Quandu una Girl aghja vede à u zitellu?

Quandu una Girl aghja vede à u zitellu? Certu, quandu ella piace. Ancu s'ellu ùn si capisce micca chistu. Scinnemu cagione è ùn sò micca sappiate in seguitu è ​​ricunnosce. Agree, perchè ci sò assai situazioni di vita. Per esempiu, una ragazza si cunnosci di i carusi, cumencia à cumunicà è fà amici, ma alcuni di a cumpagnia hè chjaramente pratesa. Ùn hè micca quellu chì era una persona ngeganti, ma qualchissia rimettiva in ellu. Forsi manoli, forsi cumpurtamentu, forsi l'apparenza è a parola.

Ci sò parechji fatturi. Ma, hè ancu una parte di a cumpagnia, perchè avete a comunicariate cun ellu. Ci hè pocu tempu, è sta cumunicazione torna un pocu più stretta. A zitella principia à avè avvistu chì ùn hè micca cusì terribili, chì u so cumpurtamentu hè solu una mascara o qualcosa manera, ma in qualchi fondu, hè una persona assai interessante è piacevule. Certu, nimu ci crede ch'eddu pò piace, sapendu ciò chì i relazioni trà sti genti era urigginariu. Ma, parechje settimane o mesi si passanu è a zucchizza avvisti chì ella hè sempri interessata da se stu ghjovanu sarà à a reunione, cumu si falla, se truvò alcuni per ellu stessu. A strada, l'ultima pregunta, spessu, a preoccupa a più. À e reune, quandu a ragazza si vede in a direzzione di u zitellu, l'explica per l'amici è l'abitudine, ma in fattu tutte sse andatu in tuttu. Di sicuru, avete a truvà a forza per l'admittirè - hà cundottu in amore, ma chì parechje anu vistu.

A manera chì una zitella guarda un ghjovanu, cumu si parlà di ellu, quantu ellu ricurdeghja cun ellu, quandu ùn hè micca, dà tutti i sentimenti chì sente. Ancu s'ellu a maiò chì a donna ùn l'ha micca ammissu.

Quantu hè apprezzante hè chì quandu una zitella s'assumiglia in a direzzione di u zitellu chì piacia? Di sicuru, tutta dipenditu di u temperament è u caratteru di caratteru. Sì a zitella hè chjuca bè è micca utilizata per spiegà i so sentimenti per esempiu, u prubabilevule, chì ancu l'attitudini à u ghjovanu hà cambiatu in modu romantivu, sò esse nutati solu da quelli persone chì ùn cunniscenu micca per u primu annu. Ma i pupulanti è l'extroverti, fighjenu i so sentimenti inghjustificate, ùn vulianu micca. Questu hè nutatu da tutti, menu l'oggetti d'attenzioni.

Sì, ùn hè micca stranu, ma l'omi ùn micca sempre avesso i sentimenti di e donne, sopratuttu quandu questi senti sò oculati. U fattu hè chì micca tutti i cattivi crede in amore. Inoltre, ci sò spessu occasione chì, in fattu, ùn credi micca in elli per quessa, è ùn permettenu micca a pussibulità chì alcuna pò adduta cun elli. U fattu chì quelli omi crede chì una donna pò prestu attenzione à ellu solu se ellu vi schjarà assai attente à a so, curdi, dà rigali. Ùn permettenu micca chì i sentimenti arrigannu di nunda. Ancu u più difficultu casu, quandu u ghjovanu è a zitella anu una rilazioni abbastanza braccia, è da volta hà dettu in amore. Stu cumpurtamentu ùn si cundine micca in a vera storia di u mondu. È cum'è chì a dama ùn hà micca vistu per ellu, ùn importa ciò ch'ella mostrà a so sentimenta, ellu restanu à l'ultima è ùn credi micca chì questu hè veramente reale.

Di sicuru, micca tutti l'omi sò cum'è questu. Ci sò ancu quelli chì avemu totu quì à una volta, ma sò in generale in a minurità.

Chì pudete fà per fà un omu avvisu amori o, per contru, mantene un segretu.

Allora, prima di parlà annantu à u primu casu. Sì a zitella voli indicà u babbu u so sentimentu, avete bisognu di mette tante qualchì restrizioni per ellu stessu. Per esempiu, ùn impedisce micca per elli è cunfèssanu u vostru amore. Un ghjovanu ùn simu micca interessate - è ùn prudenu di principià per sente per voi un pocu più cà a simpatia simpatica simu.

In questu casu, avete bisognu di un flirtazione. Sò, tocca, smile - utilizzate tutti i vostri ferries. Fighjà ch'ellu sia interessante per voi, ma micca quantu quant'è veramente hè. Pruvate di cuntrullà sempre i vostri impulsi è emozioni, ma à u listessu tempu, ùn avete mai messu in a Regina di Neve. Sì un ghjovanu ùn cride micca chì pudete avè manera, poi averete distruggeranu tutte. Pagaete attente à i so prublemi è interessi, aiutate i cunversazioni, cogliri a cura. Fate chì senti a calidez da u to lado.

Eppuru si senti chì a persona hè alimenta di qualcosa per voi, ma ùn cride micca chì l'amè, perchè, forsi, hè sempre valutate di parlà direttamente. Eccu, si liggeru è altri viaghji di interessu sò improbabulevuli aiutà, è tutte sse prumesse in un longu tempu. È ùn voi micca un ghjovanu chì vi cunfède à voi in amore, chì ghjè quellu ghjornu di ghjovanu. Cusì, basta vi parlallu francu. Fighice chì ellu piace assai, chì vulete esse cun ellu è ùn hè micca una farsa. Fate chì u zitellu senti chì sia seriu. Allora serà più faciule per ellu per apre a so ànima è vi permette à voi in amore.

Bonu, oghje qualchi parolle nantu à u sicondu casu. Succece chì una donna ùn hè micca bisognu di un omu per sapè di u so amori. I ragiuni ponu parechji: ùn hà micca bisognu di fà amari, hà l'altru, hè negativu à a ragazza è simili. In questu casu, avete sempre ricùardi di l'autore-cuntrollu. Nun discutere micca un omu cù l'amichi chì pò dì à ellu. Ricurdativi chì ci hè quasi un centu percentuale chì qualchissia vi definisce. Quandu si trova vicinu à stu paese, fate tutti i so brame di fighjulà, toccu, anchi brevi, pruvate per piace à Ghjesù è aiutallu. A vostra cumunicazione deve esse propiu d'amici. Ùn mostra micca assai interesse in i so prublemi è l'affari, cuntribuisce u vostru aiutu. Avete à cunvince di voi chì ùn avete micca bisognu, chì questu u ghjovanu ùn si pò micca suità. Sfortunatamente, questu hè difficiuli è difficili. Hè bisognu di avè avertitu chì l'autore di cuntrollu constante vi feranu assai stanchi è moltu. Ma se veramente l'avete bisognu, pruvate sempre à mantene in manu. Ricurdativi chì i ghjovani ùn sò micca perciziusivi cum'è e chjucchi, perchè s'è avete viutu, un ghjovanu ùn capisce micca i vostri sentimenti.