Cumu travaglià in pace cun a vostra sogni

Dopu l'arburuchju festivu, a marcha di Mendelssohn, un banquet di noisy, bagnati inchiutibuli è i desideri di u clientellu, un corteggiu cù un pappu è aneddu. Avete avete un novu status, da quì avà hè u sposu, l'affari à a casa, u guardiastu di a famiglia di a famiglia. Ma cun l'acquistamentu di questu, hà ancu acquistatu novi parenti, parenti di u maritu.

Cumu a so rilazioni cù elli svilupparanu largamente dependerà se puderà viaghjà in pace cun a vostra sogni. Ma chì altru? Dopu tuttu, hà dettu tanta forza di cultivà, sviluppà, pusau nantu à i so pedi di u maritu, è u so figliolu. Hè una mamma. L'amore di una mamma hè un autore. A volte da e donne chì puderete sente chì a vostra soglie ùn hà micca sviluppatu relazioni, chì a vostra mamma hà avutu interferendu, pruvate d'impone i vostri vede è règuli. Certu, a mamma hè diversa: tollerante è capriciosa, intelligente è stuposa, lenta è inquieta, retrograda è femina d'alta muderna. Ma, inveci di questu, tutti l'avemu bisognu di ricunniscenza è favore, attenti è benevolenza. Dà cumu viaghjà in pace cun a vostra sogni, è oghje da noi.

Prima di tuttu, definisce u tipu chì appartene a vostra mamma-a-lege.

I psicologichi distinguiscenu sette tipi di sogni.

Alcune cunsiglii cumuni

Avete bisognu di capisce chì in ogni casu, ùn importa ciò chì a vostra sughjettu torna à esse, ùn hè micca u vostru nimicu. Dopu tuttu, hè cascatu in amore cù u so figliolu - u tesoru, u fruttu di a so vita, a persona più preziosa chì hà. Penetrate gratitude à quellu chì dà u tesoru più preziosu. Avete accettatu u vostru cumpagnu com'è questu, cù tutti i vantaghji è i disvantages. Pigliate a vostra vita è quellu chì ùn li piace micca nè menu, cuncepitu à e so difetti. Capisci una cosa - ùn hè micca u vostru rivale.

In ocasu, pudete sente di a disprezza di ghjovani figlioli per chjamà mamma-a-lege. In vain, perchè perseguissimu un'unità, per vive in pace cun a nostra mamma-lege. U primu, hè un tributu à i tradizioni, è in siconda, se una donna senti dinò magia, ella imberta in seguitu i sentimenti di a mamma per quellu chì l'hà dichjaratu, u desideriu di prutezzione è prutezzione. Ùn ti private di sta chjave d'oru à u so core! "U vientu obedientu di duie reine sucrile" - cusì mostra a saviezza di u populu. E più impurtanti, ùn si micca scurdate chì prestu prestu esse u vostru sogni. E esse un sogni ùn hè micca più faciule ch'è solu una figliola. Per spoil relations is simple, ma per salvà, ottene u locu, stabilisce contacte - assai travagliu. Se decide di diventà amicu di a so mamma, pruvate à travaglià un pocu nantu à questu.

Per ùn dumandà: "Cumu viaghjate in pazu cù a so mamma?" - esse tolleranti è sàviu, ricordate chì alcuni hè megliu per piglià un cespugliale di quì per pruvà a vostra casu. Dopu tuttu, ogni virità hà dui albitati.