I sbagli in a rilazioni trà un omu è una donna

Pensate chì nantu à a vostra manera l'omi sbagliati venenu à truvà? Dopu a prima cita ùn anu micca chjamatu, o chì a vostra rilazione ùn era micca seriu? Probabilmente, ùn hè micca solu nantu à l'omi, forse aduprate qualcosa di malu, chì sò repulsifichi. Intentaremu di capiscia chì sbaglianza in a rilazioni trà u omu è di una donna chì sorgienu, è in u futuru anu bisognu di corruzzione.

I sbagli in a rilazioni trà un omu è una donna
1. Parechji donne pensanu chì tutti i omi sò male, ma ùn hè micca. Hè inùtule per pruvà per elli u cuntrariu, se qualcunu hè bella sicura. Ma a tutti, i pinsamenti sò di una natura materiale. Se pensate chì tutti l'omi ùn sò micca esperimenti, ùn pudete micca alcune a to mità. Avete bisognu di penseru positivamenti.

2. Ùn avete bisognu di cuntrullà seguitu u vostru maritu, hè chjamatu intrusività è serà inghjustu. Dopu tuttu, e persone valutanu a so libertà. Omi anu bisognu di u so tempu, in questu tempu si sò ingaghjati in un pasati predilettu. Quandu u sposu si va à andà in un bar di sport o à ghjucà cù i so amichi in una piscina, ùn fate micca scandalu, perchè quì si conduce à una rupture in relazioni. Avete bisognu di rispettu u so interessi, è se avete u tempu liberu, pigliate un bagnu rilassante, fate una maschera fussighjanti, o si ncontranu cù i vostri amichi.

3. In u pianu emotionali, ùn si alluntanassi micca di u vostru amatu. Dopu tuttu, una volta chì u vostru amatu era a megliu persona, chjamatu, hà avutu i so ricumpinsi è i falluti cun ellu. À u tempu, pò esse chì ùn voi micca vulete distrarà u vostru omu, è cù una persona di voi chì vulete aghjustà e vostre esperimenti. Allora u to esse amatu ùn avete micca u scopu di dite di qualcosa. Questa hè a cusì chjamata "tradenza emocionale", quandu accende i vostri segretti cù i culleghi à u travagliu, cù l'amichi, certi sicreti intimi chì ùn sò micca significati à persone stranieri in tuttu. È se questu hè cusì, perchè a vostra rilazione pò esse finale.

4. Ùn pensate micca chì tù sì sempre dirittu. Avete bisognu di esse da impedisce è fate per u pirdunu. Dopu tuttu, una disculpa, ùn hè micca un signu di debule, ma a capacità di vede i vostri sbagli.

Analisi d 'errori
Cumu hè diventatu una donna per quale ellu vole esse cumprità una intarretta seria? Cumu truvà un sociu affidante è affidante à a vita?

A maiò parte di e donne ùn sanu micca di fà revelà a feminità, è parechji di e donne ùn sanu micca ciò chì hè. Una donna vera permette un omu per risolve i prublemi, piglià l'iniziativu. E assai donne pruvate à piglià tutti i prublemi è questu hè a so tortu. A so donna pruteghja i prublemi di un omu, cumencia à fèrmenu camiceri, lavanderini, cocchi, rendi migliori, è ùn ne micca dumandate nunda in ritornu, in a speranza chì ellu ellu.

Cusì hà accustatu à u fattu chì a respunsabilità per u so destinazione futura è l'iniziuzione in a relazione si mette cun ella. In u risultatu, a donna hà fattu funzioni masculine. In a so pensione chì una donna hà da piglià tuttu nantu à ella. Hè cunsiderata a norma quandu una donna hà incontru à i zitelli, guadagnana soldi è guidanu l'economia sana. Dopu à quessa, ùn hà micca tempu per vede u so turnariu in un cavallu mancu. U so caratteru diventa disgust, è quì ùn hè più feminale.

Quandu a donna si preoccupa, ella pare averebbi cù u so rolu, si si allora u so pratiche à u cantu. E à u ritornu, e donne manca cù l'amuri. Ùn bisognu di vultà, avete bisognu à esse una donna da u principiu.

Chì significarà à esse feminile?

Ùn pigliate micca l'iniziativa, hè una funzione masculina. Quandu travaglia cun un omu, una donna li duna u vostru numaru di telefuni, numaru mobileu, cumanda a suli, sulu si chjama è ùn hè micca persu in ogni locu. Ùn ùn solu i so prublemi. E nostre donna amata à i pedi di a so scelta sò pronti per fà u mondu sanu. L'aiutanu à truvà u travagliu, truvate un appartamentu per riuneta, i devi seranu perchè.

Un omu aveva aiutà una donna, micca ella à ellu, cambianu rolli, è una donna di a vita ripiglià i zitelli, a carriera, a vita è u maritu per a figliola. A forza di una donna in pacienza, hà dettu aspèvule à l'omu decide u prublema. Ma se avereti riparati, vende una bombeta, mata un uce, un omu hà caputu chì ùn hà micca bisognu à una donna à tuttu.

Un veru fimminu ùn ùn senti à u scruce di un omu, chì ùn pò micca fà nunda, prestu li soldi, ùn ùn mette in ellu u collu è mantene un omu. Infini, l'omu stessu devi u so soldi, cura, attenzione.

A funzione di una donna hè micca per coperà dopu à l'omu, ma per accettà tuttu ciò chì un omu dà, devi esse permessa di dà à voi. Dopu tuttu, una donna pò fà assai à un omu, è questu ùn hè micca fatti materiali. Ella dà paci, tenderness, adorazione, admirazione, è aiuta un omu revela l'essenza d'un omu. Un omu hà bisognu di diventà un sustegnu, un maestru è deve esse respunabile di a famiglia.
Ùn decide micca un omu i so prublemi, ùn mette cun i so cunsiglii. L'omu stessu risolvi prublemi, questu hè in inherente in a natura maschili. A donna ùn hè micca datu, quandu ella cumencia à fà, ella sarà cum'è un omu è perde a so feminità.

Una donna aghjunghje à un omu, cum'è un bastone, cum'è un supportu. Un omu precisa una donna per piglià l'energia di l'omu. Questa energia permette di creà, creà, hè più faciule per ellu a realizà, per esse postu davanti ad ellu ci sò oportunità per creazione di carriera. E si una donna si cura di ella, ella, in questu modu, ùn permetti micca un omu di sviluppà.

Ùn avete micca criticà è critica l'omu inestimabili, chì ùn avete micca purtatu u pane, pudete sceglie u zuccatu incorrectu, pudete pene u listinu, perchè l'omu ùn hà mancu fà fà nunda per voi. Ùn avete micca cumanda, ùn mi susciteghji a to voce, ringrazialli per ciò chì faci, questa serà a femminile vera. Amparate, pigliate cumplimenti in a vostra indirizzu, ùn scrivevi, ma sempre benedisci. Senza senza resistenza è cun gratitudu accetta tuttu ciò chì l'omu è a vita dà. E ùn avete micca esse culpè da a destinazione.

Avemu digià esaminatu some sbagli in a relazione trà una donna è un omu, è spirammu chì pruvate micca di mette in u futuru.