Ieri in i zitelli

Nuvembre o dopu, ma questu hè successu à tutti i zitelli. In un pocu di u mumentu perfettu, capisci chì quarchi cosa hè sbagliatu cù u zitellu, ùn hè listlesse, capriccioso è toccu u so testa, cù i so labbra, diventa chjaru chì u zitellu hà una frebba.


In regula, a causa, chì hà servitu di risurgiu di a temperatura, hè un friddu. Di sicuru, in un certu periodu di età, pò accade è dentali , è una reazione à a inoculazione. Ma a maiò parte di a temperatura hè per a freda.

Eccu ciò chì tocca ùn hè micca di panice, ma piglià misure per assicurà chì u zitellu s'hè rinforzatu rapidamente.

Prima di tuttu, avete deve medisce a tampiratura. Questu hè fatta da un termu ordinariu, chì da parechji minuti hè necessariu di mette u zitellu sottu l'armpit. Sì u termometru mostra a temperatura alta (39 è sopra), hè cunsigliata per attruisce immediatamente l'assistenza medica. Se a temperatura hè di 37 gradi, pudete puru pruvà per trattà a so propiu. In questu casu in u gabinariu di a medicina, hè desirabili avè u Panadol ghjochi, chì hè un antipiritu.

Inoltre, l'abitazione induve u zitellu si trova ùn deve esse troppu caldu. Inoltre, ùn abbia micca i zitelli in una cintina di vestiti. E, più importantemente, - à una tempura, ùn pudete micca usà un pappagallo di u ziteddu, cumu crea un efectuiu di serra, è da questa temperatura pò esaltà.

Tuttu u tempu, mentri a temperatura mantene averà, avete bisognu à u so figliolu cù l'acqua, perchè ellu hà qualcosa di suduri. Piuttostu si usa, u megliu.

A strada, about "sweat". Ci hè una manera effittivu di "avana" per fallu a temperatura (ancu s'ellu ùn hè conducive per l'appruvazioni di assai medichi) - questu quì si spoglia cù vodka (o alcolu). Naturalment, ùn ci hè bisognu di fate cù questu. Pudete ancu diluisce u vodka cù l'acqua (è l'alcooleti, ancu necessariu) è u lìquidu prifattutu à fretà u zitellu in u pettu è in u spalle. Per fricà, hè bonu per a notte chì dopu à sta prucedura, u zitellu sbarcò quandu allora dorme. Grazie à questu, u zitellu per a notte ferà sudore è di a matina di u ghjornu dopu a temperatura caderà.

Normalmente, in u sicondu ghjornu di un friddu u zitellu hà un friddu . Eppuru si u nasu ùn hè micca sicariu, perchè pò esse una complicazioni nantu à a gola, pulmoni, ecc. A cunsiguenza hè a bronchitis, a pneumonia, e d'altri malatii causati da u fattu chì quandu si secca in u nasu u babbu respira à a bocca, chì face à Dessecazione di mucus in i bronchi.

A secunizazione di u muccata si trova cù l'aire stru è siccu, cusì à a stanza averebbe guadagnà l'aria più fresca. Ma, senza avienti è arnesi, solu modi naturali (finestra aperta, balcone).

Da a secche in u nasu pò aiutà à ridderà e pezzi, cuncrettu apposta per fà u mucus liquid.
Quandu u nostru pezzu "s'apica" (u muzzu tornerà licurusu è continuà à flussu), u prucessu di battè u corpu cù friddi. A rinite quì accetta in un rolu di prutezzione è, per quessa, ùn hè micca necessariu di esse celosa à a so dispusizione (pò esse riittate, ma micca più), quandu u tempu vene, si passava da ellu stessu. Ma ùn hè micca valuta.

L'ultimu cumpunente di u friddu cumuni è una tezza. Hà aiuta à u corpu per u pattu di a malatia è dice chì, quasi parlante, questu hè l'ultima espanzioni. Quì, troppu troppu troppu di "un mediu d'oru", perchè Ddiu impedite, ùn ùn guidò micca cumplicature. Cough ùn deve esse secondu, aiutavà aiutà l'aire frescu è assai liquidu.

È, finarmenti, parechje cunsiglii impurtanti: se u zitellu hà cù diarrea, vomitu, risponde sopratuttu è a so tampiratura ùn sali micca. Aghjò immediatamente un duttore, postu chì in questu casu hè improbabile di pudè aiutà u zitellu senza preghjudiziu.

I friddi si vanu è si vanu, ma tuttu serà da solu di voi solu - se passarà o si deixanu consetaggi eccellentu.

Bona salute per voi è i vostri figlioli!