Cumu travagliu cù u friddu cumuni?

Detendu dinò l'immunità. Hè più impurtante chì mai, ora sò parechji vitamini. L'attenzioni deve esse dati à a vitamina C, ma ùn pò micca esse più di a tarifa di u 60-70 mg. E serà megliu di ottene vitamine micca in pilcheghju, ma da i prudutti: choura , pepite búlgara, zucchini freschi esprimati.

Hè necessariu di fà, un costume di bevande, vitamina tè, invece di l'usanza. Pigliate in boni smariscini frutti di un dogrose è cuscinettu, criau una colazione di baga in 200 ml d'acqua è fate a coccia per cinque minuti.

U tè in legume o fruttu - un solu rimediu solu per u trattamentu di i friddi è un mezzu per impediscenu. N'autra ricetta: avete bisognu à mezchemu u culore di calce, fiori di camomile, conchi di frambuesa, frambuesi di limonu, di zucchini di limone, una cullizzioni di cullizzioni chì deve di vende un vetro d'acqua fogera è insistendu à 10 minuti.

Un significa à rinfurzà a immunità. Pigliate a mità di un vetru di zucchero di zappanu è pienu, aghjunghje 1 cuppa di melone o cranberry o zucchero di limonu. Avete bisognu à vìviri in matina è à a notte nantu à una cucumbered.

Comu guariscenu un frastu cumuni?
U ravizzu aiutavvi à ridivà di u friddu. Mettite una cucurrucina di rabidunatu rossi è una piccula cantata di meli, mette nantu à tostu e manghja.

Serà ùtule à travaglià inalazioni. Hè necessariu chop finarmenti l'alle è, cù u mantellu, cale è aricani alternativamente un paru di una nostàlgia, da l'altra.

Inalati pò esse fatte cù patata cociata cù l'aghjuntu d'eucalipto. Quandu e patate sò bè ​​boiled, avete bisognu à un ghjornu di cullenade di foglie d'eucalyptus (pudete cumprà in una farmacevule) in una padedda. Capisce a testa cù una siccica è respira sopra u calzu per 10-15 minuti.

Parechji volte à u ghjornu, hè bonu per lavà a bocca cù l'acqua salata (1/2 cullenella di u salinu à un vetru d'acqua). Avà in farmarii, prestu attenti, ùn anu sprays basati in l'acqua di u mari, sò designati per lavà u nasu cù sinusitis è rinite.

Ci hè una altra varietà di trattamentu: ogni dui ore duranti u ghjornu, intarrà u zuccu di l'aloe in u nasu.

Pruvate per fà un hydromassage di sinus maxillari. In questu casu, un chjucu forte, duvolu solu cù l'acqua calda diretta da quì, dopu à un sinusu di u nasu, à l'altru in u sininu di u nasu. L'acqua di a splutazioni deve esse siparata da ellu stessu, più vicinu. Cusì, i sinus maxilari si calmonu è ricevi un massaggio. Tuttu ciò chì hà accadatu in elli, principia da sgagallu da prestu.

Quandu a garganta fessi.
Se sente una sensazione in a gola, ci vole à piglià 2 cullen di te, u vindu di sidru di mazza è stirate in un vetru cù l'acqua calenta. A terza parte si deve esse ebbattita, è cù u restu di ogni ora lavbeite u to gargu. Da stu trattamentu, u dulore in a gola pò passà per un ghjornu.

Pudete puru rinfrescati a to garganta cù una suluzione di u salinu (una cullizzioni di salitu in un vetru d'acqua) o rinfriscà cù u salmone salvatu. Altra tali ricetta: piglià un vetru di acqua calenta è diluce una cullizzioni di sal marina è iodine. Pudete rinà 3-4 volte per ghjornu.

Compresse, scaldà u collu cù vodka o uccu d'alkohol, avete bisognu à fà quandu a temperatura hè normale. Questa prucedura ùn hè micca adattatu per quelli chì anu aumentatu a glutiana di tiroïde. Fate cusì: traspieghjanu a gargia cù u pergaminu di carta, chì ghjucatu cù u meli di l'internu. Ammi boni.

Ci hè una altra ricetta per "meli": per appughjà una tette, calentami in un bagnu di acqua 100 grammi di meli è mischjianu cun un limonu, fissatu nantu à un rossu. In ghjornu manghjò in una cullera 5-6 volta.

Slimy suavizate è allevà u tè di savore d'esercitu: piglià una cullizzioni di foglie di tè è un pezzu di rosemary, ghjustu seccu, cinnamonu. Cerveza petite fette.

Salsa è eucalyptus inhalations sò ancu utili.

Conseiller à quelli chì anu friddu.
Pò essa u stessu líquidu quantu pussibule, sè ùn ci hè digià mutu, quandu sguassate tosini da u corpu.

Prima di vultà u duttore, pudete scaccià a temperatura cù u parcetamol, perchè a diversità di l'aspirina, ùn diluca u sangue. Inoltre, u paracetamol aiuta à reducir i malfattura di i musculus.

Banchi, spiagge di calzoni calzoni è macelli di mustarda dilate e vini di sangue, crescenu a circulazione di sangue è tutti i prublemi in u corpu è a lotta i virali chì sò stati accelerati. Categoricamente, ùn pudete micca scopre cù una temperatura in un bagni caldo. Puderanu spencassi a vostra cundizione, u vostru corpu hà da stà. Semu devi esse ricordati chì tutte e prucessi in quantu à u calificà di u corpu si deve esse fattu quandu u calore ghjornu è u pico di a maladie passa.