Avà è mamma à a cura di u zitellu

Spessu, l'avanna è a mamma à cura di u zitellu sò in cuntrastu cù l'educazione. Cumu pò esse evitata?
Tuttu u gravidenza a vostra mamma hà pigliatu da cura, catu, purtatu tutti i più gustosi è utili, alimentatu à u so figliolu mentre chì eravate in l'uspitalu, etc. Dopu tandu parturì, avete messu in imbuligheghja da a so cura è l'intrumissioni in tuttu. Ti pari li ùn capisce micca u vostru situ nervoso dopu à dà nascita, ma ùn sparte micca i vostri virsioni attuale nantu à a cura è u sviluppu di u zitellu! E a mo mamma, in turne, si prumessa offensa à u fattu chì avete, in u so avete, fate tuttu u mballa, sò capricciusu è pensate solu di sè stessu. Tù sì nervu, è a situazione in a casa hè tensa. Tutti l'ànimi è a mamma à u travagliu di u zitellu è da pruvate di vene cun questu novu per l'educazione propria. Li dispunifici chì si trovanu micca u megliu modu per l'affare di u zitellu. Intendemu di scioglie quale hè a raghjoni. Cumu salvà u mondu?

Pudemu fà senza diprissioni!
Fatigue, un vulintu constantu di chiancià, un sensu doloroso di culpabiltà di u zitellu perchè ùn sapete cumu fà cura di ellu issa - i sintomi sintentanu indipendente postpartum. È a parte più difficiulugia hè di trasmette à i vostri amici chì i vostri sentimenti sò micca dichjati da capricci, ma da una cundizione psychosomaticu specialu causata per i cambiamenti hormonali in u corpu. Tenete in mente chì u vostru situ ansihetu hà un effettu negativu in a lactation.

Pruvate per spiegà cun tranquillamente à a to mamma . Amparate e so pubblicazioni in magazines o visitate un psicologu chì vi aiutavvi à superà un state depressu.
In regula, l'avanna sò cunsiderate cumparse in unsurpassed in tuttu ciò chì tocanu à l'assistenza è a crianza di u zitellu, in modu di mantenimentu. A so spettazza ùn pò micca esse denegati, perchè elabureghja i so propri figlioli è hà fattu bè in bè. Ma volte volte chì, ancu cù l'avventu di i grandi, a me mamma hà sempre aduprà per voi cum'è stupidu è sempre critichi di e vostre azzioni. Avete à sente da ellu: "Arreremu u zitellu!" E a vostra opinion di u vostru maritu annantu à questa o quella mutazione di cura di u zitellu ùn hè micca solu fatta. Per assicurà chì tali cunflitti ùn arrossenu micca è ùn vippiru micca in prublemi famigliali, pruvate a distinguia immediatamente distinta entre zoni di influenza. Spiagnate à l'avana chì a so aiutu necessariu ùn uttene rimpiazzà a mamma è a mamma, ancu s'elli ùn sò inexperience è incù stasera cum'è voi è u vostru maritu!
A rispunsabilità per u zitellu hè stata sclusa nantu à i spalle di i genitori, è perchè ellu scelta i metudi di crianza è cura! Spiagnate à l'avana chì unipochi di a so cunniscenza puderia diventà obsoletata in vint'anni è hè l'ora di ricurdà.

Amu u rilancià
Hè triste, ma a volte, ancu i più grandi avanzeri ùn ponu passanu e so credi. Per esempiu, hè pruibitu di valdi l'acqua dopu à un bagnu di tarda o insistia à alimentà u zitellu strettu da l'ora. U silenziu, u soffrenu è u rancura ùn valenu a pena: pruvate à calà parranu cù a to mamma. Sicpruttori urindevamenu ogni modu di modi per cambià u compite indesime di e persone chì ci sò. Prima di tuttu, pruvà capisce ciò chì imponta l'abuela. Di solitu esse sò i più boni impiezii: volere sinceramente, bè, è ella voli bisognu di u vostru ricunniscenza, cura è rispettu. À l'età di retirementu per parechji, l'unicu modu per avè tuttu guidanu à cura di i vostri grandi figlioli. Cumu esse in questa situazione? A risposta hè simplice: spessu u vostru amori è gratitenza versu a vostra mamma o sogni, calene cù a vostra calidez per chì sempre si senti cusì necessaria è amata.

Ùn culpè micca a generazione maiò per a so crescenza à l'alta, perchè i sbaglianza, nimu ùn hè immune. I siciliani pensanu chì i genitori tendenu à esaggerari l'influenza di i missiavu è à u listessu tempu ignora i so furmazioni pedagogichi. In fattu propiu, inconsistenza materna, nerviu, eterna "impiegatu" è "razzi pedagoxi" paterni minissiru a psyche di u zitellu di più seriu chì l'"pimpering" è a "permissiveness" di l'ànimi. L'arti di esse una vera amma hè precisamente chì i dui parenti è u zitellu anu una opinione chì hè u babbu è a mamma chì sò l'educatori più impurtanti.

Sensibilizà u vostru amore , l'avana a pocu stà à sente a vostra opinion. E ancu ancu i più disprezzimi disgrazzii in cura di u zitellu desapareceranu in tempu!
Una mamma moderna rara raramente s'assetta durante un longu tempu in un decretu, spessu ella hè furzatu à andà à travaglià. E in stu casu, sicuru, u più assistente di assistenza ghjuchjica hè una avana. Dopu tuttu, chì, se ùn era micca a vostra propria avutru, prestu cù curagiu è cura cù u to babbu! In ogni modu, abbastanza annantu à questu terrenu ci hè un sensu di gelosia. Una ghjovana mamma pensendu chì a so avanna serà più maestru è spirimintassi in cura di u so picciottu, vi vede i primi passi di u piccioccu prima, è in a longa durata rimpiazioni in u cori di u fogghiu.

Fricassate cun questa sensazione ùn hè micca cusì faciule . Ma ricurdate chì ghjè quellu chì ghjè a mamma, è nimu hà da pudè rimpiazzà. U vostru tesoru anu sempre avanti di u travagliu, di tuccallu, di abbraccià, per oliu u to oliu nativu.
U nasciu di un zitellu cambia i valori di vita è e prublemi. È per parechje tradizione di e femine in successione, a famiglia hè in u primu locu. Ùn culpèvule micca per a siparazioni da u mulinu, se vi sò furzatu à andà à travaglià. U picciottu ùn hà micca amatu micca più menu sè spentu cun ellu micca 24 ore à ghjornu, ma solu 6. Pigliate micca, l'amore hè sparghje micca per ora, ma da a prufundità di sentimenti è di rilazioni. Ricurdate chì a cume ma hè chjucu, ma a qualità!