Cumu insignà à un zitellu per sparte?

Quandu ci sò parechji zitelli in a famiglia, u prublema di "pruprietà" hè incredibamente aggravatu. Spécialmente spessu succète quan a diffarenza di l'età di u più chjucu è u zitellu più anticu ùn hè micca grande: per esempiu, l'anzianu di 2 à 4 anni, è u più chjucu hè solu sei mesi. U più ghjovanu, di sicuru, vole toccu l 'affari di u so fratellu o di a so sorella, perchè hè cusì interessante, eccellente è insoliticu, è l'anzianu viloria è ùn vole micca di sparte. U più ghjovanu ùn pò micca dumandà un ghjucatu per ellu stessu, ma l'anzianu ùn sia capitu per quessa ch'ellu deve di e so cosi, o simpricamente ùn vole micca di sparte. In questu mumentu, frà i zitelli, nascite a lotta di interessi è caratteri. In sicuru, in i periodi di disaccorduge frà i zitelli è di i genitori, ùn sarà micca fà fácil, ma si deve esse cumpresi chì tali prucessi cuntribuiscenu à u sviluppu di i zitelli. I parechji ùn deveru micca teme di sti mumenti in a vita di i so figlioli è assume chì i zitelli sò troppu manciosa è disubbidienti. Ci si deve esse capitu chì e selezziunate ghjuculuzzii l'una di l'altri, i ziteddi avè amparate à pariglie cose assai caru per elli, si trovanu una lingua cumuna in un spaziu chjusu, è ancu principiatu à capiscenu chì i paisani sò micca di un figghiu in a famiglia, ma à l'altru. Quandu i genitori aiutanu i so figlioli di risolve i prublemi in pazu, l'enseigneranu, affinchendu chì i so parenti viranu in armunia è truvanu cumplicati.

A voti, sicuru, i cunflitti trà i zitelli reachenu stimi tali chì ancu i genitori ùn sanu micca sappiutu di sorte fora di a situazione correctamente. A decisione più decisiva chì i genitori pò piglià duranti i disposti di i zitelli hè di sfraccià in i primi tempi per ùn avè micca entra in l'abitudine. Per u megliu risultatu, avete bisognu à adhere to various stages, chì avemu da cunsiderà.

U primu stadiu: reduce a probabilità di disputi è di disputationsi trà i zitelli, à u minimu minimu. Parlà à u figliolu maiò in u tema di i ghjucassi è, siddu possi, dividite in quelli chì anu più piace è caru à l'ellu, è i ghjucati chì u più ghjovanu pò piglià à toccu.

Pruvate per esse sicurizatu chì cù i vostri ghjovani favorit, u zitellu in più vechju quandu u più chjucu ùn pudia micca vedeti è ùn pudìanu micca piglià. Per esempiu, organizate un cantonu di jucari in un altru stanza, o dete à toccu à un tempu quandu u più chjucu dorme.

Quelli ghjucassi chì ponu esse lampatu o danuviu, oculanu in tuttu, postu chì prima, ùn hè micca sicura è, sicondu, nantu à questu terrenu, trà i zitelli, pò esse altri disputa.

In ogni modu, sta staghjunazione ùn uttere à i genitori di disperse di disputi trà i zitelli, ma solu reducià u so numeru.

A seconda stampa: in ogni disputa, pruvate à rifurmarà i vostri figlioli, spicificendu per quellu chì ùn deve micca esse tali cunflitti trà e persone. Prima di tuttu, avete una conversazione cù u zitellu più anzianu. Dientale chì i più ghjovani volessi à ghjucà cù i so ghjucati solu perchè ellu interessa, è micca per ellu vulete còllera u fruttu più grande o frate in ogni modu. Pudete pruvà à calculà ciò ch'ella esatta induve irritazione è còllera in u figliolu maiò. Solu d'aprendu à capiscenu l'altri è mette in un altru locu, u to figliolu sarà prontu à u stadiu 3 - per truvà una solu solu.

A terza stadiu: cercate i vostri figlioli cun una varietà di manere chì puderete resolverà u prublema. Tandu, cum'è un primariu, pudete offre parechje di e vostre scelte, ma hè megliu se u caprettu pensa ancu nantu à u prublema è u viaghjella di i so modi di risolve u prublema. Perchè più figlioli seranu implicati in questu prucessu, u più prubabilmente sia chì a prossima tempore i zitelli sanu capisci, si pò, senza l'aiutu di i so genitori, decisione è truvà un modu da a situazione.

Inoltre, u zitellu annesu hà amparatu à dì "nè" à una voce più giòvrana, pacienza è calma.

Di sicuru, i zitelli ùn micca necessariamente passanu all the time together, ghjucanu nimu, ma hè di volte necessariu. I paisani ponenu tuttu ciò chì i zitelli seranu in un locu, ma si sò ingaghjati in diverse affari. Per ciò chì i zitelli serebbe usatu per fà una cosa together, in prima pudete unisce à u ghjocu à elli è ghjucà trè d'elli.