè di scrivere un articulu in dui trisci, è ancu in un ghjurnalettu conservadoru - tortura," Natale admetti. "Hà sempre invied television reporters and news agencies".

Finanza, sicuru, cantò rumani. Natalia recita cum'ella avia deve dumandà à u petrolero per vende gasoline nantu à cirte cinque cinquanta, perchè ùn era micca più soldi. "Perdà a mio billarda, mi vulia turnà à casa", ammuttò, è rirennu à u servitore di a gasolinera. Dui finanziarii, un ingaghju inesgabile, davanti à l'ignurita ... E ancu s'ellu hà influenzatu l'amici, a lingua ùn turnà à dumandà u debitu. "Vi vene nantu à l'uffiziu, surrisu, dà un novu libru, lassu, è sughjettu in l'auto", dice Zabolotnaya. - I - cum'è Margarita Bulgakov: "Nun mai dumanda nunda! Ùn avale qualcosa, è sopratuttu quelli chì sò più forti chì voi. Seranu stati offerati, è li darà tutte e cose! "Per ricercà in ellu in 20 anni hè naturali, ma à 30, solu persone persone assai valente o fermu preoccupatu ùn sianu capaci di fà. In Zabolotnaya, i dui sò cumminati. Plus efficienza incredibile è intrapriża. Dopu avè ricivutu una pruposta per creà un centru di stampa di a casa ucraina, hà avvicinau rapidamenti à l'affari, hà sviluppatu un stile, hà designatu l'abitudine, dispostu, per ciò chì in l'apertura di u centru di stampa, u Primu Ministru parlava ... "Inviu una pala in manu - Cosa, Natalia ridi. Hè generale per fà riri, hè - u diritore direttu di tutti i diritti diretti di a casa ucraina, meritò i capimaghji ritirati di l'altu ranzu. Ùn avete micca pinsatu nantu à u postu, finu à chì entra in a clinica cù a prima mutazione - cambianu quasi ogni sei mesi. "Ùn sò micca sapè à ghjustificà, ùn aghju micca di cunflittu, per quessa l'aghju avutu solu dui opulentai: di lascià è perde u travagliu ... o da diventà direttore da u principiu" se vulete scunfighja a mafia, deve esse guidatu ". Natalia hà torcia a so natura indipendente in un cornu d'un muttu, impegni tutti i cunnessione è anu decisu di fuglià in una donna di capru di pilu per vede più impressiunanti. Allora, a verità, era rimparatu da volta. Mentre era seduta per salone di travagliu, in un locu in alta spera qualchissia hà risuscitatu una manu è fècenu inscription à una signatura sottu u documentu finali. A ghjovana ghjovana hà a capu di un grandu spaziu di moltu concerti è di subordinazione - un squadra di 160 persone.


U ghjornu chì hà amatu cù l'omu equivocale

Una volta, in una reunione di a comunità Cherkasy, Natalya hà cunnisciutu un ghjovanu business di nome Igor. Ùn era micca pensatu chì ci era una novella. À u primu, esattamente in u testu "L'Ironia di u Destinu", ùn hà micca piace à tuttu. Ghjuventù ghjochi, insostenibile. Cumu parechji ragazzini chì anu criatu senza un babbu, Natalia hè stata fatta da l'anziani (anche, perchè ellu avia de pacà a solità oghje è oghje).

In ogni casu, altri reune si hè stata cun Igor, chì cambiava tuttu. Puderete, confessò à u direttore di a casa ucraina, Natalia Zabolotnaya, chì, dopu avè incaricatu cù a so ex esposa, hà stallatu l'ubbettu: immediatamente dopu 40 pè acquistà una nova famiglia è i zitelli. Allora unu di e dui sapia esattamente ciò chì vulia. Un annu dopu à appuntamentu, u novu direttore di a "Casa d'ucraina" era già caminava cù una sughjura sana. A vache dicenatu ùn hè statu purtatu, è quandu u primu zitellu era trè mesi d'avè, andò à travaglià. "Stu locu ùn era micca piacevule per mè, aghju datu a massa forza spirituale, cusì tesu assai. Allora, inaguancimentu i so làmpati, abbandunò u so figliolu à a cura di una babera è andò per u travagliu. In ogni casu, hà travagliatu di Bogdan à un annu è a meza - trè volte à u ghjornu, andò in casa, postu chì l'appartamentu hè ancu in u centru. A notte hà dumandatu à manghjà ottu ora, è da novi à a dumela, andò à travaglià. Ma era slim senza dieti.

