Biografia di l'attrice Inna Churikova

Quale hè chì ùn cunnosci micca Inna Churikova in u nostru paese? Certu, u nomu è a biografia di l'attrice sò cunnisciutu à parechje è assai. Biografia Churikova hè in parechje publicazioni stampati. E tuttu perchè a biografia di l'attrice Inna Churikova hè interessante per i rappresentanti di e generazioni. Questa hè a raghjoni chì vi parleremu di a biografia di l'attrice Inna Churikova.

A biografia di sta donna ùn hè micca alluntanatu da Ufa. A cità induve Inna hè Belebey. Data di nascita Churikova - 5 ottobre di u 1943. A vita di l'attrìzia ùn hè micca stata in una famiglia aristocrática. In generale, a biografia di sta donna pò esse sviluppata assai sferenze, se no per u so talentu. U fattu hè chì i paisani Inna ùn eranu scritturi o attori. A famiglia Churikova hà avutu razzi campagnoli. Ma i so genitori sò stati ottinuti assai in a vita è a scienza. U papu di l'attrice hè travagliatu in l'Academia Agricola, passava dui guerri. E a mo mamma era prumessa in a ricerca biocuimica è era un mètudu di a scienza. Quandu i paisani di divorciri inna, ella è a mamma hà vultatu in Moscu. Hè stata quì a zitella hà principiatu à studià à a scola è si n'andò in un studiu di u ghjovanu in u Teatro di Stravaganzu di Moscou Stanislavsky. U fattu hè chì quandu viaghjanu in a capitale, Inna spessu visitatu u teatru è prestu rializate chì era assai interessante per ella per vede cumu l'attori facenu un mondu fictitivu in una quasi reale. Inna hà avvistatu chì ella veramente voli fà. Hà gustu à vive in un mondu di fantasia chì puderia diventà cum'ellu vulia.

Hè per quessa, dopu a graduazione, Inna hà decisu chì a so manera definittiva andarete à qualchì istituzione in furmazione tiatrali. Hà sottumessu documentu à u Teatro di Art de Moscou è di Shchukinsky. Ma ella intrì in Chjesa. Inna, Inna hà mai scunvigghiutu ch'ella era destinata à studià à sta università. Churikova avia excelbili maestri è maestri, chì si ricurdò cù a so vita cù gratitenza è rispettu fundatu. Hè ringraziatu à queste persone chì era statu capace di truvà u so postu in a professione è diventà cum'è una actresse, a quale tutti sapemu.

Quandu a zitella finisci i so studii, fù casi mandata à Kamchatka. Ùn hè micca sicretu chì in l'era soviètica tutti i studienti eranu distributati induve eranu vulutu. E era assai difficiuli d'esempii di resistenza è esse rimettutu di tali destinu. Inna, Inna ùn hà micca vistu questu un problema enormu. Ella voli solu ghjucà, è induve hè digià a seconda domanda. Eppuru, a so mamma avia un accostu razionale. Hà capitu chì in Inna, Kamchatka, in modu professionalu, ùn cume micca qualcosa particulari bè è prometenti. Inoltre ùn hà micca vulutu liberà u so figliolu solu. Dunque, a mamma di Churikova facia tuttu ciò chì a so figliola fù partutu à Mosca.

Inna andò per travaglià in u Teatru di u giovane Spettaturu. Allora ghjucava, o in a ghjente, andate à i roles di i zitelli. Ma, in tempu, i critichi detti una picciotta. Questu hè duvuta à u rolu in a cumeddia "Dopu lu prigu prigiuneru". U puntu hè chì stu prestazioni ùn hè micca una pruduzzione ordinante per i zitelli. E l'eroe in a cumeddia anu una psicoluggìa prufonda, cusì Inna hà sappiutu avertitu u so talentu è dimustrà ch'è ella hè capaci di ghjucà micca solu in contu di farfari, ma ancu per fà i roli cumplessu è seri psicologichi è drammaticamenti.

In 1973 Inna Churikova era in Lenkom. Ci hè stata invitatu da un direttore famosu è talentu Mark Zakharov. Era nantu à u palcuscenicu di stu teatru chì a confession di Churikova hà realizatu, cum'è un attore di u tiatru veru. Hà jugatu roles assai diversi, chì revelanu cada unu d'elli in tale manera chì l'audience era imbueddu di tutti l'emozioni necessarii per a percepzioni di u caratteru. Eppo si cumpranu, anu in fretta, aiutu o cunnannati. In generale, tuttavia, tutti i caratteri Inna anu sviluppatu sempre à esse sinceri è reale. Ùn sippone più di sobrepesi è ùn hà micca vistu falsu. Questu hè ciò chì Mark Zakharov hà valutu in stu valore. Inna ancu ghjucatu in u teatru. Ma ora ella spessu parte parte in l'imprese.

Ma, sicuru, tutti sapemu perfettamenti bè chì Inna Churikova ùn hè micca sola una attrenda tiatrali. Inoltre, hà stella in parechji pittura è Sovietica è russa. Inna Inna Churikova hà avutu à u cinema, avè scrittu à Rajka in a film "Clouds over Borsky". Allora pudaria esse vistutu in such famous known as our spectator pictures as "I walk around Moscow", "Elusive Avengers", "Thirty-three". Inna hà ghjucatu assai stravaganti. Hà sappiutu di cunghjuli in un pocu di u pagu, un pocu di l'excentricità, ma, à u stessu tempu, e so eroine eranu veri. Ùn sò micca cacciati fora di a cultura è a vita di u populu, eranu comprinnutu da tutte di tutti. Inna Churikova hè veramente una attrice eccèntrica, chì hè megliu adattatu per ste roles. Pudete esse disprezzu è dura, è tràggicu, è umurusu. No ogni attrìglia pò sculputà à cunghjuntà in ella, in i so caratteri sò tutte e cose qualità together. Ma in Inna sempre hà da esse cinque cun un plus.

Hè nutate chì u talentu di Churikova, in parti, hè statu ancu revelatu grazi à u direttore Gleb Panfilov. Hè quellu chì filmeghja i film, l'eroine di u quale avvicinavanu à Inna. L'attratore Tandem è u direttore hà da aduprà parechji pittura interessanti. Di sicuru, Inna hà principiatu in altre direttore. Avia parechje rote interessanti è Panfilov ùn mai avete impeditu per abbandunà in modu professu. Ma in a so vita persunale, sta succorsu ùn succede micca. U fattu hè chì l'altri si truvava micca solu da u direttore è l'attrice, ma ancu da l'omu cù a donna. Panfilov addivintò u maritu di Churikova è vanu a felicità mai. A coppiu avè un figliolu Ivan. Ma ùn hà micca seguitu à i passi di i so genitori è diventenu un avucatu.

A ora, Inna cuntinua a ritruvà. Appena sarà settanta, ma ella ferma ghjovana in a spazzola. Inna crede chì ella hè una persona assai cuntenta, grazi à u so maritu è ​​u figliolu. L'unicu sònniu ch'ellu hà mancatu hè di veda i so nietti è avete abbastanza per piacè. Tutti quelli chì Inna riedu da a vita, hà digià ricivutu in tuttu.