A storia era ripetuta è cù a piccula Katerina, chì ghjè oghje à dui è mità. U sustitutu maritu nun appruva a dedicazione di u maritu, rire sempre: "Nove hours, and you are at work. Ciò chì ùn ci hè nimu à salvà a casa ucraina? "Ma, pocu tempu, Natalia accidinamente esciudine cumu chì u so maritu annantu à u telefunu hà dettu qualcunu di i so successi, è a so voce sonate orgogliu sfavillate. "Eccu ciò ch'e aghju vulsutu solu - chì qualcunu avia orgogliu di mia ..."


U ghjornu chì hà fattu l 'impedente

Una volta ella dicidi di cambià a "specializazione" di a casa ucraina. In seguitu, l'offerte esse ingressu principalu: vinìanu forze politichi, cunferenzii cummerciale, mesa di volte è l'arburi di Natale di i zitelli. È tuttu questu hè ancu questu, ma a causa di a crisa, l'attività di l'attività diminuite significativamente. Ma a nova direzione creata da Zabolotno hè piazzatu - arti di l'exposition. Ancu prima ch'ella hè firmata l'ordine nantu à u so appuntamentu, Natalia dicidi di mantena a prima fiera d'arte. Ùn avìa micca spirantatu, senza cunnessione in l'ambienti artistica, senza educazione specifica. Ma hà espritu per l'entusiasmu. À primu hà decisu di exhibisce l'opere di i cullezzione privati ​​di i pulitici famosi, chì dettiru l'esposizione un amarulu chjaru, assai visitatori ùn anu interessatu micca cusì in imagini com'è in u nome di u patrone nantu à a chjesa. I critichi arti cundannati l'esposizione di eclecticism. Ma u direttore di a casa ucraina, Natalia Zabolotnaya, ùn hè micca stata sbattuta u travagliu pianificatu. Dopu qualchì parechji anni, i sperteci ferinuvanu e so mani è dicenu: "Cosa ti sì, quale sculture? L'scultura hè in decadenza, ùn interessa nisuna ... "Per a prima volta l'scultori di veru hannu avutu a curamentu, ma avà, trè anni dopu, un veru bombe di scultura cuminciò à Kiev! Cum'è un bonus per i visitori Natalia ponja da e maiò l'maestri di l'Europa, di i grandi maestri - l'annu, per esempiu, u "Pensatore" di Rodin è e donne surrealista Dali. L'aligria sinceri hè mandatu in u libru di rivista, senza parte di venerable historiadores di l'arti, ma ancu vilchini intelligenti è anziani chì ùn anu mai avutu in Parigi è sò cuntenti perchè anu vistu u travagliu di Picasso, Zadkine, Giacometti ...

"Amici spessu discendu à l'imaghjini chì pare chì anu falluti, micca realizabile. E mi sentu chì questu hè veru, ancu s'ellu ùn sò micca fundati. Ci sò, per suprattuttu, momenti da quandu mi preoccupatu, depressu, ma allura dicu à mè: "Arrichemu! A cosa principal hè di ùn firmà! Andate à u big step by step! "E aghju principiatu à travaglià".


A casa ucraina dispunia issa quattru grandi fieri arti specializzati à l'annu. Venenu à curati stragneri, rapprisintanti di casi di venti, trà i cundutori sò parechji VIP-persons è, di sicuru, artisti chì di buzeffara chjamatu Zabolotnaya "ama de casa". Dopu u so stessu flusu, Natalia publicheghja una rivista annuali nantu à l'arti cuntempuraneu in supportu di sti azzioni, chì vinni diretta solu per "a so", ma cù una lumera a manu di Natasha cuminciò à disperse una circulazione decentu.

Passionòmente purtatu da l'arti, ella stessu si cuminciò à cullettite ("Sò Taurus, tuttu ciò ch'e aghju vogliu, volte in seguita ghjunghje à a pruprietà!"). Dopu avè una educazione filològica è legittima, hà decisu d'eliminà a ceca di a storia di l'arte, è intrì in u dipartimentu di currisponde di l'Acadie Nazionale di Pittura è Architettura. Improveta u so inglesu, participeghja in parechni avvenimenti suciali ... Cumu si gestionanu tuttu? A risposta hè simplice: Natalia cunnosci a parte cù u passatu è ùn ha micca teme di l'avvene, cusì i so passi sò assai faciuli.